Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Polévka dne
Autor: Unge (Občasný) - publikováno 6.4.2004 (16:52:25)

Kdyby restaurace fungovaly jako Microsoft

 

Zákazník: Hej, číšníku!

Číšník: Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu Vaším podpůrným číšníkem [org. support.waiter]. Jaký máte problém?

Zákazník: V mé polévce je moucha!

Číšník: Zkuste vstát od stolu a znova si sednout, možná už tam teď nebude.

Zákazník: Ne, je tam stále a mrská nožičkama.

Číšník: Může to být tím, jak polévku používáte; zkuste ji raději jíst vidličkou.

Zákazník: I když jím polévku vidličkou, stále tam je moucha a hejbe se.

Číšník: Možná je polévka nekompatibilní s talířem; jaký typ talíře používáte?

Zákazník: POLÉVKOVÝ talíř!

Číšník: Hmmm, podle mého názoru by to chodit mělo. Možná to bude problém s konfiguraci; jak máte misku nastavenou?

Zákazník: Sám jste mi ji přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce?

Číšník: Můžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce?

Zákazník: Posadil jsem se a objednal si polévku dne!

Číšník: A zkusil jste už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne?

Zákazník: Vy máte více než jednu polévku dne každý den?

Číšník: Ano, polévka dne je zálohována do DMA-kanálu a obměňována každou hodinu.

Zákazník: Tak jakou polévku dne máte teď?

Číšník: Podle reálného času je teď polévkou dne rajčatová.

Zákazník: Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám.

           (Číšník odejde a vrátí se s dalším talířem polévky a účtem.)

Číšník: Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet.

Zákazník: Tohle je ale bramborová polévka...

Číšník: Ano, jistě, rajčatová polévka nebyla ještě hotová. Museli jsme teprve jet pro rajčata.

Zákazník: Teď už jsem tak hladový, ze sním cokoliv.

           (Číšník odejde)

Zákazník: Číšníku! V té polévce je masařka a mrská sebou !!!

           ------------

Účet:

Polévka dne                . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $ 5.00

Upgrade na novější polévku dne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $ 2.50

Přístup k podpoře [support]   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . $10.00

Doplňky k polévce animované (moucha, masařka). . . ..  . . . . zahrnuty gratis (budou upgradovány se zítřejší polévkou dne)

 


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 7.4.2004 > že si s tím někdo dával vůbec práci
směšné to může být maximálně PROGRAMÁTORŮM! ti žijí v těch svých světech, ale běžný uživatel, nebo klasický zaměstnanec PC firmy se tomu vážně jen lehce pousměje!
<reagovat 
 čtenář katka - 26.8.2005 > čtenář> To znamená, že ty patříš k těm, kteří to vůbec nepochopili?! a práci s počítačem omezují na brouzdání po internetu a psaní ve wordu a když už se moc překonají, tak uplácají nějakou tabulku v excelu. Chápu, že nerozumíš. Ale i tak to opravdu není moc vtipné.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter