Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tenkrát s nohou z kolekce Tenkrát
Autor: Muřky (Občasný) - publikováno 7.4.2004 (00:20:02)
Pokračování>

   Bylo to na výletu ve městě ESIDENT, jeli jsme tam za účelem zničit se, protože jsem měl narozeniny. Kolem půl desáté večer,  mí kámoši a já jsme se rozhodli schrastit nějaký opačný pohlaví.
   Na první silnici, kterou jsme jeli, jsme narazili na nákou párty v nákym klubu. Když jsme vešli, byl jsem silně nespokojen. Samí ošuntělí típci v laciných hadrech s pivem za poslední prachy a oplzlym ksichtem. Už jsem chtěl v nasranosti odejít, ale jakmile jsem zahlédl kundu první jakosti, tak mi můj ocas spoutal nohy. Cíl v tu chvíli byl zcela jasnej: vymrdat z ní duši. Zastrčil jsem svýho ptáka a houževnatě ploužil až k ní. Když jsem dorazil, roztejkal sem jako máslo na poušti. Řekl jsem jí to na rovinu, souhlasila. Vlítli jsme do mýho afrodizaitičkýho auta a přešli k věci. Ani jsem nestačil zavřít dveře a už ho měla v hubě. Můj bože, kouřila jak drak, můj vocas stál, jako maják na širém moři. Po chvilce jsem začal pociťovat nezkrotné vibrace. Třískaly mi tak do mozku, že jsem si ani neuvědomil vulkanistický výstřik, který ji málem prostřelil krk. Chtěla, abych jí to opětoval. Rozepl jsem jí poklop a dožraně zjistil, že má vocas. Když jsem si uvědomil, že mi ho leštil buzik, začal jsem blejt. Házel jsem šavle jak Alibaba, ale jakmile jsem doblil, přišla pro mě premiéra pekla. Buzna totiž vytáh devítku a dal mi jí k palici. Pikal ,,kuř'' nebo tě zrušim. V tu chvíli jsem pochopil, jak muselo bejt leaserovi, když ho snímali. Nic jinýho mi ale bohužel nezbylo. Chytl jsem jeho prokrvenej vocas a využil poslední šance. Ukousl jsem mu ho, řval jak při porodu, já se lek a spolkl sem ho. Vykrvácel a já chodil s vocasem v břiše, až do tý doby, než mi ho nevyoperovali.
Z toho příběhu plyne co ? Zdání klame.



Poznámky k tomuto příspěvku
jakpro (Občasný) - 7.4.2004 > Začátek se mi jevil jako okoukanej a průměrnej, pak to začlo bejt vtipný šlo to nahoru, zrovna čtu blumfelda, ten to vytáčí ještě víc :) Ale ta poslední věta je tam taková amatérská. Tak já nevim, neni to za 5 od A do Z, ale bavil sme se :o)
Body: 5
<reagovat 
pepiino (Občasný) - 7.4.2004 > kamenáč byl opravdu, lepší... tohle nemá šťávu ani nápad
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2004 > a tuhle znáte: jde pán kolem zídky, o niž opřen jiný pán bleje mohutně a nahlas... zastaví a chvíli na něj kouká, rozmejšlí a pak praví: ale jo, máte pravdu, co byste se s tim sral.

tohle je super.

pro jakproně:

blumfeld je pak už chvílema nudnej... ale dobrá kniha a boží tr. obrázky.

moment... ukázky (stojí to za to):
http://www.redesign.cz/peepshow/

recenze blbá:
http://www.iliteratura.cz/clanek.asp?polozkaID=10797
soubor dalších recenzí: http://www.ipetrov.cz/kniha.py?idb=B00000000000000074

a to píšu proto, že blumfelda je třeba doporučit, přestože je ta kniha... no, trochu rozpačitě to na mne nakonec působilo...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.4.2004 >
Body: 3
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.4.2004 >

jdu bléééjt......a sráááát.....starej muřky, kamenáč nezabral, což je škoda, protože měl něco do sebe, tohle je špatný muřky, plný chyb, nemá to spád a drajv...i to píchání v tom afrodiziackým autě se dalo podat líp....tudy ne muřky, zkus dát kamenáče billa do smysluplnýho celýho díla.....a v tom ti dopomáhej Bůh.....jdu bléééjt...buheehéééé.....


Body: 2
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 7.4.2004 > quentinbubakoff> Kamenáč je moc seriózní a jeho vytváření mě vysiluje.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.4.2004 > Muřky> jistě míň než blití a sraní...:o)))
<reagovat 
 Muřky (Občasný) - 7.4.2004 > quentinbubakoff> tož to je iná, to mňa baví!
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.4.2004 >

Opět plagiát, buď zcela nebo aspoň zčásti. Podívejte se na www.volny.cz/hb_story/TSN.htm !!!

Nezlob se, ale Googleho tak snadno neoklameš. Už jsem ti přišel na 3 plagiáty, tak to kontroluju !!!


Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter