Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Děda Mráz
Autor: godzilla (Občasný) - publikováno 18.1.2001 (14:29:23), v časopise 19.1.2001
"Vuááá!" vykřikl děda Mráz a rozeběhl se k vedlejšímu stolu. Seděli u něj čtyři mladíci, které v tomto lokále ještě nikdy nepotkal, a tak chtěl navázat nové známosti. Pokaždé, když už se chystal odejít,tj. když mu začínalo být zle a současně mu došly peníze, přemohla ho přes den skrytá touha rozdělit se s kýmkoli o svou radost ze života.

Tak se tedy začal motat před sousedním stolem. Osazenstvo se až tak nezlobilo, protože do té doby zábava trochu vázla. Děda Mráz začal tím, že se Michalovi opřel o rameno."Éhehh...a máš mě rád?...máš mě rád?" zeptal se ho. Kluci se na sebe udiveně podívali a Michal tiše řekl "Jo"." Tak mi kup ruma!" Chvilka ticha. " Éheh - séru si to kólem chaty, pósral sem si vóbě paty, tralala..znáte Říčany? Tám ti máj stádión!" Tento proslov už přerušovaly salvy smíchu ze všech stran. "Tak ten je hustej", poznamenal Pavel. "Tak co je s tim rumem, vuááá!!" "Já mu nenaleju!", volala vrchní.

Po chvilce se slitovala a děda Mráz vypil rum na ex. "Éhéhé, řekněte mi jednu věc....proč vy mě nepošlete do prdele?...vuááá!" Zamyslel se a upřeně se díval na Petra. Pak přednesl výsledky svého zkoumání, míříce na něj prstem: " Todle...to je chlap jako hora.....to je inteligentní člověk, to je pěkně vychcanej...znáte Říčany?" Přitom se hrozně kymácel a začínal slintat. Zároveň se už začal oblékat, nasadil si klobouk a vyšel ven.

Hospoda byla naštěstí hned u zastávky tramvaje. Takže za chvilku do jedné nastoupil, ani si nevšiml, že to není ta správná. Ostré světlo uvnitř ho oslňovalo. Chtělo se mu spát. Najednou si všiml, že projíždí kolem krematoria ve Strašnicích. To ho rozveselilo. "Dneska tady eště nevystupuju, vuááá!" Lidé kolem se na něj pohoršeně dívali, a tak radši přece jen vystoupil. Ještě nebylo pozdě,takže na správnou tramvaj dlouho nečekal.

Jak se blížil k domovu, dostával strach. Ta baba bude zase řádit, pomyslil si. Bude zase říkat dědku, ty mě utrápíš, dědku z tebe táhne, dědku hnusná, propils prachy na činži. No ale s chutí do toho, půl je hotovo.

Když přišel domů, snažil se vypadat střízlivě, jenže se pořád motal. "Ahoj babulinko",řekl ve dveřích do obývacího pokoje. Od té doby se už nedostal ke slovu. "Ty vožralo hnusná, jak se to zas motáš, podivej se na sebe!Tři dny si v lihu! Kde sou prachy na činži?! Tys je prochlastal!!" "Éhéhé" " Zkazils mi život, ty dědku mizerná vožralá! Di si aspoň lehnout k sobě, já ty tvoje vejpary dejchat nebudu!" Postrčila ho do vedlejšího pokoje a práskla za ním dveřmi. I přes ně bylo slyšet její vzlykání. Sám začal natahovat. Zabořil hlavu do polštáře a říkal si: "Bába jedna, takle mě tejrat! Já jí dám, zejtra pudu zase chlastat!"


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 19.1.2001 > K obsahu se vyjadřovat nebudu jen, styl to má, taky dobrej spád a popsáno hezky. Jen tak dál.:-)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter