Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Trýzeň
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 6.1.2001 (20:49:37), v časopise 16.1.2001
Trýzeň

Markéta
feel the beat
minulost
okno
noc
zakopnutí o práh
červenec
kolo
mohu ti říkat lásko?
V lese oheň
existovali jsme
hořeli jsme
životem.
Klišé.
Milovals mě
chtěla bych tě
jinak.

Markéta byla dívka, kterous tolik miloval, ale kterou ti přebral kamarád. Feel the beat je název písně, která mi právě řve do uší. Vzpomínám při ní na minulost, jak jsme spolu v noci spali v jednom pokoji a já se dívala oknem ven. V té samé místnosti vznikl děj pro mou báseň, kde jsem psala…zakopnutí o práh. Naše poslední setkání bylo v červenci. Jezdila jsem tu na kole a měla jsem tě ráda jako bratra. Šli jsme spolu do lesa a rozdělali oheň. Bylo to krásný spočinutí našich dvou existencí. Byli jsme plný života, ale to zní jako klišé. Milovals mě, jednou jsi mi to řekl. A já bych tě teď chtěla. Jinak. Tak jako v červenci.



Poznámky k tomuto příspěvku
Godard (Občasný) - 16.1.2001 > Nejvíc se mi líbí ta báseň, konkrétně první polovina, kde jsou slova "jen tak" poskládána za sebou. Ale jde o to, že to není jen tak, dává to smysl, když se nad každým slovem člověk zastaví a udělá si určitou představu. Povídka se mi zdá ani ne tak jako povídka, jako spíš vysvětlování té básničky, který bych úplně vypustil, protože je to podle mě zbytečný omezení čtenářovy fantazie. A fotka je povedená, opět skvěle nasvícená a kontrastní, ale zvolil bych trochu jinou kompozici, aby střed nebyl tak tmavej. Celek hodnotím jako lepší dvojka...
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 18.1.2001 > Všechny ty věci hovoří o tom samém, avšak každá svým způsobem, svýmy prostředky.
Báseň je pro nezasvěceného spíše obrazná a těžko v ní číst příběh a tak s povděkem kvituji, 2část dílka, kde je vše vysvětleno, jinak by na mě asi působila jako dadaistická. Já bych nevynechával nic.
Foto je jakousi zlatou tečkou ovšem kontrast, do bílého podkladu splývají obličeje. (Osobně bych asi u "něj" ořízl zbyteček obočí a rtů)
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.1.2001 > Milý JiKo, musím ti napsat, co mi běží hlavou...dvě slova - slušnej trapas. Píšeš, že bys u "něj" ořízl zbyteček obočí a rtů. Ten člověk vlevo jsem ale já.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 19.1.2001 > Lucie, to přece není trapas, když Tě někdo považuje za "něj" na fotce, kde není vidět ani půl obličeje...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.1.2001 > dá se to ale poznat z oka - oči mluví za vše - jinak JiKo :))), promiň Lucko........"Fotka" je dost dobrá i kompozičně - ten střed není černej je tam slabý detail kmenu..kdybys usek ty dvě části, tak by zase byl nos naprd...i ten nápis tam padne....a to nad tím by se líbilo, kdyby to nebylo jen tak obyčejným písmem, prostě to nějak zajímavě narovnat, aby se to dalo celkove hodnotit jako neco co ma nejak vypadat.......
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 23.1.2001 > Po malém přesvědčování mě Luckou :-) přistupuji slepě na to, že Lucka je v vlevo - čímž bych obočí okudlal "JÍ" :-)
<reagovat 
čtenář Orpheus - 30.5.2001 > Uff, Jiko, Jiko, samozrejme ze je to Lucka. Vubec o tom nepochybuj.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter