Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Spolkla jsem budík!
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 6.2.2004 (11:16:54)
Byla jsem počata za bouřky nedaleko hradu Trosky. Čekání na lepší počasí si mí rodiče sice zpříjemnili, avšak netušili, co je o devět měsíců později čeká.

Sílu svých hlasivek jsem poprvé otestovala 8. května následujícího roku. Zatímco ostatní kojenci se tu a tam probudili a dožadovali se stravy, moje maličkost spala a spala a ničeho si nežádala. Navíc jsem barvou kůže připomínala borůvku. Trpěla jsem totiž cyanózou, kterou způsobilo nedorozumění mezi malým a velkým krevním oběhem. Vše se naštěstí později stabilizovalo ke spokojenosti lékařů i rodičů, avšak spánek se stal mým největším koníčkem. Usínala jsem kdykoli a kdekoli, několikrát jsem se oddala snění i během vyučování na základní škole. Jistě to bylo i tím, že jsem se narodila ve znamení býka, a býci, jak známo, jsou občas velmi leniví.

Svému znamení jsem dělala dobrou reklamu pár desítek let. Zejména o víkendu jsem vyspávala téměř celé dopoledne a z pelechu mne nevyhnaly ani paprsky sluníčka, které dopadalo na moji spokojenou tvář. Náhle se však moje fyzično změnilo k nepoznání. Ač si mohu řádně polenošit, straším o víkendech dřív než Hroudovic slepice (to v případě, jsem-li pár kilometrů za Prahou u své rodné máti), přes týden dopíjím ranní kávu ve chvíli, kdy do naší ulice vjíždí popeláři.

Není přitom příliš důležité, kdy se zavrtám pod peřinu a co je zrovna za den. Pokaždé otevřu oko kolem šesté hodiny ranní. Ve všední den i ve svátek, v období, kdy jsem nucena pracovat, i ve chvílích, kdy trávím dovolenou.

Jako pro blázna, jenž se živí účetnictvím a daněmi, pro mne nastávají pravé žně v okamžiku, kdy kalendář porodí Nový rok. Sedím u počítače dlouho do noci, často do dvou do tří do rána, občas ještě déle, a teprve potom zalézám do rakve. Minulý týden jsem se mazlila s čísly pokaždé minimálně ještě hodinu a půl po půlnoci. Hádejte, kdy jsem se probouzela. Před šestou! Obávám se, že jsem nějakým nedopatřením spolkla budík...


Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 6.2.2004 > vyspala ses do zásoby ... je to jasný:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 6.2.2004 > Já taky straším takhle brzy (kolikrát už před pátou nemůžu znovu usnout), u mě je to ale spíš takzvaná stařecká nespavost.  Ode dneška si ale budu myslet, že jsem taky polknul budík.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 6.2.2004 > Vypadá to tak! A nebo má pravdu Vever. :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 6.2.2004 > habys eště nevybóchla :)))
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 6.2.2004 > Povedenej kousek. :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 6.2.2004 >  Tak bacha, aby se Ti nerozezvoněl v žaludku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Gottstein (Občasný) - 6.2.2004 > jest to šmrncovní :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 6.2.2004 >  To já jsem zase druhej extrém...
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 6.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Helen (Občasný) - 7.2.2004 > Skvěle! :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 7.2.2004 > Pobavilo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 6.2.2004 > Docela by mě zajímalo, jestli tikáš.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 6.2.2004 > Bobísek> Jasně!   Však jsem taky (sex)bomba!
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 7.2.2004 > Yfča> No, aspoň že nezvoníš, časovaná...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Yfča> Ivánna, ty tóže sjeksbómba ? A čto ja, chúdaja ukrajínskaja ďévočka, katóraja zděs rabótajet kak kalgírl ? Kak sebjá čúvstvuješ ráno útrom ? Ja - strášno.
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 8.2.2004 > Jeden budík se nám ztratil...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2004 > :-)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 9.2.2004 >

Abys neměla problém v kině jako Rychlonožka, že ti ten budík začne zvonit a ty nebudeš vědět jako ho vypnout. ;-)))


Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 10.2.2004 > skvělý
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 10.2.2004 > ten konec mi ale připadá takovej useknutej...
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 11.2.2004 >   U mě je to nějak naopak, i když jsme obě poprvé křikly ten samý den
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 11.2.2004 > Tanein> Další osůbka, co je osmokvětňák.  Akorát ten rok asi nebude souhlasit...
<reagovat 
probably (Občasný) - 10.2.2004 > To je stářím
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 11.2.2004 > probably> Od Tebe bych ani jinou reakci nečekala...  Díky, jsem ráda, žes mne nezklamala!
<reagovat 
breta (Občasný) - 25.2.2004 > :o))) a vyplivnout!!! :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter