Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vítr v borovicích
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 12.2.2004 (21:13:56)

Jehličím cesta kořeněná

čerstvé jsou jen stopy laní

těžkých korun komíhání

nad nimi bouří změna

 

Šumění mlčí ticho lesa

z barokních se lemů řine

světlo, za ním pláně siné

na hřbety zatím mlha klesá



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 13.2.2004 > jako Naty..
Body: 4
<reagovat 
Fate (Občasný) - 12.2.2004 > :-)))) hm.... nemělo by to pokračovat...?! ale i tak je to hezké..
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > Fate> Díky za body. Možná by to mělo pokračovat, ale je to taková momentka, a z toho momentu už se víc dostat nedalo, páč bych vyřil z vody.
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 13.2.2004 > Přírodní lyrika, spíš Březina než Sládek
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > Tomos> Dík za příspěvěk, ale že je to přír. lyrika jsem přeci jen psal už do úvodní poznámky:-)
<reagovat 
noa (Občasný) - 13.2.2004 > to je úplnej j. v. sládek!!! odpusť, já tohle nemůžu... ta forma mi úplně zabetonovává obsah... :-)
měj se!
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > noa> 

Nebuď tak zaujatá ;-) Zde si myslím je obsah spojen s formou, si myslím, ale budiž.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > "Jehličím cesta kořeněná..."
"...z barokních se lemů řine..."

slušná práce :o)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 12.2.2004 >

Škoda toho výpadku rytmu v první sloce. Jinak hezký obrázek i forma.

 

 

 

 

 

 

 

 


Body: 4
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > Naty> Díky za body, ten výpadek mi není úplně jasnej, už si to přeříkávám poněkolikátý, ale pořád to nedrhne :-)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 13.2.2004 > Lei> 

Hele, se mnou je problém, že slyším i trávu růst, neber si to tak.

Pomíjím přízvučný, ale chybí mi tam slabika.

 

Slyším tam:

 

/- - / - / - - -

/- - / / - / -

znělo by mi to třeba takhle:

 

jehličím cesta kořeněná

nad nimi když se vzbouří změna


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > Naty> 

Však já si to neberu, spíš jsem takovej zvědavej invalida Karásek:-)

 

Máš pravdu, ale spíš bych vyhodil to když, neb to je tam navíc, páč ho beru jako příklonku a "nad nimi když" pak tvoří /P N N N/. Na konci sice budou chybět slabiky, ale bude jich sudej počet, což nenaruší rytmiku, a navíc je nahradí pauza na konci strofy.


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 13.2.2004 > Lei> Jo, to mě taky napadlo. Ten plný počet jsem uvedla spíš pro názornost.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 13.2.2004 > Naty> Tak já to jdu vyšounpout. Pak se třeba pětky budou jen hrnout ;-))
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 2.3.2004 > Bůaaah...uvázaný u jako Ben Affleck k Jennifer Lopez...
Body: 3
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 2.3.2004 > Shammann> No tak, nějak tomu vůbec nerozumím, ale že se ti to moc nezdá, je vidět aspoň z bodů:-)
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 2.3.2004 > Mno to jsem byl zase jednou pikantní a vono nic:-)
Nee já jen, že nemusím tendle druh svázaná "pravé & čisté" poezie
:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter