Luk Malér (Občasný) - 2.2.2004 > K ti nevim, esis mě zmlsal, nebo sem furt ňákej vorvanej z těch minulejch 14 dní, esi mám ňákou existenciální nebo co, ale vedle tvých stálých předností (spád, znalost prostředí, celá ta kombinace) mě to přišlo ňáký spíchlý horkou jehlou, to s tim policajtem, že věří jen jednomu, že zrovna selže pistole, ňák ti nevim. Čet sem to třikrát, dokonce sem si včera a dnes přečet pár starších věcí, a má ti dojem, že sou nabitější, ty hlášky propracovanější, do mrti dodělaný.
Hele, je to hodně dobrý, jen že mám pocit, že umíš bejt lepší.
Body: 5 Doporučil <reagovat
Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > Luk Malér> pravda, dá se říct, že to horkou jehlou bylo spíchnutý, ráno idea, v poledne hotovej hrubej kus.....mně se to líbí, dokonce můžu rouhačsky prohlásit, že víc než kusy z OSSH, snad s vyjímkou Pátku čtrnáctého......jo, třeba umim bejt dobrej...nebo tak, třeba by se to dalo ještě leštit, ale pak by to zase pro mě nebylo už ono, to pravý ořechový....s Lucky Boyem jsem moc spokojenej a většina poznámek můj dojem podporuje.....:o))ale dík za kritiku...zamyslím se.......o)<reagovat
delikt (Občasný) - 8.2.2004 > Tak tedy s odstupem... :))
Příběh moc pěknej, přestože si myslím, že s Tvojí invencí se z toho dalo vytřískat ještě víc.... ;))
V porovnání s kapitolami OSSH trošku slabší, tedy pocitově, v OSSH mi přijdou všichni daleko líp vykreslení.. :)
Jazykově mi trošku vadí obraty jako "která si ho až neuvěřitelně...", "že to nemělo daleko k označení...", "se snad už ani nedalo nazvat" apod.
Naopak tradičně vynikající jsou přirovnání a výrazy jako "zázračná jako breakdance vozíčkáře v Lurdech", "mřížemi filtrovaný vzduch", "Čejnžnem gany, pardále".....
Suma sumárum - čte se "pro změnu" výborně a určitě si LB zaslouží pokračováníčko typu "tak dlouho se chodí s ganem do zastaváren, až...." hihi, až ho QB nechá sejít ku-píp-va drsnou, s obvyklým humorem podanou smértí! :))
Body: 5 <reagovat