Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konec
Autor: Azrael (Občasný) - publikováno 22.2.2004 (18:57:19)

    Pod kroky puká země a hasne vše živé. Okované boty se zarývají do písku. Jako plášť z černých per halí mocná křídla tento zjev. Bolest v očích, jen pohled vypaluje do srdce jeho jméno a tváře mrtvých, všech již zaslechli jeho hlas.

    Obloha rudá a černé mraky pářou si břicha o štíty hor. Země křičí a zmítá se v křečích. Údolí plná krve a v řekách slzy. Roztržené nebe ohněm vypaluje znamení zkázy tam, kde kdysi kvetly stromy. Končí se čas. V pouštích leží trosky těl a strojů.

    Prochází sady. Torza stromů pokrytá cáry lidí naříkajících, ječících ve světle ohňů.

    Kráčí městy. Ohořelými, rozervanými, plnými pláče zatracených. Smečky vlků, krvelačných, zvících stvůr z nejhorších obav a nočních můr těch, jejichž smrt měla zvířecí čelisti. Stvořili je sami. Hrozné bestie obrátily svůj hlad, ne proti nepřátelům, ale proti všem. Množily se v brlozích z lidských vlasů. Štěňátka jen otevřela oči, zahryzla se do vlastní matky. Místo mléka chlemtala krev, roztrhala ji na cáry. Před žlutýma očima nebylo úniku. Stali se koncem lidí, vlastní dílo, Zbraň poslední války za pravdu.

   Kráčel po cestách. Na skalách rezavějící kříže s lidmi-stroji  vzpínajícími se, ale z hrdel se dere pouze skřípění kovu.

   Došel k přístavu, k vodám světa. Bota cinkla o lebku v černém písku, byla z oceli. Na břehu byly vraky letadlových lodí vržených do ulic. Moře husté a černé, lepilo se na betonové břehy. Zapadalo do něj slunce. Ztuhlo při doteku hladiny. Visí zde již sto let.

    Jeho oči, černé tak, že se v nich utápí i noc, plakaly nad zemí. Kostnatou rukou vytáhl planoucí meč a křičel za obzor: „ Zasadím poslední ránu času, ukončím svět, nechť více není bytí, utrpení, štěstí ani lásky“.  Hlas jak tón puklých zvonů, nesl se vzduchem a pronikal i do temných vod a hlubin země. Zarazil meč do písku. Zazněl výkřik,  který zastavil i hvězdy, strhnul s sebou vše, co stálo na ramenou světa.

   Bylo ticho. Naprosté a neporušitelné. V jeho očích zůstal poslední záblesk země. Skončil se další cyklus. Skanula slza, ale neměla kam dopadnout.



Poznámky k tomuto příspěvku
Azrael (Občasný) - 22.2.2004 >  Snažil jsem se vyzdvyhnout a vyjádřit co nejlépe pocity. Vlivem toho možná trošku uniká kontext. Význam není osobní, pouze my připadal vhodný. (pokud zde najdete chyby, informujte mě o nich)
<reagovat 
Newton (Občasný) - 22.2.2004 >

1. ... již zaslechli (místo jenž)...

2. Ke komu se vztahuje věta: Ohořelé, rozervané...? jestli k městům, tak by mělo být:

    Ohořelými, rozervanými, plnými pláče zatracených.

3. ta štěňátka chlemtala .....roztrhala

4. Stali se koncem lidí (kdo se stal? podle toho koncovka) např. oči se staly, štěňátka se 

    stala

5. ... strhnul s sebou...    

 

jen FORMÁLNÍ STRÁNKA

 

jinak apokalypsa dokonale barvitě vystižená, dá se tomu uvěřit, fuj!  :) nechci u toho být

 

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Azrael (Občasný) - 22.2.2004 > Newton>  Dík za opravu. Jestli "fuj", tak se mi opravdu povedlo to, o co jsem usiloval.  
<reagovat 
 Newton (Občasný) - 22.2.2004 > Azrael> to teda povedlo! :)
<reagovat 
akinina (Občasný) - 22.2.2004 >

fůůůůůůůůůůůj to je odpornéééé

to se ti ale povedlo


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
akinina (Občasný) - 22.2.2004 >
<reagovat 
parmi (Občasný) - 22.2.2004 > šikula.-)) do tebe bych nikdy něco takýho neřekla.-))
Body: 5
<reagovat 
 Azrael (Občasný) - 22.2.2004 > parmi>  Ááááááá, co ty tady děláš. Máš se starat o USA a ne o todle. Ty taky vlezeš všude. Teď už jen zbejvá, aby si to přečetla i muti. 
<reagovat 
 parmi (Občasný) - 23.2.2004 > Azrael> --mati si to už přečetla dokonce dřív než já.-) to si mam čist jen protiamerické članky nebo co? to mě taky nebaví čist furt:-)))
<reagovat 
 Azrael (Občasný) - 23.2.2004 > parmi>  Já nechci abyste si to četli vy! Co na to říkala? Teď abych nejezdil domů
<reagovat 
parmi (Občasný) - 23.2.2004 > tak sory sory promin.-))) říkala, že je to dobrý docela se jí to líbilo:-))) jen domu přijeď. hele hod mi pak někam tvýho mejla ja ti musim něco poslat diky moc.-))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 23.2.2004 > Už aby to bylo  ... PS: Moc pěkně napsaný (myslim já) ....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter