Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Part I z kolekce Fantom
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 21.2.2004 (20:19:51)

2.10.2000.

New York

John přemýšlel , kde asi nastane další útok řádícího maniaka. Po pár minutách jízdy na stanici Long island nastoupil muž oblečen do šedavě zbarveného oblečeni, evidentně nechtěl, aby ho někdo poznal. Sedl si vedle Johna..“Jedete na to místo, kde zabili tu ženu, že?“ John otočil překvapeně hlavu -„Jak to kruci víte???

„Vím, co ji zabilo.“ Odvětil muž

„Jo, to my taky. Byl to nějakej novej úchylák, co řádí ve městě!“

Muž přiostřil pohled a rozesmál se-„Myslíš chlapče?“Viděl jsem to v akci-pokračoval muž „Když jsem byl u policie, zavedl mě jeden případ do jednoho starýho armádního depa, kde se udajně zakempoval nějakej pašerák perníku. Povím ti, byl kurevsky dobře vybavenej na to, že to byl jenom blbej dealer. Pušky, samopaly, uziny, prostě co hrdlo ráčí. Když jsme ho vystopovali, byli jsme tři . Kámoš šel na pravé křídlo, druhej na levý, a já na front, takže i kdyby chtěl, neutekl by! Zrovna jsem chtěl klukům říct, ať tam vtrhnou, ale dostal sem ránu, že sem letěl 10metrů a práskl sebou o stěnu. Nemoh jsem se hýbat, jenom vím, že jsem se doplazil k vysílačce a chtěl zavolat kluky zpět, ale..bylo pozdě…příliš pozdě…Jakmile jsem se dal do kupy, vlít jsem dovnitř a pohled, který se mi naskytl, bych nepřál vidět ani tomu největšímu hajzlovi…moji parťáci byli doslova všude...kurva, já nevěděl proč! Podíval jsem se nahoru, a to byla chyba! Na hlavu mi najednou mířily 3 infračervený světla, z jedný..zbraně! Byl tam! Ten parchant! Seděl pod stropem a zíral na mě. V hlavě mi lítalo myšlenek, že jsem ani nevěděl jestli myslím a nebo se mi před ksichtem honí můj né zrovna vydařenej život, ale jedna byla silnější, křikl jsem ji na toho zkurva skoro nahlas, kurva tak mě zab ty hajzle!!! Ale v tom jsem uslyšel policejní sirénu, otočil jsem hlavu, a když jsem se podíval zpátky, ten sviňák tam už nebyl! Jenom pod stropem viselo tělo toho dealera…Teď už vím, co to semnou, tak kurevsky mrsklo o tu stěnu…

 

 

Saimon



Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 21.2.2004 >

Cococococooooooo????

 

Chele já ti nedám bodíky dokud to nepráskneš :oPPPPP

 


<reagovat 
Luciana (Občasný) - 21.2.2004 > Tohle vypadá zajímavě. Kdypak bude Part II?
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 21.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Newton> Díky kamaráde.
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 21.2.2004 > tak jo dávám bodíky, ale stejně ......COCOCOCOCOCOCOCOOOOO :oDDDDDDDDDD
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Simonka> 

Dočkej času, jako husa klasu

Všechno bude, to jen mi už dávno nebudem...


<reagovat 
Petrax (Občasný) - 21.2.2004 > To by mě zajímalo od jsi se naučil ten slovník. Tam je kurev, že na tebe musí být kventýn hrdý:)))
PS: Četla jsem evoluci a někdy tomu hodím doporučení, ale kdybych Ti dala třetí za tři dny-no uznej to už by bylo trapný...:)))
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Petrax> 

Kurev? Vidím, že jsi nečetla Temnotu, první věc, co jsem tady šoupnul. To víš, je to s pouličního tvrdýho prostředí, tam nikdo moc spisovnou krasomluvu nepoužívá

Docela jsi mě rozesmála...trapný? Mno, tak tomu dej ještě, tak den..to se pak střebá, jinak cool, že to vidíš na déčko..já totiž honím quentinovu povídku(řekni mi, povídej, nezavěšuj), která měla 15x doporučení, ale díky Lucianě už 16:)))A já, že je to moje fanynka, né jasně, že si dělám kozy...ale quenta dohoním...

Sem zvědavej, co řekne, až si to přečte...néé quent je cool a bere vše s nadhledem...doufám:)))Néé, on je dobrej chlap! Dost zase bych tady mluvil blbiny..

 

 

 


<reagovat 
 Petrax (Občasný) - 21.2.2004 > Saimon> Zrovna jsem do toho minulýho příspěvku chtěla dopsat to od koho a opravit si tu čárku, co mi tam chybí a ty už jsi mě předběhnul s odpovědí!:)
No jo, trapný. Začala bych vypadat jako nějaká fanynka neschopná kritiky:))) Trošku si to promyslím, a pak tam napíšu nějaké rozumné hodnocení.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Petrax> 

Zase se směju..

Ok promysly a vrať se, neboj tady by si o tobě jen málo, kdo myslel, že jsi nějaká fanynka, lidí, kteří hodnotí něčí věcičky jen kladně, je tady spousta. A propo, když si to ti lidi zasloužej, tak nemůže nikdo ani nic namítat. Takovej quent, to je samej čistej průstřel, mazák jak "hovado".

PS: Ale pokud si to promyslíš a pak se vrátíš i s vychytanejma dojmama, tak jenom dobře...díkes

PPS: Těším se, až se rozjedeš naplno, to pak možná bude "fanynka" ze mě..


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 22.2.2004 > Tak to je bezvadné!!
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 22.2.2004 > fungus2> Díkes!! Jsem rád, že líbí..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.2.2004 > mno Saimone.....asi tě nepotěším svoji kritikou. Tohle kdybys sem prásknul před kočičkama, ještě bych přivíral oči...ale takhle???Sakra, přihřívat se v odlescích slávy Predátora. A nedat tomu ani nic svého, originálního.........nebudu hodnotit, páč vím, že se vzpamatuješ. Oristě ses jen tak procvičil. Kurvy jsou dobrý...ale zase ......věta křikl jsem ji na toho zkurva skoro nahlas, kurva tak mě.......dyk to je jak absolutní rým Járy Cimrmana....vidím tý chvály na mě od tebe.....ale nelze jinak, snad si to zapíšeš za uši a nejdýl do  tejdne sem vpálíš nějakou pecku.......
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 23.2.2004 >

A taky jedna technická... (tedy dvě...): ...levÉ křídlo, druhEJ na pravÝ...

-> a) buď a nebo, plís nemíchej to...

-> b) obětujeme obě křídla a tank projede středem... ve třech lidech + při policejní akci mít křídla:

--> b.1) buď je to nebeská garda,

--> b.2) nebo v tom máš bordel...


<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 23.2.2004 > ush_ack> 

Co ty víš? Tam není přímo řečeno, kým jsou...

PS: Tohle jsem ti k přečtení nedoporučoval, já myslel tu druhou část povídky Maja, ale ta tady bude až ve středu..


<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 23.2.2004 > Saimon> Drahý Alko Holíku... fim, na co jsi mě lákal... ale to neznamená, že si nesmím přečíst i toto, ne? &
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.2.2004 > No jo ,je to takový vobšlehlý....a ten spisovnej x nespisovnej jazyk...chce to učesat. ale jináč celkem dobrý. Ale máš na víc, chlape.
Body: 3
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 23.2.2004 > Lian> 

Není každej den posvícení...

U tebe mě ta trojka mrzí..

Někomu se to líbí a někomu zase ne..ach jo..snad si u tebe napravím reputaci ve středu, příjde na řadu Maja II

Tak pa..


<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 23.2.2004 > Teda Saimone, Kventýn má pravdu... Predátor je dobrej, ale ty si lepší...  
Body: 4
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 23.2.2004 >

No já nevím, mě se to líbí. A když to tak vemete, tak jsou i známější příběhy o kterejch psalo xy spisovatelů, třeba jen takovej Conan?  Pak je tady, ale jedna moc důležitá věc, a to je ta, že Saimon má na lepší!


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.2.2004 > Musím na Tebe být přísná, jináč nám usneš na vavřínech a nebudeš na sobě pracovat, a to my nechceme Prostě vím, že máš na víc, jinýmu bych třeba tu 5 dala, ale Ty jsi lepší, tak makej
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.2.2004 > - Long Island bych dala s velkým I
- o pravidlech přímé řeči už jsem ti psala - nezlob se, ale mě to takhle trochu irituje ;o)
- to, co jsem ti chtěla napsat, už přede mnou řekl maestro quentin, tak já se jen podepisuju :o)... uvidíme, jestli s tím příběhem něco uděláš dál ;o)

<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 > Ruce nahoru, střeva dolů, mozky ven!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter