Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Činoherní klub
Autor: Cinoherni Klub () - publikováno 11.1.2001 (09:24:35), v časopise 11.1.2001

 

JEDNOU K RÁNU

V pátek 12. ledna hrajeme hru Ladislava Smočka JEDNOU K RÁNU.
Dva lidé , kteří se mají rádi, se setkávají po delším odloučení kdesi na venkově. Idyla šťastného a nerušeného shledání netrvá však dlouho. Věci se často dějí jinak, než jsme čekali. Jednou k ránu například zpozorujete kdesi na obzoru nevysvětlitelný jev a bezděky si začnete klást zdánlivě prosté otázky, na které neznáte odpověď. Také o tom je hra Ladislava Smočka, kmenového autora a režiséra Činoherního klubu.
Hrají: Jaromír Dulava, Jiří Hálek, Ivana Chýlková, Bořivoj Navrátil, Michal Pavlata

Sobotní odpolední představení Gogolovi ŽENITBY s Petrem Nárožným a Pavlem Zedníčkem v hlavních rolích hrajeme od 15 hodin.
Dále hrají: Jana Břežková, Rudolf Hrušínský, Petr Meissel, Lenka Skopalová, Simona Stašová, Roman Zach, Gabriela Filippi, Stanislav Zindulka. 


NÁVRAT KOSMICKÉHO JARA A HEDY GABLEROVÉ

Koncem ledna se na jeviště Činoherního klubu po čtyřech měsících vracejí dvě inscenace.
V Smočkově KOSMICKÉM JARU, které mělo premiéru v prosinci 1995, se 30. ledna znovu setkají Jaromír Dulava, Nela Boudová, Leoš Suchařípa, Oldřich Vízner, Ivana Chýlková, Jan Kraus, Miroslav Moravec, Jaroslava Hanušová, Rudolf Hrušínský, Jiří Zahajský, Stanislav Zindulka a další.
Hru norského dramatika Henrika Ibsena HEDA GABLEROVÁ s Ivanou Chýlkovou, Pavlem Kikinčukem, Petrem Nárožným, Nelou Boudovou a Ondřejem Sokolem hrajeme opět od 31. ledna.


200. repríza

V sobotu 3. února 2001 hrajeme ve 200. repríze hru Woody Allena SEX NOCI SVATOJÁNSKÉ. V režii Iva Krobota od prosince 1993 hrají Mahulena Bočanová, Jaromír Dulava, Vladimír Javorský, Lenka Skopalová, Oldřich Vízner a Veronika Žilková nebo Martina Menšíková. 


IVANA CHÝLKOVÁ V PODIVNÉM ODPOLEDNI Dr. ZVONKA BURKEHO

14. února uvedeme hru Ladislava Smočka PODIVNÉ ODPOLEDNE Dr. ZVONKA BURKEHO poprvé s Ivanou Chýlkovou v roli Svatavy. V inscenaci, která je součástí repertoáru divadla od ledna 1990, v letošní sezóně hrají Boleslav Polívka, Jiří Hálek, Ondřej Vetchý nebo Michal Zelenka, Michal Pavlata.


PŘIPRAVUJEME

VÁCLAV ŠTECH: DESKOVÝ STATEK (MALÁ ČESKÁ REALITKA)
Štechova komedie Deskový statek
se groteskně satirickým zpodobením české morálky řadí k linii našeho realistického veseloherního dramatu, která kriticky zobrazovala politické představitele a jejich nenapravitelné čachry. Deskovým statkem bude završena jedna z dramaturgických tendencí novodobé historie Činoherního klubu, v níž se prostřednictvím zdánlivě starých dramatických textů dozvídáme o nelichotivých rysech české letory více, než bychom očekávali. Režisér Ladislav Smoček s dramaturgem Vladimírem Procházkou nalezli ve Vodním družstvu a poté i ve Třetím zvonění aktuální tóny, které často postrádáme v současné dramatické tvorbě. Podobně i Deskový statek, který byl poprvé proveden bezmála před sto lety ve vinohradském divadle, je podle našeho názoru nejlepší českou komedií ze současnosti. Bohužel.
Hrají: Pavel Kikinčuk, Veronika Žilková, Dana Černá, Michal Pavlata, Matěj Dadák, Veronika Kargerová, Jana Břežková, Ondřej Sokol, Michal Zelenka, Petr Meissel a další.
Režie: Ladislav Smoček
Scéna: Karel Glogr
Premiéra v březnu 2001.

Novým členem souboru Čk se stal na poloviční úvazek mladý režisér MARTIN ČIČVÁK. Po Büchnerově VOJCKOVI, který měl premiéru minulý rok v dubnu, připravuje na měsíc květen adaptaci dramatické trilogie Suchovo-Kobylina (Svatba Krečinského, Proces, Tarelkinova smrt).


HODNĚ ZDRAVÍ V NOVÉM ROCE

Petra Honsová
Činoherní klub




Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter