Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zdanění vdechovného
Autor: Skafloc (Občasný) - publikováno 4.2.2004 (00:14:34), v časopise 17.2.2004

Zpráva o nařízení vlády č. 4589/04 vcházející v platnost 15.3.2004 v 10:00 seč.

 

  Na základě doporučení ministerstva financí a ve spolupráci s ministerstvem zdravotnictví dojde po dobrých zkušenostech ze zvýšením daně z vodného, stočného a roztočného ke zdanění dýchatelného vzduchu, a to pod názvy vdechovné a výdechovné.

  Vzhledem k tomu, že vzdušný prostor nacházející se nad územím České Republiky patří státu a tedy vládě, a na jeho udržování v kvalitním stavu jsou vydávány nemalé finanční prostředky, je třeba zajistit alespoň částečnou vratnost vložených investic.

  Vdechovné bude daněno 22% z nominální ceny vzduchu, kterou na každý rok stanoví podle konkrétní situace ministerstvo financí po konzultaci s ministerstvem životního prostředí.

Na rok 2004 je stanovena počáteční cena 1m 3  na 15Kč.

   Částka vychází z výpočtů nákladů na odsíření továrních komínů, financování čističek odpadů apod.

 

  Zpráva ministerstva zdravotnictví ČR k zavedení vdechoměrů do použití širokou veřejností:

Ode dne platnosti vyhlášky o zdanění vdechovného a výdechovného nařizuje se obyvatelstvu nošení vdechoměrů. Vdechoměr je zdarma k dostání v každé lékárně, jeho životnost je 3 roky. Pokud je třeba přístroj vyměnit před uplynutím této doby, hradí výměnu uživatel. Vdechoměr se nosí 24 hodin denně připevněn k oběma nosním dírkám. Dýchání ústy je přísně zakázáno!

Každý měsíc se občané dostaví ke svému lékaři který provede odborný odečet vdechoměru.

Za nenošení přístroje bude jednotlivec stíhán pro daňový podvod.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > :-)))))))))))))))
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 5.2.2004 > hned ten začátek... vodné, stočné a roztočné
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.2.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MZF (Občasný) - 7.2.2004 > Jenom nestraš! Nerad bych, aby si to Součková přečetla a pak si řekla: "NO ŽE MĚ TO NENAPADLO DŘÍV!!!".
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 5.2.2004 >

:-)))))))))))

Vtipné.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> děkuju... a kam bys to dala ty? Nechám si porodit...
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.2.2004 > Skafloc> Já tu svoji poznámku opravila, protože po tvé změně postrádala smysl:-)) Ti dík, pak jeden vypadá jako blbec:-))) Dej mi kdyžtak příště vědět:-)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.2.2004 >
<reagovat 
Newton (Občasný) - 7.2.2004 > Já se tomu nesměju, já se bojím!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 5.2.2004 > pobavilo, jen pozor, aby to nějaký úředníček z MF nevzal vážně... jo a jak by vztrostla zaměstnanost... výrobci vdechoměrů, vdechostrážci...a taky módní průmysl by se rozhýbal, akční mobily už nikoho nerajcujou, ale takový cool vdechoměr...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.2.2004 > Přeslička> to je pravda, takový cool vdechoměr s vyměnitelným krytem to by byla bomba.........:o))jo dobrý, svižný......a sakra vražedně inspirující pro loupežnickou tlupu zovoucí se Vláda ČR......:o))jen si řikám jak to bude s daňovejma odpočtama a úlevama, esli budou třeba jako astmatici zohlednění a lidi s rozedmou plic úplně osvobození od daně??....to by chtělo eště rozpracovat:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Děkuju  je pro mě ohromně poučné že zrovna věc, u které bych to NIKDY nečekal a kerá vznikala jako náhlá reakce na malou příhodu srdeční, kterou mi způsobilo sledování Událostí na ČT1, bude nejlépe hodnocenou věcí, kterou jsem na TOTEMu kdy plácnul
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.2.2004 > Skafloc> jo, okamžitý nápady maj někdy sílu hurikánu...no teď je třeba ten úspěch rozdejchat...buď rád, že nemáš vdechoměr, to by ses nedoplatil....:o)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 8.2.2004 > quentinbubakoff> 

No tak že bych z toho byl zase až tak vodvázanej... 


<reagovat 
polefka (Občasný) - 25.7.2004 > do prdele, to je dobrý!:)
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 20.1.2006 > Je to síla
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 19.9.2006 > Něco obdobného už kdysi napadlo Tchatcherovku.. pravičáci maj v krvi otrokářství a privatizace.. zdanění vzduchu je jen logický důsledek pravicového tržně úřednického myšlení
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 19.9.2006 > Vihar> To seš chlapče těžce mimo.... nejvyšší daně za kdeco mívají vlády levicové a sociální... rozhlídni se po světě
<reagovat 
čtenář Daniela - 17.9.2007 > Drazí
Když moje matka před 25 lety radila lidem na vsi, aby aby nezasypávali studny, protože voda se bude kupovat po lahvích, a bude drahá, všichni se jí vysmáli. Dnes to všichni přijímají jako "normální".

Milý Skaflocku, doufám jen, že nemáš dar Vidění, a že se budu stíhat zásobit láhvemi na stlačený vzduch
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 15.5.2011 > Já na to narazila až teď :-DDDDD skvělé, i ty komenty :-))))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter