Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návod na použití výtahu
Autor: LenkaN (Občasný) - publikováno 3.2.2004 (17:19:52)

V jedné firmě (nechci dělat nedovolenou reklamu) byl postaven nový výtah. Bytelná mašina, jezdící v drátěné kleci, určená pro přepravu nákladu i osob. Znám osobně technika, který se zúčastnil montáže, jež prováděla zahraniční firma. Technik dostal i tři krabice s bílo-modrými smaltovanými tabulkami. Na jedné napsáno ČESKI, na druhé ENGLISH a na třetí DEUTSCH. Podle norem není dovoleno používat výtah, pokud nejsou v každém patře upevněny tabulky s návodem.. Otevřel tedy (s neblahým tušením) krabici s nápisem ČESKI. Za chvili stál kolem hlouček rozjařených dělníků poslyšte sami (úryvky)

 

NÁVOD NA POUŽIVÁNI VÝTACHU

 

Výtach voľno použivat len osobám popravených na to. To jest ne junákam mladšim 15 let..

 

Pri umestnijem nakladu je treba zajistit švarny proces jeho nakladanija i vikladki. Náklad treba zajistit oprotiv hnůtu.

Naklad větši 100 kg musi byt pritomny se správcem provozu.

 

Napnelia lan nesmi prekročiť predepsanu velikosť.

 

Tlačitkem se uvadí idůcky výtachu.

 

U kabini je umesnijen tlačitek, kteri funguje jako "poplašny zvon". V pripadě poruchi je možno výtach zastaviť stsnikem černeho Knofliku.

 

V kabině neni pozvoleno fajčiť ani konat činnost za učelem založenia vatri.

 

(a takových perel je tam bezpočet)

 

Technik tedy nechal vyrobit tabulky české (skutečně). V rámci vstupu do EU chtěl upevnit - zřejmě protože ve fabrice budou pracovat i zahraniční dělníci - tabulky anglické. S třesoucí se rukou otevřel krabici English. Jeho strýc je lektor angličtiny. Když tabulku uzřel, vytřeštil oči: Nedávejte to tam. To je děs. To kdyby viděl rodilý angličan! Vždyť jsou tam výrazy, které nelze přeložit jinak než velmi vulgárně sexuální žargon liverpoolských doků. A v každé druhé větě je chyba.....

 

Tak nevím. Ale - výtah jezdí-:)!



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 3.2.2004 >

...a dodáš i ty anglické cedulky? A odvážil se technik otevřít třetí krabici?


<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 3.2.2004 > Těším se na anglickou verzi... podobný návod mě čekal u čínských lampiček... ;o)
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 4.2.2004 >

V staniciach aj pri jazdě se držtě ďalej od dverí, by nik něvystůpil pri idůcky !

Mimochodem - tenhle česko-slovensko-slovinský horror znám už asi 20 let, leč nevadí...

 

Víhrúška: dodej zbívyjýcý český perli, nebo prozradím, že vítach bil instalován v ???? železárnách !
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.2.2004 > Tak to je hustý... Dodej i anglinu, esli můžeš.....
Body: 5
<reagovat 
LenkaN (Občasný) - 5.2.2004 > Ještě třeba větička pro revizního technika

U šachti není chutné lezať po Kramlich v dobe, kdybi výtach v provozu. Pri revizi mít nutno zabezpečit nehnutelnost kabini.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter