Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÁMA BUBO - VAKUUM verzeč.1 z kolekce VAKUUM
Autor: jak (Občasný) - publikováno 25.3.2004 (21:55:14)
další v kolekci>

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 25.3.2004 >
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > babuljak - vot charóšaja mjůzik, ale z týhle věci nejsem nijak rozjíven... ta oranžová písmenka mě neuchvátila. 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 26.3.2004 > je to rozhodně zajímavé.
ale trošičku zajímavější či aspoň né tak obyčejný font by to pro mě chtělo. ale něco podobnému tomuhle, rozhodně bezpatkový dobrá volba... no, teď si to představuju ve výsledné velikosti.. to ten nápis je hodně prťavý, snad až docela dostfakt až dost..
Body: 4
<reagovat 
 jak (Občasný) - 26.3.2004 > Mishka> O tom zvětšení uvažuju. Jinak s fontama mám problém - vypsal jsem si ty bezpatkové - zkusil jsem to - ale nejsem 100 procentně přesvědčen. Co bys použila ty za font? zkusim to a vytisknu to pro porovnání. Těš se na nové verze-jsou dost odlišné. Nakonec stejně rozhodne asi skupina Máma Bubo. dík j.
<reagovat 
natty_k (Občasný) - 25.3.2004 > me se nelibi ta sediva
<reagovat 
 jak (Občasný) - 26.3.2004 > natty_k> vakuum vidim šedivě, napiš jak ty
<reagovat 
 natty_k (Občasný) - 26.3.2004 > jak> ja ho vidim černě, ta by byla ale ještě horší, možná, nevím prostě nemám ráda šedivou
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 26.3.2004 >

Jo tohle se mi docela libi. Je to prijemne jednoduchý, minimalisticky, cisty, proste pekny.

Trošku mi tam vadi ta šedá struktura, hladky by to bylo lepsi.

Mozna si taky mohl zvolit zajimavejsi font, ale to je jen detail.

Jo JAKu, ale kombinace oranzovy a sedy je pekne proflaknuta :-)

 

Ale jo, libi se mi to!


Body: 5
<reagovat 
 jak (Občasný) - 26.3.2004 > Zuzzz> 

Dík za připomínky - určitě existuje zajímavější font, pokud tě nějakej napadne budu velmi rád když mi ho napíšeš, vyzkouším ho. Uvidíme co řekneš dalšim verzím obalu.


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 31.3.2004 > jak> 

Zadnej konkretni font me nenapada, stacil by nejakej kterej by tolik nepripominal Helveticu nebo Arial, proste nejakej zajimavejsi jednoduchej grotesk.

Doporucuju www.dafont.com treba tam neco najdes (ale carku si budes muset dodelat sam :-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter