Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poloabsolutni vers
Autor: _×_ (Občasný) - publikováno 11.2.2004 (14:31:01)

 

 

muj milovany soku
zatlac slzu v oku
a nebran krve toku
mas li kudlu v boku
jeste dychej, doku
-d, nez
pekne nezhebnes

 


 


 

a opovazte se mi nekdo dat hur nez za 1! s takovyma zatocim! a taky nesnasim kritiku, ktera neni konstruktivni.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 11.2.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 11.2.2004 > Pěkně. Cvoku.
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 11.2.2004 > Trochu to kulhá na závěr:
doku
-d, nez pěkně nezhebneš

dokud, než ... jedno z toho bych dala pryč. Připadá mi, že to tam postrádá smysl.
A jinak se mi zdá, že to otrocky rýmuješ. Ale to asi byl záměr. Neboj, hodnotit to nebudu, nelíbí se mi to ani trochu.

<reagovat 
merman (Občasný) - 11.2.2004 > "milovaný" "nezhebneš", ještě tam chybí pokud a úd
Body: 1
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > rmermerm> diky, ale prasecinky nepisu. tedy nic proti "pokud", abychom se pochopili
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 11.2.2004 >

Ha... rozdíl mezi DAO a DA je stejně jasný jako rozdíl mezi SA a DA.. teda.. buď jsi antitalent nebo nevím :o))

 

A kradeš mi ydeje!! co ty schovaný oka? Tohle dělávám já!?!

Ale je to úderné! 


<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ush_ack> jezisi! dalsi takovej! jen to ne.. nesnasim smrad z konzervacniho oleje.. urcite jsi nechutny militarista! styd se.
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 11.2.2004 > _×_> Tak to jsi holka trefila .. ale i když je ti z toho k , neházej mě do jednoho  s ostatními ! Já totiž mám  a jsem k z-! Tak tu máš , ale ne že ti to .. to by mi bylo....
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ush_ack> paneboze co to ma byt? ty jsi nejaky piktomaniak nebo co? a jeste jsi nevychovany!
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 11.2.2004 > Chceš jedničku? Tak tady je!!
Body: 1
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.2.2004 >

 


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2004 > jo a máš tu trapnou a debilní prsenku s "izolepovým" ramínkem,vážně si myslíš,že se to někomu líbí??,
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Emmet_RAY> co se ti nelibi? co je na ni debilni? nechej si sve sexisticke narazky, ja taky netvrdim, ze mas vytahanou gumu v trenyrkach! ale uznavam, ze zrovna tuto podprsenku jsem uz vyhodila, byl to nejakej smejd a strasne se pod tim plastem potila ramena.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.2.2004 > _×_> no ale já si tady své spodní prádlo (mimochodem,když jdu do společnosti,tak kvalitní a značkové,člověk nikdy neví) veřejně neprezentuju.
<reagovat 
 čtenář mutr - 12.2.2004 > Emmet_RAY> zase jeden kokotek s plastikovym ramínkem od podprsenky a obrovskym nápisem na trenýrkách.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2004 > no mám pocit že je tu další trapná fikční osobnost,pouze pro pobavení někoho ze stálých autorů,asi už přestala frčet Večernice,Doudovci,nebo Královna Červánků,ale přesto se mi to doucela líbilo
Body: 3
<reagovat 
 Vilda (Občasný) - 11.2.2004 > Emmet_RAY> No jak jsem se díval, tak Doudová měla aspoň úroveň.
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Emmet_RAY> proc jsi na me tak zly? protoze jsem holka? tak delas ramena, jo?
a kdo to byli ti zminovani? to jako tvrdis, ze ja si tu delam legraci nebo co? to ti teda pekne dekuju! jsem sice trosku od rany, ale tohle si prece nezaslouzim!
ja si na tebe jeste posvitim panacku!
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Vilda> fakt, to je pekne privitani.. clovek se snazi a vy na ni hned takto! ale ja se nedam! budete zli na me? budu zla na vas a basta, cha!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.2.2004 > _×_> No Kocicko,ani jsem si nevsiml,ze bych na tebe byl zly,na většinu tvorečků s kundičkama bývám hodný,koneckonců,lepší hodnocení než ode mně si nedostala :-) Buď ráda,vylepšil jsem ti průměr na 1.5 :-))) A ta podprsenka je trapná prostě proto,že její fce měla být taková,aby holky mohly nosit šaty bez ramínek,aniž by právě koukající podprsenka koukala rušivě a přitom tenhle svítící plast je vidět na míle daleko a ruší mnohem víc
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Emmet_RAY> nechutny sprostaku!! takhle se nemluvi. fuj, styd se! ale kdo s cim zachazi, takze: jsi pekny prase!
<reagovat 
Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 11.2.2004 >

"nez nezhebnes"? on je zombie nebo je to tak kvuli rymu? ze zacatku bych odstranil to "muj", ma to pak blbej rytmus a taky "a" ve tretim versi mi tam nejak prebejva.

(na to, jak sjizdis prispevky ostatnich ses moc nevytahla) 

amen


<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> nenene! prave ze rytmus to cele kazil! pak z toho byla jen a pouze rikanka, rozpocitadlo. takhle je potreba umet to prednest!
<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 11.2.2004 > _×_> a ted to neni rikanka? Jestli to myslis s vaznou tvari, tak potes panb....! Jestli je to prdel, tak bych to radsi mel naservirovany jako tu rikanku, aby z toho jako ta "nastvana pitomost" vic cisela. jo, jeste drobnost...nak mi furt nedochazi spojitost se strelnejma zbranema....
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> spojitost se strelnejma zbranena? clovece ty jsi si necetl uvodnik? ja psala, ze me toto napadlo, kdyz mi mu (jiz ex-! uf!) mlel porad dokola o tech svych pistolich. bych ho nejradeji zabila. to je vse.
<reagovat 
 Čtenář - 12.2.2004 > _×_> jo taaak! jasne, ze jsem cetl uvodnik, ale myslel jsem, ze to ma nejakou hlubsi spojitost.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > Taková krutost, chtít někoho zbavit života jen proto, že ten člověk má svůj koníček... Nepozdává se mi tvůj morální profil, kotě!
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> no a co? ty pocity byly strasne silne, proste jsem se musela nejak vyjadrit! byl to blbec. a uz jsem mu dala kopacky.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > Zase máš pravdu - je lepší psát blbou poézii než vraždit ;o)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2004 > tu jedničku ber jako ve škole, ne jak to tady zvráceně se praktikuje...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2004 >

si taky zaznámkuju... i když po pravdě řečeno, lautr nevím proč, asi nějaká závislost či co...

ta básnička je dokonalá, tak dokonale mírumilovná až do asertivnosti největší... to žeru!


Body: 1
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > stanislav> je, konecne nekdo objektivni! diky. a to jsem ti otevrene priznala u tveho prispevku, ze se mi nelibi. jsi fajn a ne jako ostatni, tem clovek otevrene rekne, co si mysli a oni se do neho hned pusti. a nejvic chlapi! ale ty jsi fajn.
<reagovat 
fb612 (Občasný) - 12.2.2004 > davam pet, jsem taky novej
Body: 5
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > fb612> to si ze me delas srandu nebo co?!? takhle mi kazit prumer!! no pockej, na tebe taky jednou dojde...
<reagovat 
 fb612 (Občasný) - 13.2.2004 > _×_> nedelam a rad odpovim, ale nebude to zadarmo, bude te to stat krev, pot a slzy = novy prispevek na totemu, .., odpovim u nektereho tveho dalsiho prispevku, hezky den :-)
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 12.2.2004 > holko, ty seš hustá. Večernice by se měla stydět, amatérka jedna.
taky jedničku- na přání..

(ééé.. už ti někdo řekl, že "1" znamená ten HORŠÍ konec stupnice ?)
Body: 1
<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 12.2.2004 > Ciri> Hele.......myslis, ze tadyten(ta)...NEKDO...nepochopil, hehehe, odkud zacina bobkovani? to me nenapadlo, ale asi jo, no to je prdel! (nebo spis v pr...?)
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Ciri> je, tady se to znamkuje takto obracene? tak to jsem nevedela, dik, ze jsi mi to rekl! ale stejne, ja chci, aby me znamkovali jako ve skole, takze jednicka je nejlepsi! a co mate vsichni s tou vecernici?

<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> hele, nebud sprosty, jo? ja si myslela, ze to tu je kulturni prostredi, ale zatim to tak moc nevypada. jsem zklamana.
<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 13.2.2004 > _×_> si to tak neber!







<reagovat 
Newton (Občasný) - 14.2.2004 > Ha,ha
Body: 1
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 16.2.2004 > No, nic, když si to autorka sama žádá.
Body: 1
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 14.2.2004 > Mr. Smith> jo, jo, taky se valim smichy. jenze ona to asi fakt bude jen dalsi osobnost a la Vecernice aneb "nemam-prave-co-delat-tak-si-z vas-udelam-prdelky":)) Ale to nevadi.. kdyz hra, tak hraju dal.

_x_> Vecernice je autorka tady na T., sveho casu velmi popularni. Zelbohu netvori jiz vice. Mely by ti vypadnout jeji prispevky, kdyz si jeji nick zadas v Seznamu autoru. Pravdepodobne mate leccos spolecneho.. hi hi...
btw. tohle je nejkulturnejsi ze vsech kulturne nekulturnich prostredi, tak bacha, aby te nekdo z nasi nekulturne kulturni spolecnosti neinzultoval za ta neuvazena slova... . . .
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 17.2.2004 > Ciri> tak takhle to je. no to jste mi teda pekny spolek, kdyz si tu nekteri musi neco dokazovat, davaji si alternativni prezdivky a pak s nimi otravuji ostatni. A ty si myslis, ze ja jsem to same? tak to se pletes.
<reagovat 
akinina (Občasný) - 17.2.2004 > no dílo jsem si přečetla, překvapilo mě, ale okamžitě jsem na něj zapomněla po přečtení těchto příspěvků :o))))))) fakticky povedené.... :o))))) . Jelikož jsem též nová, tak se kouknu na tu večernici, abych byla v obraze :o))))  /// takhle jsem se teda už dlouho nepobavila :o)))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 11.2.2004 > :-) joudovina
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 11.2.2004 > ouvej> ja chtela jen konstruktivni kritiku! ja se ti taky vyjadrila, co se mi nelibilo. tohle si strc za klobouk, amen.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.2.2004 > _×_> 

Squělllllý! Sama píšeš jen provokativní kecy, ale vyžaduješ konstruktivní kritiku. Takže dobrá:

Myšlenka žádná - pocitoffka, fajn, ale sorry - je to plochý. Nemáš tam žýádnej vobbras - ňytss.

Ty fintičky s tou hláskou na konci  sou heský, dává to rytmický zakončení, nevychází ti to ale na konec, nahrazuješ fórem "nez nezhebnes" - to je taky dobrý, i když je to zas naopak o zlomeninu jazyka.

Připadá mi to jako rychlé spíchnutí dobrého a zajímavého nápadu.

Vsadil bych se, že to bylo hotovo rychle, nenechala sis to uležet, moc ses ani nezatěžovala různými variantami apod.

Sorráč - za bůra (nejvyšší) nevim. Abych ti nekazil průměr, nebudu bodovat. R5ecipročně očekávám ne příliš nadšenou, ale věcnou kritku pod svým příspěvkem.


<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 17.2.2004 > Luk Malér> no zkus byt kapku objektivni, ja jsem teprve zacatecnice, donedavna me nenapadlo se poezii zabyvat. a myslim si, ze moje kritiky jsou pro autory velice uzitecne, protoze jim nepochlebuji, jen reknu, jak to citim ja.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter