Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na chodbě z kolekce Miniatury
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 18.3.2004 (09:25:55)

Na chodbě

 

Sedím na mramorových schodech a nemohu ven. Před týdnem dala nějaká sousedka cedulku na prosklené dveře, že viděla zloděje, jak se dobývá dovnitř a od té doby se zamyká. Nechci Tě jít nahoru prozvánět a budit - počkám tu, je doba, kdy každý odchází do práce. Zatímco venku očichávají loupežníci se psem na vodítku ulice, každá bosá noha v bytě duní chodbou, pískám si na nos plný rýmy a přemýšlím: vysadit je z pantů a pak je opět nasadit- ne, to je blbost,- vyndat z druhého křídla zápatku ze země - to jsem už zkoušel a podivně praskalo dřevo...ne, to zkoušet nebudu, jsem smolař, konečně by lapili zloděje. Půlhodinka čekání...



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.3.2004 > No, dík za reakce, měla to být jenom chvilka, jako všude v mojich Miniaturách, vy jste mě teda vosolili:-)))
<reagovat 
Albína (Občasný) - 8.5.2004 > Já v tom cítím lásku k té oné, kterou nechceš budit. A pak odhaluješ svou upřímnost - bezelstnou. Ta se u básníků hledá a je jí třeba.
Body: 5
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 22.5.2004 > :) milý je to, velmi, člověčí...
Taky jsem zažila...:)

<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 18.3.2004 >

Tak ať ti dá klíče od vchodu..aspoň, ne?:-) To jsou vztahy, hm, hm:-))

 

Možná lehce zachycený pocit čekatele na otevření dveří, ale vadí mi tam některé věty, třeba:....pískám si na nos plný rýmy a přemýšlím: vysadit je z pantů....  tak najednou skok k manipulaci s dveřmi, no nevím, moc se mi to nelíbí.

A určitě se říká, píše zápatka? Není to spíš západka od slova zapadnout? Nebo že by od patky? A jaký patky? Nějak mi to taky vadí.

Přijde mi celé nedotažené, jen tak naházené věty, které ti asi běžely hlavou...v tom případě snad to hoď do Pocitů.

Asi napíšeš, že to je na čtenáři, aby si domyslel, ale v tomhle případě, kdy tedy podle mého v podstatě o nic obrovskýho (filozofickýho apod.) nejde, je to podle mě zbytečný zatěžování čtenáře...pardon.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.3.2004 > BlueSky> ámen...........:o)
<reagovat 
karsio (Občasný) - 19.11.2004 > Moc pěkný, mi se stalo něco podobnýho, akorát že jsi mě nakonec domovník spletl s poštákem a byl velmi překvapen, že nemám jeho oblíbené noviny :-)
Body: 4
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.11.2004 > kiris> Taky hezký:-))) To mi připomnělo jednoho mého kamaráda, který nesměl kouřit doma, neb měli malou a tak ho manželka vyhodila na ulici v trenkách, ať fajčáí tam. V tom šli kolem policajti a že ho sbalí jako feťáka. Jenomže on neměl klíče a tak musel vylézt po římse naštěstí do 1. patra, kde se dlouho nemohl dobouchat:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
 
 
0 0 1 2 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter