Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Rosnička z kolekce Za obzorem
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 26.2.2004 (00:10:47)
další ve sbírce>
 

Ten, kdo má rád, si neodpustí rosničku na lískovém ořechu. Její slova štípou, jako slovo boží, má zlatohnědou náladu, neumí hrát golf, ale slovo její se vyvažuje zlatem. Oklamaný harmonikář přeskočil řeku a hvízdl na převozníka. „Dnes je státní svátek, za převoz mi půjčíš šátek,“ pravil převozník        a vypadl mu zub. Z oblak cosi vypadlo.

Mám brýle s obroučkou ze vzácné slitiny. Za úplňku křičí      a měsíc se jim směje. V poledne se jejich skla mění v zrcadla   a já v nich vidím, co si zamanu. Jednou jsem je nechal na okně. Sojka, když šla z restaurace, mi na ně pustila trus. To bylo škody!

Bělásek uhořel a nic nám neřekl. Stejně mu byly malé kalhoty. Na ty byl krejčovský metr krátký.

Co na to rosnička?

Co moje brýle?

Proč mlčí širý svět?

Kdepak rentgen, encefalograf, nebo ten váš krejčovský metr, s tímhle se přeci svět nedá měřit, s tím si můžete změřit leda vlastní prdel...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Simonka (Občasný) - 26.2.2004 > a jak by dodal Hurvínek: Chá Chá...  :o))
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.2.2004 > dobrá hovadina....
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.2.2004 > Good! A už příjde na řadu próźa?
Body: 5
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 27.2.2004 > Saimon> Možná už příští týden sem nějakou mrsknu :)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 26.2.2004 > Tak mi se to jako hovadina vůbec nezdá. Líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 27.2.2004 > ouvej> No je to taková hovadina nehovadina:) Samozřejmě že je v tom skrytej hlubokej význam, ale ať si ho každej najde sám a když ho nenajde aspoň se pobaví:) Díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter