Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jeden hořkej z kolekce jeden hořkej
Autor: druhej hlas (Občasný) - publikováno 17.3.2004 (07:24:35)

Muž ve středním věku se vrací domů, po jeho boku cupitá štěstím zářící dvacítka. Jejich ruce se kříží za zády. U dveří chvilku zkouší klíč, štrachání je (jako vždy) přerušeno otevřením dveří. Manželka. "Á, Hani, ty jsi doma, no to je fajn", na mužovi vidíme grimasu, jako když si chce na něco vzpomenout, manželka má v očích největší otazník, jaký se tam vejde. "Rád bych ti, Hani, představil tady Radku, je to moje milenka, zapomněl jsem ti to dřív říct...... že se nezlobíš" dodává muž, jako by odhalil nějakou malichernost.

 

A to je konec téhle krátké hořké anekdoty.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 17.3.2004 > ech......tak to je příběh hodně velkýho jelita..:o)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 17.3.2004 > To je hodně blbej konec.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 17.3.2004 >

Životní příběh, jo?

Hodně ujetej..ale nakonec...mě to nějak nepřekvapuje:-))))

Ale tak nějak...vidím to jako neukončené, jen tak nahozené, na hodnocení by tady toho mělo být víc.


<reagovat 
St. Alphonso (Občasný) - 18.8.2006 > ze života, jojo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 3.5.2011 > furt nechápu tu štěstím zářící dvacítku ...
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 3.5.2011 > anae> hele to sem psal před sedmi lety, já si to už taky voe nepamatuju, zírám jako z pekla. hlavně na tu dvacítku, hehehe
<reagovat 
 anae (Občasný) - 3.5.2011 > druhej hlas> Dvacítky teď říkaj, jak si to doba žádá - "Doba si to žádá!" ... a chvíli snad rozzářený jsou ... než si najdou novou hračku, nebo co .. Tvůj současnej náhled na tatíky se zářícíma dvacítkama?
<reagovat 
druhej hlas (Občasný) - 3.5.2011 > hele co to meleš. já to vážně psal před sedmi lety, koukni na datum, tak jakej současnej názor. je to jenom blbej ftip, nic víc
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 3.5.2011 > druhej hlas> hele jsi skvělej kousek. Moc jsem se nachechtal :-)))
zvlášť při čtení komentářůůůůů :-))
Jak budu mít blbou náladu, určitě přídu..

Navzdory odborné kritice doporučuju a dávám 5 bodů.

Kdyby se daly hodnotit všechny ty komentáře co tu máš ((nejen tvé ))
dal bych nejméně tisíc bodů.
Zejména Anae je sladká. To myslím dobře :-) No a k tomu tvé odpovědi...koncert k uchechtání :-))
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 3.5.2011 > Hehehehehe...chechtal jsem se tak že jsem zapoměl.
Určitě napiš další, těším se..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter