Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Cesta k božství
Autor: Yizhii (Občasný) - publikováno 13.1.2001 (00:54:38), v časopise 18.1.2001
Chvíle vašeho osvícení se již blíží. Můj mistr, Veliký Bohouš, sám o sobě značně nesmrtelný, mě pověřil naučit vás uvolňovat mocnou energii Uugum. K tomu je ovšem třeba navázat komunikaci se supramentální entitou Hooyayaa. Upozorňuji vás, že to není snadné a kdo z vás to nemyslí vážně, měl by raději odstoupit.
Vyžaduje se především pětidenní částečný půst. (To znamená, že nesmíte jíst sušenky, které by na sebe vázaly energii proto-uugum, jež se ve vás po tu dobu shromažďuje.) Dále se nesmíte drbat levou rukou na pravém uchu, abyste neporušili harmonii mezi levou a pravou astrální hemisférou. Uvědomte si, že vaše tělo bude fungovat jako akumulátor, a pokud tohle pochopíte, máte napůl vyhráno.
Po celou dobu myslete na to, abyste napětí, jež se pomalu utváří a vzrůstá mezi styčnými proudy transcendentní energie, udržovali v normě. Pomůže vám, když přebytečnou dharmu krystalizujete - bude k tomu stačit sklenice od hořčice. Než dokončíte meditaci, všech osm úrovní hermetické aury musí být v naprostém souladu s archetypální mapou vašeho nadvědomí, tak jak je blíže popsáno v kodexu Gjóa (str. 427-430). Veškerá nirvána by teď měla být narvána ve vaší krystalizační nádobě. Projeví se to jemným světélkováním v neosvětlené místnosti. Koncentrovaná synergie (tj. syrová energie) některých mocných osobností (např. Bohoušova) bývá tak silná, že září i na plném světle.
Nyní rychle otevřete svou duši silám hyperkosmu. Musíte být opravdu rychlí, protože do spár mezi jednotlivými parasegmenty vaší mentální matice se nejspíš pokusí proniknout eternální a efemerální stíny chaosu, a to nesmíte za žádnou cenu dopustit.
Zformujete tak entropii druhého stupně a zkontaktujete tím hyperdokonalou entitu Hooyayaa. Můžete se jí zeptat na co chcete, ale neobtěžujte ji hloupými otázkami. (Pamatujte, že všechno vlastně můžete vědět sami, a to kartézským součinem své intuice.)
Předkládáme Vám exklusivně zachycený rozhovor s entitou Hooyayaa, který se podařilo zaznamenat Bohoušovi. Rozhovor samozřejmě neprobíhal pomocí slov, ale vzhledem k vašim zatím omezeným schopnostem jsme se museli k těmto nedokonalým pomůckám uchýlit:

- Ahoj entito!
- Ahoj Bohouši, už jsme se dlouho neviděli, co? Už mi tu bylo bez tebe smutno. Jak se vede?
- Ále, nestojí to za to. Lidé mi nevěří, že jsem se stal nesmrtelným.
- Musíš mít pro ně trochu pochopení, Bohouši. Jejich intuice je založena na zákonech aktuálního světa. Nemají pochopení pro alternativní potenciality. Myslí si, že není možné, aby platilo, že je možné, abys zemřel, a zároveň že je možné, aby bylo nemožné, abys zemřel. Jinak řečeno, z faktu, že je nutné, abys zemřel, pro ně vyplývá, že je nutné, aby bylo nutné, abys zemřel. Jejich chápání potenciality je zkrátka přímočaré.
- Děkuji, žes mi to vysvětlila. Už je mi o něco lépe. Hned se mi bude zametat chodníky radostněji. Tak se tu zas měj, entitko!
- Taky se měj dobře, Bohoušku, a nezapomeň spláchnout!

Pro ty z vás, kteří už jsou trošku dál, jsme připravili elektromentální záznam. Myslím, že i přes jeho sníženou kvalitu to bude pochoutka pro vaši mysl:

........ ....... .....UNGA...UNGA..... . . ......... . .


...Pokud vám něco nebylo jasné, mailujte na huste.pripady@bohnice.cz. Můžete mi říkat Velký Učiteli.



Poznámky k tomuto příspěvku
ozwald (Občasný) - 18.1.2001 > no comment
Body: 5
<reagovat 
duha () - 7.2.2001 > :-)))))

ps nám sklenice od hořčice taky v noci svítila a pak jsme tam našli světlušku ... teda sorry, krystal přebytečné koncentrované dharmy
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter