Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
RUBY TUESDAY
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 12.2.2004 (20:46:12), v časopise 19.2.2004

  Červené číslice zatančily na displeji. Na budíku naskočilo 7:00. Rádio si odkašlalo a začalo hrát.

      "She would never say, where she came from

       Yesterday don`t matters if it is gone…"

  Otevřel oči a pustil je na krátkou procházku po stropě. Další den, stejná šedá hráz paneláků za oknem, ze kterého se nedíval. Další den… tentokrát úterý.

  Ještě poloslepý zbytkem snu se obrátil, aby umlčel budík. Okamžitě vycítil, že v místnosti není něco v pořádku.

  Zaostřil.

  Přes židli u postele byla přehozená krajková podprsenka. Visela z opěradla - černý vykřičník, ke kterému musí najít otázku.

  Sevřel ji v prstech. V bytě nikdo jiný nebyl. Klíč hlídal dveře zevnitř. Co to sakra

 

– – –

 

  Další den, další prázdná kapsa v čase. Vracel se domů z práce a netušil, že ranní otázka čeká přede dveřmi.

  Vystoupil z výtahu. Klíče připravené v ruce - lesklé tretky, obětina pro neznámé božstvo, napadlo ho - se hladově zakously do zámku.

  Periferním viděním zachytil v šeru na schodech odlišný odstín.

  Vrhla se k němu pohybem býka vypuštěného při fiestě do ulic. Vtlačila ho do bytu a začala ho líbat.

  Milovali se dlouho. Cítil se unavený jako po kraulu v příbojových vlnách. Ležel na posteli a sledoval ji, jak hledá na podlaze mezi oblečením připomínajícím trosky lodi spodní kalhotky. Pak se natáhla a vyprostila krajkovou podprsenku z mezižebří židle. Vklouzla do košíčků, vrátila se mezi trosky a rychle vylovila tričko a džíny.

  Na jeho otázky nereagovala. Než se stihl vynořit z vln, klaply za ní dveře.

 

– – –

 

  Celou noc se mu v hlavě převalovaly zmatené sny. Nemohl dospat. Radši vstal a přebrodil se pokojem ke skříni. Zapátral mezi prádlem, poprvé, podruhé - netrpělivě vyházel obsah přihrádky na zem.

  Jeho oblíbené spodky s nohavičkou byly pryč. Kam...

  Na budíku naskočilo 7:00. Rádio si odkašlalo a začalo hrát.

         "Goodbye Ruby Tuesday, who could hang a name on you?

          When you change with every new day, still I`m gonna miss you…"

 

  Začínalo další úterý.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly, vstoupila jsi na posvátnou půdu prózy !!!!!:o))))je vidět, že jsi především básnířka.....tvá slova tančí a křepčí v divokém rytmu.....jistojistě mě zaujal býk vypuštěný při fiestě....to zosobnění nádoby natlakované testosteronem jako přirovnání k divoké estrogenové víle........mám moc rád tyhle parádičky s rádiem...aůe to už jsem ti kdysi říkal.....vstoupila jsi na posvátnou půdu prózy a trošku jsi nám vypálila rybníček........tak jo ...... další úterý.....:o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > quentinbubakoff> Po posvátné půdě prózy tu dupu, co jsem na Totemu, jen jsem teď měla delší pauzu ;o))

Tož hovězímu dobytku se též někdy říká "hovado", ne? ;oD

Pálit nehodlám, ale za hodnocení děkuji! ((o:
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> testosteronový hovado - pravdu díš číčo........ech, to já vím, že pleníš prózu vodjakživa........obdivuju vobojživelníky....fakt....napsat super poetry i nějakej ten morytátek....to je pane mňamka.....
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.2.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.2.2004 > Pro Ruby Tuesday mám velkou slabost. Jo, fandím ti!
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > HáDé!> Dík! :o))) Ten "leading lovesong" jsem vybírala poměrně dlouho a krušně ;o)))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 12.2.2004 > Mno jo, asi nebude šéfredaktorka pro nic za nic, co?  Všechny ty slova, hm... krásně se to pojí, ještě líp čte... jojo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > Jimmmy.> dík za uznání, ale ono to šéfredaktorování s tím psaním zas tak moc nesouvisí ;o)))
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> Mno, nemáš za co... Aha, já myslel, že jo.. Mno, to teda konečně vysvětluje proč se stal Kventýn redaktorem
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 13.2.2004 >

:)

 

dóst dobrý..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 13.2.2004 > Jo, takhle je to lepší
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 13.2.2004 > fajn vtipek!... rozjezd na eroticky note a pak ztraceny spodky... :-)))

a budik je neodbytnej motiv... asize vstavani je pomalu stejne silnej vjem jako sex nebo smrt :-)



Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > noa> :o))) no, hlavně jde o to, KDE ty spodky vyplavou... ;o))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 12.2.2004 > ach ta ich forma:-) a na Kelly zbyly liché utěrky:-)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > blondýna> a vidíš, to mi ani nedošlo! :oD asi mám ty Stones tak hluboko zažraný...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.2.2004 >

Vklouzla do košíčků  - tohle mě docela rozchechtalo, ji vidím, jak se do nich souká i s ušima... :o))

 

dost podivný obraty používáš...

např.: Další den, další prázdná kapsa v čase.    -  jakože kontrast mezi démonickým sexem a poetickým pojetím reality, či co?

 

docela nic moc...


Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > stanislav> Když se v povídce dějou podivný věci, je třeba používat též podivný obraty. Třeba je někdo i pochopí... ;o)))
A myslím, že o démonický sex tu v podstatě tolik nejde... ;o)))
Dík za názor! :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.2.2004 > stanislav> stanislave, z tebe udělali v tom gigáči zlého muže.....tě nepoznávám...nedávají vám tam k svačině syrové maso???:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> 

je podivné a podivné...

a myslím, že nejde zrovna o nepochopení, ale o nevskočení do nálady a zaměření...

prostě mi tady tvoje jakési poetické finesy přijdou jako zbytečný ozdůbky...   a nevěrohodná sebestylizace... 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > quentinbubakoff> to je v pohodě, Stáník je na má dílka ošklivej programově, protože prej
1. abych nebyla rozmazlená a moc si vo sobě nemyslela :o)
2. já zrovna to unesu a nebudu se z toho hroutit ;o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > stanislav> Jo, nevskočení do nálady a zaměření, to bude ono :o)
Nevěrohodná stylizace - to nebude ono. Nevěrohodná stylizace by byla, kdybych psala jako všichni. Ale to mě nebaví - nebaví mě používat ustálené obraty a tisíckrát omleté fráze. Mohla bych tak psát, ale nechci. :o) Počítala jsem s tím, že budou lidi, kterým se to nebude líbit, takže je to v pohodě... :o)))

<reagovat 
_×_ (Občasný) - 12.2.2004 > nelibi se mi to. pises to ve treti osobe a tim je to strasne odcizujici. a nemas neco spolecneho s usakem? ten psal dneska taky nejakou takovou postelovku? to jsou mi ale vylevy, takhle to propirat verejne!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > _×_> Skvěle, povedlo se! MĚLO to být odcizené ;o)))
Jo, a miluju tuhle pověru, že cokoliv kdokoliv napíše, píše o sobě ;o))) Kdybych se potřebovala vylejt, jdu si do "Zpovědí" :oD
Moc dík za komentář :o)))))))
<reagovat 
 _×_ (Občasný) - 12.2.2004 > Kelly> no ale jestli to pises vykonstruovane, tak se mi to tuplem nelibi.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> ech.....to bych byl už masovým vrahem....si myslím...:o)))
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> 

Tak už jí to prozraď, že   +  = !!

 

 já se picnu....


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > _×_> Co prosím? :o) To bys v životě nemohla číst třeba Verneovky ;o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > ush_ack> :o))) coožee? to vypadá, že kočka a zajíc si společně dávají drůbeží vnitřnosti! ;o)))
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> Tak to jo! Nějak to vohřej, já to syrový nežeru
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > ush_ack> syrový jsou proti zácpě, vařený proti průjmu :o)))
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> Takže z toho plyne poučení, že vnitřnosti jsou vlastně na ...
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 13.2.2004 > bohuzel mi ten styl taky nejak nesed // na me az moc presnoreny .o) a navic ta anglictina - sice asi chapu, ze original je lepsi, ale pro blbce jako jsem ja, kterej na jazyky nejni .oD... nechci byt kellyzrout // moc se mi to nelibilo :o(
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > P.i.k.o> V pořádku, s tím se počítá :o)))
Ohledně písně - o text zas tak úplně nejde, hlavně o název a o to, že to je dost provařenej lovesong ;o))) i když do povídky samozřejmě zapadá... mám ti to přeložit?? ;o)))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> no to nemusis kellusko´.o)) sice misto hlavy mam kokosovej vorech, ale jeste tohle se mi podarilo prelozit ..:o)) ( urcite by me za to pani ucitelnica nepochvalila, ale dokazu si predstavit, co tim basnik chtel rict ) ale v tom textu mi to proste hodne vadi. Lovesongy ? Aha - no ja u mlcim ... nebo reknu neco nevhodneho..o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > P.i.k.o> :o))) a co bys tam dal, nějakou Hanýžku Zagorovou? ;o)) radši mlč ;o))))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> 

No treba ja - treba tu jak je jako pruvodni pisen k serialu SANITKA :oDDDDD


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > P.i.k.o> Můůůůj časss - heele, to není špatný! Akorát tam chybí ta love, vole! :oDD
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> Na to se vyser,  jee sorry deti.oDDDD A priste se se mnou porad, trubko, at mas pytel bobku.oD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > P.i.k.o> ech, to neee, já nechci bobky za tebe, já chci bobky za sebe ;o))))) ale díky za šlechetnou nabídku!
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> to vis na me je spoleh.oD Ale rozhodne by si chtela bobky ode me.:oDDD Ja bych to nikomu nerek, ze to byl muj napad.o))))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 13.2.2004 > covece, nekery ty finesky me taky rusily...jinac to ma spravnou naladu...to ja uad...v okurkovy sezone poslednich dni je to fajne obcerstveni :)...tak casak
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > peetea> To je v pohodě, aspoň v tom ouvej se Standou nejsou sami ;o))
Dík :o)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 13.2.2004 >

Pak se natáhla a vyprostila krajkovou podprsenku z mezižebří židle. Vklouzla do košíčků, vrátila se mezi trosky a rychle vylovila tričko a džíny.

 

já nevím ouvej, ale píše se tam o podprdě, ne o košíčcích na hříbky, třeba

 

 

 

 


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 13.2.2004 > blondýna> 

jakože velký smích - a o čem si myslíš, že tady melu celou dobu já? Za celý rok jsem tolikrát o podprdě nemluvila, jako během jednoho dne.

 

Nebo, že by čtyřky hřebíky, osmičky hřebíky?


<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 13.2.2004 > blondýna> Jejda. Tys ten text pozměnila, zrovna, když jsem ti k tomu psala odpověď. Ten technickej popis vklounutí byl úchvatnej. Škoda žes ho vypustla.
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 13.2.2004 > Naty, já nic nevypustila:-) ani z chlívku
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 13.2.2004 > nebo Čuk a Gek:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > blondýna> Máldr a Skálová :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 13.2.2004 > blondýna>  A víte, že Slováci jim snad říkali Čuk a Hek? Nebo tak nějak jinak?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 13.2.2004 > tak takhle prodiskutovaný kozy jsem ještě neviděla
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter