Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pravidla silničního provozu
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 31.1.2001 (18:46:42), v časopise 4.2.2001
NOVÁ PRAVIDLA SILNIČNÍHO PROVOZU

Pokusme se sepsat seznam nových pravidel, které stvořili talentovaní řidiči na našich silnicích zvláště v poslední době:

1. Objeví-li se na semaforu červená, musí na ní velkou rychlostí projet ještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, kteří jedou už na zelenou.
2. Dojede-li několik aut překážku či odstavené vozidlo, jako první začne předjíždět ten zadní.
3. Při přejíždění z pruhu do pruhu je zakázáno používat směrová světla.
4. Dva jízdní pruhy ve stejném směru byly zřízeny proto, aby mohly kamióny jezdit vedle sebe.
5. Pro motocyklisty neplatí žádná omezení rychlosti.
6. Pro cyklisty a motocyklisty neplatí jízdní pruhy ani pravidla pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde.
7. Dodávka skládající náklad smí zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím více jiných aut zablokuje, tím lépe.



17. Cyklista smí odbočovat doleva pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího řidiče.
18. Řidič dražšího vozu musí za každou cenu předjet řidiče vozu levnějšího.
19. Řidič levnějšího vozu si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla na místě rozsypat.
20. Pokud řidič před námi jede podle starých pravidel, jsme povinni mu sprostě nadávat
21. Na křižovatce neodbočuji doleva až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím.
22. Předjíždí se zásadně přes plnou, přes dvě nebo přes zebru.
23. Čůráky na kolech je třeba vytlačit ze silnice.
24. Čůráky s LPG je třeba vytlačit ze silnice.
25. Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho.
26. Když vidím cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo.
27. Nejlepší masáž mozku je čelním nárazem do protijedoucí Tatry.
28. Když se tvoří kolona tak zásadně předjížděj a snaž se vecpat do volného místa. Řidiči ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli bezpečnostní odstup.
29. Mlhová světla jsou proto mlhová,aby se s nimi svítilo pořád.
30. Korektor potkávacích světel je v autě proto,aby se nepoužíval - zejména u naložených kombiků.
31. Pokud mám malé autíčko a chci zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed.
32. Při průjezdu kolem psychiatrické léčebny netrubte, nemáme to rádi.
Další připsaná pravidla člen BBCC - Jiřím D., a Vrstevnicí
33. Při odbočování z hlavní na vedlejší vpravo je potřeba dát blinkr až těsně před odbočením, aby ti, kteří přijízdějí z vedlejší, museli do posledního okamžiku čekat.
34. Když řidič za volantem spí, nesmí ho spolujezdci budit, ale klidně počkají až auto zaparkuje na svodidle.
PS: LOVU ZDAR !!!

Další pravidla by me:
35. U benzínové pumpy je třeba při tankování rozlít alespoň 1l paliva po zemi pro zpříjemnění tankování následujících řidičů.
36. Dálková světla přepínáme na potkávací na poslední chvíli nejlépe až po oslnění protijedoucího řidiče, při dojíždění automobilu před námi tlumíme světla až 2m před automobilem.



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 31.12.2005 > :-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.2.2001 > 37. Vidí-li řidič přechod pro chodce a u něj osobu, na které je vidět, že chce přecházet, má tento řidič povinnost zrychlit jízdu na maximum, aby mohl po tom co projede, chodec co nejdřívě přejít.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.2.2001 > 38. Pokud řidič vidí ve zpětném zrcátku, že chodec přecejenom nepřešel má právo prudce zbrzdit bez předchozího varování - vrátit se k chodci - rozbít mu dršku a dožadovat se od něj náhrady za zbytečně projetý benzín.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.2.2001 > 39. Pokud řidič, když vidí, že v nejbližším okamžiku dorazí k překážce a zároveň vidí že řidič za ním plní paragraf 2.(čili přdjíždění od konce) má právo tento paragraf porušit a blokovat auto za ním - čím víc lidí tím nasere tím víc litrů benzínu má zdarma.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.2.2001 > Dodatek k zákonu :
40. Řidiči se mohou, ale nemusí držet nepsaného pravidla Čtyři kola dobrá - dvě kola lepší. Pokud se řidiči na vozovce toto pravdilo nelíbí má právo dodřet buď paragraf 25., nebo 26. (Vše se vztahuje i na motocykly.), nebo v opačném případě začíná hra s názvem Turnaj a vyhrává v ní ten, kdo 1.) projede co nejrychleji kolem radaru policie
2.) projede co nejrychleji mestem
3.) vydží co nejdéle na vozovce
Body ze všech pravidel soutěže Turnaj se sčítají a vyhodnocení probíhá na poslední ¨společné křižovatce. Pokud se tam nějaký z účastníků nedostaví automaticky prohrál. Pokud se tam dostaví všichni, kdo soutěžili započne se vyhodnocování soutěže a když vyhodnocení skončí začnou se všichni prát - vyhrává silnější.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter