Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ODĚRKY Z KAMENNÝCH DLANÍ z kolekce oděrky
Autor: no-next (Občasný) - smazáno


nin-ex (Občasný) - 5.2.2004 >
Luk Malér - 4.2. > stanislav> Nejsi ty takové podšíffkov zlidlo?
 >>>
stanislav - 3.2. > Luk Malér> 

egil nikdy nikoho nenapadá, protože ale mele někdy tak jaksi z cesty a velevšeobecně, tak si to člověk na sebe v pohodě vztáhne... pakliže tedy neví, že egil je hodný hoch, tůze žeroucí různý sofistikovaný říkačky teoretický, ovšem jaksi neuměle, čiliž výsledek je celkem nahovnový...

je to znalec... ale čeho, to tedy nevím...

(já se naopak za žádný osobní útoky nestydím) - nevidím je nikterak tragicky ani jinak k nepřežití...  

 >>>
stanislav - 3.2. > egil> mně od tebe v životě žádný avízo nepřišlo...  takže asi něco je špatně na tomhle systému, který používáš, taky se dycky divím, že ke mně prohovořuješ a já se to dozvím, až když náhodou ze sadomasochismu na ty srágory, pod kterejma to zpravidla bejvá, znovu vlezu... :o)
 >>>
egil - 3.2. > Luk Malér> no... ono to odskočí, jen když je zapnutý větvení... ale mělo by se to odesílat i bez toho...
 >>>
Luk Malér - 3.2. > egil> No vida funguje to.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli nin-ex
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter