Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úlet
Autor: Morpheus de Angelis (Občasný) - publikováno 18.2.2004 (18:07:18)

 

 

 

 

Černá díra

chtělas to taky

tak neřvi

a zapal mi

svíčku

na hřbitově

 

stejně ses nedožila

rána

plyšová

panna

už nejsi

tak co tady furt eště děláš?

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 18.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 19.2.2004 > souhlasím eště tam musi byť ! :o))) 
Body: 5
<reagovat 
Berky (Občasný) - 18.2.2004 > Zapal mi taky svíčku na hřbitově... 1 bod strhávám za eště - ještě, jsem pes.
Body: 4
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 18.2.2004 > Berny> 

 zapálim, neboj:-)...

chyba : "eště" je záměr:-) ...to sou takový socky voni neřikaj "ještě".....


<reagovat 
 Berky (Občasný) - 18.2.2004 > Morpheus de Angelis> ...jenže když to budou používat i inteligenti, budou za pár let "socky" ze všech. JSEM PES. Hlavně v krásné literatuře.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 18.2.2004 > Berny> 

dyk to je normální realismus :)

podle mě je běžné, když socky mluví jako socky, Hanáci jak Hanáci a iné.


<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 18.2.2004 > Berny> 

je to realita a musí to tak zůstat, jinak to ztratí tu atmosféru tý ubohosti, nevidim to jinak


<reagovat 
 Berky (Občasný) - 19.2.2004 > g morr> 

Jo, ať socky mluví jako socky /a spisovatel  ať píše jako spisovatel/. 

Je mi jasné, že národ je v pohledu na používání spisovné mateřštiny v literatuře rozdělen na dva tábory.

Mě se zdá, že někteří lidé by rádi zrušili i měkké a tvrdé i,y - to je něco podobného.

A další si myslí, že bude lepší používat i v ČR pouze angličtinu. No... 


<reagovat 
 Berky (Občasný) - 19.2.2004 > Morpheus de Angelis> viz odpověď g morr - ovi.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Berny> 

jenže tam mluví postava :)))

ne spisovatel...

mimochodem: mně se zdá... :)))

mně se zdá, že o tom hovno víš, víš?


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Berny> a to už vůbec nemluvím o možnosti, že spisovatel je socka (spisovatel případně jistě promine ;))
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 19.2.2004 > g morr> 

Jo, nemám na to papír - na to tvé - jak ses vyjádřil - ho....

Tady asi všichni vědí všechno, jinak by sem nepsali své názory...!


<reagovat 
 Berky (Občasný) - 19.2.2004 > g morr>  Tak to beru, spisovatel je dnes socka, všichni jsme socky. I duševní?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Berny> Ne, o papíru nebyla řeč, ten sis k hovnu naasocioval jaksi volně, bez podnětu z mojí strany.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Berny> ach jo... no, řekněme, že tvůj papír mé hovno stěží utře. nebudem to dál rozmazávat, ok?
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 19.2.2004 > g morr> To byl záměr. Takové upozornění na vulgaritu. Hu!
<reagovat 
Berky (Občasný) - 19.2.2004 > Jo, bylo velký...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 19.2.2004 > Ok, se mi prostě zdálo, že člověk, který brojí za čisotu mateřského jazyka by měl ovládnout pády zájmena já... jinak o tom ví hovno. O tom slově mluvil velký český filolog jako o hanáckém záporu :) Jestli se ti zdá vulgární, budiž, doufám, že jsem se příliš nedotkl tvojho útlocitu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter