Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
SEDÁVEJ PANENKO V KOUTĚ,BUDEŠ-LI HODNÁ, NAJDOU TĚ !
Autor: ZaK (Občasný) - publikováno 13.1.2001 (16:26:22), v časopise 15.1.2001
Žila jednou jedna panenka s baculatými tvářičkami. Její očička se jí leskla jako dva oblázky vhozené do čiré vody. A vlasy ? Vlasy jí zářily stejně tak krásně jako slunce při úsvitu. Ta panenka byla tak prostá, až se dětem zdálo, že má duši. Panenka musela být příliš hodná, neboť nikdy nedokázala odříct hru dětmi tak oblíbenou, a to lásku. Ráda s dětmi toulala se ve snech ,rozdávala své dobromyslné srdce každému ,kdo si pro ni večer přišel tam, kde se ukrývají dětské poklady-do kouta. Když pak noc ulehla k spánku a den roztahoval paprsky, vrátila se na své smutné místo, kde prach sráží se v žmolky. Byla jako každý den sama a bylo jí úzko. Jednou večer však ztrhla se o panenčino prvenství bitva. Tahali se, rvali se , přetahovali se o ni, až ji nakonec roztrhli. Její šat v památku svým si navlékli, v úctě tak prosit o milost svých hříchů, kterými utloukli tu hodnou panenku. Její malá čekárnička na večer zavála se prachem, jako by tu ani nikdy nebyla.
A co z toho vlastně vyplývá ? Ať sedneš ,kde sedneš, stejně tě roztrhnou a pak svým mučedníkem učiní tě. A proto panenko, sedni si ke stolu a připij si na krásné sny !


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.1.2001 > Jestli Ti ZaKu dobře rozumím, tak to člověku moc optimismu do života nedáváš :)
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2001 > dan:no, ja tomu moc nerozumim, napis k tomu johne prosimte komentar nebo mi to zamejluj.dik.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.1.2001 > Proč dávat nějaký optimismus - to je o tom, že si v tomhle neoptimistickým světě máš najít takovou cestu, která se ti bude líbit a tak si to zpříjemnit, než jen stát a čekat jak tě bičuje osud a říkat - to je ale pos.. život
Body: 1
<reagovat 
Leia (Občasný) - 16.1.2001 >
Body: 5
<reagovat 
SketchyKite (Občasný) - 3.2.2001 > Moc se mi to libí.Hluboká myšlenka ukázaná na hračce-moc hezký.Ale dvakrát ses tam zmínil o prachu (...kde prach se sráží,...zavála se prachem)to je škoda.Jinak opravdu fajn, hlavně ty "žmolky". : )))
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter