Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Udavaci
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 7.1.2001 (16:22:44), v časopise 17.1.2001
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Yanka (Občasný) - 17.1.2001 > Tak, tomuhle bych řekla BOMBA ! Jako bych je slyšela.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.1.2001 > Mohu se Gino zeptat, jakou technikou je ta malba dělána ? Trochu mi to připomnělo Magickou jeskyni - jedna restaurace tady v Praze na Malé straně, kde jsou všechny stěny vymodelovány z různých soch tak, aby tvořily jeskyni. Moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 17.1.2001 > Ó la lá! Jedno oko patřící člověku i ptáku. Super. Opravdu všechno má na obraze význam. BOMBA
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.1.2001 > Abych řekl pravdu ta červená hlava na hlavách mi tam moc nesedí (nechápu její význam)...Skvělý je ten pán v černé čepici - ten má opravdu "ten" výraz - skvělé....i další výrazy jsou nádherné....Kompozice: zdá se mi, že se táhne od pravého horního k levému spodnímu rohu a je strašně zaplněná na rozdíl od druhých dvou rohů - hlavně ten levý horní, které jsou prázdné (u toho spodního pravého je to v pořádku ten to krásně vyvažuje).....barvu jsi k tomuto tématu zvolil skvěle - nazelenalá-taková jako když je lidem špatně (z udávání).......nechápu význam té ryby v pravo a toho ptáka se zahnutým zobákem....
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.1.2001 > Takze na vysvetlenou: Ta cervena mela v dobe meho mladi v padesatych letech (a dosud myslim stale jeste ma)jednoznacny politicky vyznam. Ta ryba symbolisuje urcitou vlhkou slizkost a ten ptak nakonec oklobal tu tvar umuceneho politickeho vezne(oni sve obeti obycejne nekam ledabyle zakopali, clovek proste zmizel).
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.1.2001 > Dík moc - měním na jedna jestli mi to půjde...možná k té rybě by ten sliz šel namalovat - ještě jsem zapomněl pochválit tu dvojici v pozadí, jak jeden kouše druhému ruku....
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 24.1.2001 > Taky jsem se na tohle vydržela dívat dlouho, nejsem odborník, takže jen jako laik - perfektní...
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 19.1.2001 > Super. Už jsem dávno u nějakého obrazu nevydržel tak dlouho a tak zasažen. Škoda, že nejde dát jedničku s vykřičníkem. A také škoda, že není větší.
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 8.3.2001 > chapu,ze to zabralo dost casu,...
Body: 1
<reagovat 
 Madman (Občasný) - 13.3.2001 > adammo> myslíš, že umíš řemeslo stejně dobře jako Gino ?
NECH SI O TOM ZDÁT

Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 15.3.2001 > Gino zustan na totemu i pres nektere poblble poznamky pablbu. Sam vis ze boj s nimi je nekonecny, ale radost z tvych veci to prebijí...diky
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 15.3.2001 > A všimli jste si té krvácející nohy vpravo dole ? Jinak, líbí se mi ten typ obrazů, které mi i po několikerém nahlédnutí, řeknou zase něco nového...
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 16.3.2001 > No nejsem odborník mám češtinu dějepis ale tohle se mi líbí :-)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 16.3.2001 > Nádherný obrázek! Množství detailů mne vždycky uchvátí.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 10.4.2001 > Zůstávám v úžasu stát....
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 31.5.2001 > Bomba:c) Zase nemám co vytknout. Suprový přechody z jednotlivých postav v druhou. To samé s barvami. Nádhera.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Psycho - 4.6.2001 > Jo, jo, je to narez!
<reagovat 
 Mari (Občasný) - 8.6.2001 > Gino Hasler> Gino, fakt že by mě zajímala tvoje psychika, neboť na tvé obrazy koukám jako při psychedelickém zážitku na "halušku". Taková směsice obrazů, jako při vzpomínkách na určité věci, vylívání mysli, prohrabávání se vlastním podvědomím.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter