Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Večírek z kolekce foto
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 1.2.2004 (01:54:12)
další v kolekci>
 

 

undefined

mašinka

undefined

drfaust, egil

undefined

Lyryk, Vio

undefined

Lyryk

undefined

hermit

undefined

drfaust

undefined

kink, egil

undefined

Kelly

undefined

stanislav, ziggy

undefined

katugiro

undefined

Petr Vaněk 

undefined

Ája zezadu a její kámoška zepředu (myslim, že netotemujou)

 

Bonus pro kventýna:

undefined

egil, Vio, Petr Vaněk, kink, katugiro a stanislav, nad nimi Fantomas



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Ta prvni fotka se mi desne libila. Titulek vecirek a pod tim fotka s vesakem a na nem jediny kabat...:-) Na tech fotkach jsem poznala jenom tebe....a na to jedno toceny jsem dostala taky chut...:-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.2.2004 > Andulka> přihodil jsem další fota, ta první fotka s mašinkou byla předtím, než se kolektiv vyklubal, tak jsem lemcal pívo a vyfotil mašinku... jak řikaj odbornici - wu-wej, čili nijak ani moc ani nijak na nic jsem nemyslel...  
<reagovat 
čtenář línejsepřihlásitBobr - 1.2.2004 > Ej, to jsem zas něco prošvih, tolik krásných lidí andělů pražských! Nicméně, Stando, ty bys to moh ocenit: věř, že v tu samou chvíli v Budějcích probíhala paralelní pařba sekce totemu ve složení já a farišta.

Na točený momentálně chuť nemám. Čekám, že se dostaví tak kolem poledne...jako obvykle.

Haj hou.
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 1.2.2004 >

 


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.2.2004 > Petr Vaněk> já vím, že jsi rád, že ti to sluší se sklenkou, viď? :o)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 1.2.2004 > Ta čtvrtá fotka, s kytkou tryskající z hlavy, ta zaujala hodně, povedené:-)) moooc pěkný...
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.2.2004 > BlueSky> nevím, kdo je její autor, ale typuju doktora fausta, to je pekelný snímač!!!
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 1.2.2004 > úplnej démon to vlastně ani nejsem já!:)) ovšem nejlepší je Alenka
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.2.2004 > Petr Vaněk> vyblejsknout Alenčino milý obličej je nad mé reportérské možnosti, co naplat... 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.2.2004 > ples upírů?
BTW:Mašinka je perfektní..
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 1.2.2004 >

Hmmm, škoda, to mohlo bejt přeponorný. Fotky libé.

No já slavil včera dnešní narozky velmi decentně na místě zrození (tedy ne v lůně mateřském), ale v Brně daremném, v kruhu "rodinném".


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > Pescatore> čili dodatečně: Vše nejlepší!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > pití alkoholu je věru nechutná kratochvíle.....o))i různé rostlinstvo pak z toho roste z halvy:o)))ještěže jsem tam nebyl...má játra a mozek mi děkují....:o))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.2.2004 > quentinbubakoff> přibyl bonus, sám jsem si netroufl Fantomasa fotit, ale doktor faust se nebál, oba víme, jaký to je hrdina, a akčně snímal!!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > stanislav> aspoň vidí celé totemstvo Fantomase v clé své kráse .... a to není vidět jeho bejkovec se kterým uklidňuje zdivočelé básníky.......:o)))myslím, že drfaust je velký hrdina a snímač....sám bych se neodvážil.....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > stanislav> Fantomas je mistr světa ve zlém kukuči.....:o) koukám na fotku a vidím, že měl mimořádně dobrou, usměvavou náladu, proto se asi drfaust odhodlal zmáčknout spoušť......
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> 

udála se zvláštní verze příběhu o nedoplatcích...

jsem chtěl zaplatit svá dvě pivka, první várku jsem měl zaplacenu, protože jsem si odskočil, když tu po zaplacení Fantomasovi ostatními, byl lístek prázdný, Fantomas odešel a po mně nic nechtěl, nějaký štědrý poet to za mě zatáh... herdek!!! kventýne, příště, až to zase v Kovářský rozpoutáme, musim někomu pivko zatáhnout já, jinak pudu do pekla! že jo?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> krásný příběh...myslím, že prapůvodem všeho je fantomas....přece jen i ten nejzdivočilejší poeta při pohledu do jeho jizvami z hospodských bitek zkrášleném xichtu, zaplatí cokoli a v jakémkoli množství, jest dobré a velmi moudré skrýti se na wc a vyčkat s placením....:o)))
<reagovat 
Adina (Občasný) - 2.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > Adina> se moc nesměj, za všecko můžeš Ty!!!!
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> hele tak půjdeme tenhle tejden ještě jednou, to už bych měla být zdravá. V pátek, nebo v neděli
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > Adina> 

je to hezkej nápad, ale zatím mám ještě vzpomínku na kocovinu čerstvou, a tak bych to neuspěchal... ale jak myslíš, rád se dycky přidám, stolek objednám... :o)


<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 2.2.2004 > inu, mile jste se bratrili...vykvet Totemu sesel se...sami velci sepisovatele...skoda ze mi nebylo doprano s vami popit...ta piva vypadaji velmi lakave...Fantomas je unikatni kus :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > peetea> kventýn se chystá ještě někdy popít, čítám, že zas pod dohledem fantomasa, a tak až na to dojde, tak se zjev! kde je problém? :o))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> ...pokud budu v Praze pritomen, rad se zucastnim vasi meditace nad zkapalnenym chmelem i obilnym sladem...netvrdim, ze je o co stat, tedy jako mou spolecnost, jelikoz jsem tvor liduplachy...ale nekolik hltu alkoholickych napoju me snad zmatori :)...ale i tak za nic nerucim, kdyz tak nad tim lamu myslivnu :)))
<reagovat 
tronda (Občasný) - 2.2.2004 > no jo...
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.2.2004 > ...a nejlepší byl stejně hermit termit a jeho kamennej gezich :o))))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > Kelly> 

nic proti kráse hermitově, vnitřní i pouhým okem patrné, ale stejně si myslim, že jednou z největších ozdob pitek jsi TY!


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> ach, jak jsi milý :o))) ale já ti pivo neplatila! ;o))
<reagovat 
kalais (Občasný) - 2.2.2004 > hele kelly:)mimochodem jsi děsně fotogenická:)*jakože fakt:)
stando...to jsem byla já:)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > kalais> 

já si říkal, že jsi ze všech nejhezčí a tak vůbec, kalais, já to vim, ale nechtěl jsem takhle veřejně,

ovšem bacha, abych nevyhrabal i nějakej tvůj snímeček!!!


<reagovat 
 kalais (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> stando nehrabej nic:)já jsem se chtěla udělat hodnou, že jsem platila to pivo, ale nevyšlo mi to:)*
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > kalais> vyšlo ti to... co by ne...
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> jakože můžu přijít na večeři zas někdy?:)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > kalais> to je jednou jistá věc... kedykolvek
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.2.2004 > Hmmmmmmmmmmm se povedlo, proč musim xakrůú tak pracovat - do hajzlu
<reagovat 
Adina (Občasný) - 5.2.2004 > Vám to ale slůůůší
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 16.3.2004 > staniku chybi mi tam nejake popisky, chtel bych monočučově poznat, jake kreatury z rad nejslavnejsich se na obrazcich nachazeji. Poznal jsem pouze tetu Kellusi, a Lyryka zrejme fotografie ze zamori jak pózuje s palmou. Malem jsem zapomnel, to bych si nadrobil - egil tot vse. Jeste jedna kontrola. Ne uz ani tuk.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.3.2004 > P.i.k.o> máš to mít.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 16.3.2004 > ted je to dokonaly .o)))
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.10.2007 > Hermit je jako Bedřich Smetana....-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2007 > Janele z Liků> je. svatá pravda.
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 28.10.2007 > Janele z Liků> ale já přece JSEM Bedřich Smetana, i vy prachsakulenti...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 4 10 15 17 18 19 20 25 29 31 (35) 41 52 64 77 78 79 86 87 90 92 96 108 109 111 114 118 122 123 124 125 126 134 137 147 148 149 150 158 165 234 235 236 239 240 245 248 251 252 255 257 258 259 260 263 279 282 313 322 346 348 374 375 384 402 414 424 431
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter