Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
BONUS
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 27.1.2001 (13:05:49), v časopise 3.2.2001

BONUSUNOB
BONUSUNOBONUSUNOB
BONUSUNOBONUSUNOBONUSUNOB

BONUSUNOB

 BONUSUNOBONUSUNOB

BONUSUNOBONUSUNOBONUSUNOB



Poznámky k tomuto příspěvku
piccaso (Občasný) - 20.11.2001 > krásna hra svetla a tieňa, pozarie, je krásne vytieňované, ale telová konfigurácia mi moc nesedí
Body: 3
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 22.7.2003 > nevim proc, ale necim se mi to libi... Ale je to dost nicmoc mimo: Co je to za vtipne nascenovanej negac???

takze: necim libi: +5, scan: -1, nicmoc: -1; =3
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.7.2003 >

asi to má atmosféru ne?

vtipný to bejt nemělo, ale to je osud umělců

..........................a vůbec, tohle neni žádnej lascivní pp


<reagovat 
vod (Občasný) - 5.12.2003 > asi jí škrtí guma u spoďáru
Body: 2
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Abendstern (Občasný) - 28.1.2001 > Líbí se mi ta fotka, je dráždivě zasněná. :-)) Dokonalý stíny, jen lehoulince naznačená tvář působí dráždivě.
Takový tajemno si dám líbit.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 28.1.2001 > Nic moc vaš bimba.
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 29.1.2001 > Hezké...
Líbí se mi tam právě ty náznaky, které vytváří hra stínů.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 29.1.2001 > Moc pěkné.
Anonymní "čtenáři" by neměli známkovat.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 29.1.2001 > Ehm asi nic nepovím páč názor by spíš vyjadřoval moje pocity ze spodního prádla :-)))

(jako že podobný trenky sem měl v pionýru..ale asi nejdu s dobou)
<reagovat 
Abendstern (Občasný) - 29.1.2001 > JiKo, neser... Ta fotka je úžasná..
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.1.2001 > :)))) bavim se:))))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 30.1.2001 > Subjektivně: postoj modelky se mi nelíbí, nic v něm není zvlástního (jakoby strnulý pohyb). Kontrast moc velký.
Z fota nevnímám ženskost těla a tím to pro mě přestává být aktem
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.2.2001 > :-) věřím že se bavíš :-)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.2.2001 > mňo ... na mne taktéž z toho nevyzařuje žádná ženskost .. to mohl bejt klidně chlap ..
Ostře řezaný kontrasty, strnulost, neladnost, zaznamenatelná struktura pozadí, poztrácený kontury.. .. nic úžasnýho tam nevidím (taky subjektivně)
papouch (ňáxemi nepodařilo přihlásit)

<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.2.2001 > no dost se ti tam ztrácejí linie ve světle (tak trošku té holce ubližuješ, pokud to nemá být na podporu mrzáků s tím pahýlkem místo ruky). to prádlo je tam pro mě navíc.
ještě víc ty hodinky a řetízek. jinak je to světlo zajímavé, ale chce to měkčí podání.
přefotit dodělat a bude z toho pěkná fotka.
snad ;] P.S. neškrábe ti foťák tak trochu film ?
<reagovat 
Čtenář - 4.2.2001 > mě se to líbí. Ta prava ruka nemusela byt tak osvetlena..A zeny jsou hezke i zezadu, ne panove? :)(i v pradle)
Body: 3
<reagovat 
Canon300 (Občasný) - 7.2.2001 > Svetlo a stin je fajn, ale souhlasim s Jikem, melo to byt bez toho "pradla"
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 8.2.2001 > Asi to mělo být buď úplně nahé nebo nějak zajímavě oblečené. Takovéhle prádlo na mě působí "obyčejně". Ale jinak světla a stíny jsou povedené.
Body: 3
<reagovat 
 Rena z H. (Občasný) - 22.2.2001 > wopi> I když nemám fotku, nejsm anonymní...
Rena z H.
<reagovat 
Rena z H. (Občasný) - 22.2.2001 > Luci, ta fotka je fajn a modelka na ní je fakt pekná baba, ať má na sobě prádlo, nebo ne.
Dá se z něho možná odhadovat i její povaha...
Dík.

Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 22.2.2001 > "Rena z H." - Aha, chvíli jsem nechápal. Až do té doby, než jsem zkusil napsat na Rena z H. :-o
No jo, už jsem svůj "boj" stejně dávno vzdal...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 27.2.2001 > Rena .. a jakou povahu tipuješ (z týhle fotky?)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.3.2001 > Bohužel je ta pravá strana tak přesvětlená, že se ztrácí linie... což je škoda. Jinak ženská je to moc hezká (která není) prádlo neprádlo a i když bych to maličko víc zaostřil, vcelku je to takový... no, líbí se mi to. Já nejsem žádnej extrémní fotograf, abych tady cintal vědu.
Body: 3
<reagovat 
nocconoc () - 6.4.2001 > Kompozicne se mi to celkem libi (i kdyz bych se tomu asi snazil dat nejakej for, aby to nebylo jenom holka stoji u zdi), ale technicky mi to pride pruses. Nemam nic proti ostrymu svetlu, ale hlavu bych si dal vic od zdi, abych tam nemel ten rusivy stin, asi bych si model postavil od pozadi dal a hlavne bych to svitil dvěma svetlama, pozadi o clonu dolu, aby byla videt kontura nohy atd. atd...
<reagovat 
čtenář Orpheus - 30.5.2001 > Ojoj, ja bejt takovej mistr kritik jako tady JiKo, tak se asi zahrabu 100 metru pod beton.
Lucko je to cool, priste rekni a ja to prijdu nafotit :)
<reagovat 
Čtenář - 13.8.2001 > Pohraj si trochu se svetlem Lucko, chybi tomu stupne sede.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter