Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V Procesoru Stvoření z kolekce Hledání hlubšího bytí...
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 30.3.2004 (00:21:22)

Po jemném vstupu do meditace, “stavu rozšířeného vnímání,”  jsem začal vnímat tu až neskutečně jemnou Krásu Dokonalosti “za viditelným světem”. Prožíval jsem ten nádherný pocit Láskyplné a Hrdé Vznešenosti, …jen tak klidně ve mně vibrující. Toto prožívání ve mně zesilovala stále víc hudba křišťálových mís, jenž vytvářela pocitově nekonečnou hloubku tohoto subtilního vnímání sebe bez rušivých záchvěvů myšlení, které je proti tomu tak neskutečně ploché a hranaté nic.

        Po otevření bran Nekonečnosti, jsem se rázem ocitl v úplně Jiném virtuálním světě. Jako bych se rázem probral z  ohraného snu té naší běžné tupé a šedé reality, jakéhosi kolektivního snění, hry na lidi. Posunem vnímání se mi pohled na to vše radikálně změnil. Co bylo předtím tak důležité pro ego, najednou jako by nikdy nebylo a nemělo už být. Běžné vnímaní se stalo jen jakousi mlhavou vzpomínkou, jako sen po probuzení.

Byla tu věčnost  Okamžiku bez začátku i konce. Ta nekonečná, dokonale jednoduchá hra proudění archetypů, jako ve znásobeném pocito-obrazovém kaleidoskopu. Fascinace spojená s  nepopsatelnou Blažeností a Harmonií celého Bytí neznala mezí. Vše tu bylo nepochopitelně zároveň a absolutní, dokonale jasné v  celku i detailech. Prolínající se pocity vystihovaly neuvěřitelně přesně a jasně veškeré detaily i Celek v  jenom pocitu za vnímáním Všeho.

Jako bych se přepnul z  3D vidění do alespoň 5D se stálým pohybem a změnou vnímání i bezčasovostí zároveň! Nepředstavitelné i neuvěřitelné se stalo Hyperrealitou plně obklopující a nekonečně přesahující vnímání té lidské ploché a smrštěné existence jen do jednoho Bodu ze Všeho, co se stále a navěky děje za ději.

Neskutečně krásně jsem prožíval tuto vnitřní virtuální Realitu, jenž si sama tvoří své vnímání, změny pohledů i pocity jaké by chtěla, jako když zároveň komponuje i prožívá proudem archetypů (not)  své pocity i vize včetně chápaní toho, na co se zaměří. Jako když moře Vědomí pohltí město a každá molekula vody se stane Jeho živým senzorem i mozkovou buňkou.

Připadal jsem si jako v  Božím království, které má dokonalý smysl i řád, jež nejme sto plně vnímat, natož chápat rozumem. Jakoby jsem i ztratil potřebu poznat a pochopit smysl života i tvorby Boha, Tam Vše co vyvstalo bylo zároveň plně vyjasněno. Smysl Všeho jsem vnímal v  tom, že Vše, jak Nahoře tak i dole, je jak má být. Vše je stvořeno k  Obrazu svého Stvořitele a On tím plně Žije, ač mnohdy skrytě, ale i to je součástí Plánu Jeho Obrazu, že se umí schovat Sám do Sebe a vnímat Celek jen v  symbolech a pocitech i té nejmenší části Sebe, Svého Stvoření ve Stvoření….

Amen.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.3.2004 > Měl bych jednu všetečnou otázku...jak jsi poznal, že je to dokonalé? Není to jen ta Tvoje víra, že tady je něco méně dokonalé a proto, že musí být ještě něco dokonalejšího? Není to jen Tvá lenos tady objevovat dokonalé věci? Přeci, kdyby tady vše bylo nedokonalé, už jen v procesu stvoření každého živočicha při oplození by byl chaos a v procesu klíčku rostliny také a nic by se nenarodilo či nevzniklo, ne?:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.3.2004 > to prostě cítíš, Martine. Kdo nezažil, nepochopí. Ono se to totiž nedá ani v nejmenším popsat, viz též http://www.totem.cz/enda1.php?a=58514 Fakt ale je, že dokonalé je všechno, ale my jsme dokonale nedokonalí, tedy uměle, takže to nevídíme, to až v meditaci.
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.3.2004 > ...Tak nějak. Vše je Absolutně dokonalé, ale než tak procítíme-prožijeme celý Vesmír, od toho klíčku až po veškeré hvězdy, to si ještě počkáme... Meditace, když se povede, je vlastně jakousi progresí Vědomí-vnímání-cítění...
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.3.2004 > Nešel mi včera a zprvu ani ted vlozit k tomu clanku obraz. Az, kdyz jsem tam chtel hodit jiny, tak to vzalo, ten co uz byl predtim v tom editoru.-) Napadlo me, jestli to neni symbol toho, ze tomu lidi nechteji uverit, natoz prijmout, ze by tak mohlo byt... Je fakt, kdo neokusi "chut" jineho vedomí Byti v sobe, stale sve skyte moznosti bude zpochybnovat...Proto tolik nabozenstvi a slepych uctivacu a malo hledacu.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 9.3.2004 > Kriste, to sou nabubřelý kecy! Já dávám přednost životu na této planetě.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.3.2004 > jen si to tu užij, Bobře. Války, holokausty, krize, nemoci. Pošleme ti z Království božího pozdravnou SMSku :-)
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 10.3.2004 > :-))) Hlavní je klídek a nohy v teple, nevadí, že zahnívá a trochu smrdí...-) Tedy dokud je na pivo.-) Aneb každému, co jeho jest...
<reagovat 
Jestrab (Občasný) - 11.3.2004 > Preji zdravi Vam vsem, to dobre i to spatne(pokud je to vasim ucelem)...Milosi ten tvuj vyplod ma v sobe hodne energie(a ¨horici¨obrazovka meho monitoru to jeste umocnuje :o))...a abych jen nechvalil...jedina vec u ktere jsem se pozastavil a to jest to 5D, bude to asi tim ze jsem Byti jeste tak podrobne neprocitil/neprozil(samozrejmne to je otazka casu, ze)no a na zaver jen preji vsem pekny den.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.3.2004 > jsem rád, že se ti to líbí, ale těch 5 D ještě moc není, v některých šel až do 9D (já jen 6D), ale poslal mě nový konec meditace:
Když meditace doznívala, napadlo mě: Věčná bdělost, bdělá Věčnost. V tomto vědomí nepřetržité Jednoty už není, kdo by se probouzel do snů a usínal do virtuální reality našeho seriálu...
Nebyla v ní obsažená tíseň jako jindy z té nepochopitelné Jinakosti. Prostě byla o tom, že se Tam dá žít a daleko lépe a plně si uvědomovat všechny souvislosti i prožívat vše co se zrovna děje. My máme sebe a své okolí, božské síly jakoby pouze Mysl s archetypy (částečkami Svého vědomí) z kterých Vše skládají. Vědí o tom, že Jejich svět vytvářejí ještě vyšší dimenze. Neboť je to hra ve hře Her. Je Tam velká Svoboda Tvorby, vnímání a volby nekonečné škály pocitů. Musí sice také pracovat, ale další Svou částí se věnují tomu, co je zajímá a zároveň i odpočívají, hrají si. Zkrátka nemají problémy s časem a omezeností Svého Vědomí jako my. Za Vším mají pocit Nekonečna, Věčnosti, což nás někdy trochu mrazí.
Žijí si božsky dokonale a harmonicky. Ve Své úrovni jsou svrchovanými Pány Reality a jen více a více poznávají a prohlubují Své neuvěřitelné schopnosti. Na co se zaměří, to jim od začátku jde.
Jediným problémem je, že Sebe - Vesmír plně neznají, a tak mají stále co dělat. Je to práce na Věčnost, vědí to. Tvoří děje jiným i Sobě skrze Sebe, jakoby bez úsilí. Je to svět mystické Tvorby Bytí, kde paradoxy jsou oblíbenou běžnou Realitou a není Tam jakákoliv omezenost i problémy, jež máme zde, proto si s námi rádi hrají. Jsme Jejich odštěpkem a zároveň si nás vlastně vytvářejí.
My jsme jakoby na předělu tvorby božského Světla prouděním archetypů od Nich a plátnem, hmotným světem, kde se vytváří plně realistický obraz nás i naší reality. Jsme okem - čočkou prožívání tohoto světa vnímající Jejich tvorbu z obráceného pohledu.
Je to zase jen dualita vnějšího a vnitřního, projeveného a nehmotného světa o kterém se píše v Castanedovi i v starém učení Kabaly. Ale za vším je nehmatatelné a ničím než Samo Sebou definovatelné Absolutno. Ono si může stvořit jakoukoliv podobu Sebe a jakýmkoliv způsobem se s ní ztotožnit a nahlížet do ní, prožívat jí.

<reagovat 
brouk (Občasný) - 6.4.2004 > Asi podobné pocity jsem zažil při prožití zážitku vlastní smrti v regresi. Neumím to takhle vyjádřit, ale nejvíc to asi vystihuje tvá věta: Vše, jak nahoře i dole je, jak má být. Prostě pocit absolutní dokonalosti, naplnění, radosti, klidu a spojení s Bohem a vším viditelným i neviditelným. Slova jsou pro vyjádření tohoto pocitu velmi nedokonalá a u toho, kdo to nezažil, můžou vyvolat úsměv, nebo i naštvanost na intelektuální a duchovní "kecaly". Ale ten, kdo to neprožil si to prostě představit plně nedokáže a těžko tomu uvěří.
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.4.2004 > brouk> Ahoj Brouku > Souhlas...-)Jsem rád, že je tu i někdo, kdo má podobné zkušenosti. Taky bych tomu ještě před 5ti lety nemohl uvěřit a byl bych hodně alalyticky skeptický ke všemu podobnému a šamanskému, dokonce jsem se toho i dost bál i v době, kdy už jsem to sám prožíval...A na Velikonoce nás čeka další smrt a zvkříšení...
<reagovat 
surma (Občasný) - 26.7.2005 > Je to jenom zkušenost... tak to tak nedramatizujte, zítra nebo za rok bude další... nevím proč to píšete sem... pokecejte si o tom ve svém duchovním kroužku, pokud nejste schopni dělit osobní cestu a otravujete stím okolí tak daleko nedojdete, jinak duchovní nadšení jak to mu říkám se nám v česku nějak rozjelo... každý druhý je dnes kartářka, šaman nebo budhista... do té do by než do toho práskne... a dostane vás něco jiného...
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 27.7.2005 > Oceňuju ty, co si to alespoň přečtou celé.-) Ale nechápu, proč tě to vlastně tak naštvalo?? Dyť to číst nemusíš, já taky nekekám nikomu do toho, co prožívá při tvorbě svých obrazů, i když se mi zrovna co vyjeví nemusí líbit...a není to o technice. ...Na totemu pro změnu každý první maluje, či fotí a píše co ho napadne.-) ...a za pár let bůh ví co, a jaký to má vše význam??, krom toho, že nás něco v žvitě více či méně baví...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter