Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ňadra Kozorožky
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 4.2.2001 (12:48:46), v časopise 10.2.2001

Ňadra Kozorožky...

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Norik (Občasný) - 13.12.2003 > sexy, bezva foto. Neostmi dojem nekazi.
<reagovat 
Norik (Občasný) - 13.12.2003 > noetsort
<reagovat 
Norik (Občasný) - 13.12.2003 >
Body: 4
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 9.2.2001 > :o) kerá to je?
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 10.2.2001 > Nějak se mi to mlží. Nebo je to neostré ?
<reagovat 
Godard (Občasný) - 10.2.2001 > Tahle fotografie mi připadá moc "přímá" a "jednoznačná", jaksi v ní nevidím hloubku. Ale velmi hezkej je ten přívěsek kozoroha. Jen mě napadlo, že by bylo hezčí, kdyby to bylo nasvícené tak, aby přívěsek měl stejné obrysy jako jeho stín. Ani si nedovedu dost dobře představit, z jaké strany je to nasvícené. Asi téměř kolmo zboku... Měj se hezky, J.
Body: 3
<reagovat 
wopi (Občasný) - 10.2.2001 > Tvary, které nám příroda předhazuje, by žádný designer nezvládl. Ach jo, něco tak krásného nedokážeme vytvořit...
<reagovat 
Čtenář - 11.2.2001 > to je zprcovany v pocitaci nebo ty kozy ma fakjt tak velke, ta fotka neni ostra to je skody
<reagovat 
Čtenář - 11.2.2001 > napišeš jméno kozorožky
Body: 5
<reagovat 
čtenář Cug - 11.2.2001 > Nic moc...znam lepsi, ale jako fotka se mi to libi...
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.2.2001 > Jméno Kozorožky neprozradim, na počítači to dělaný neni a neostrý je to schválně...
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 11.2.2001 > To se zdejsim panum musi libit :-), ale ta neostrost k tem oblym tvarum take myslim moc nesedne.
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.2.2001 > Jo neostrost se mi taky nezdá.
Kozy mi velké nepřipadnou.
Přívěšek tam je absolutně skvělý.
Kompozice se mi líbí.
A že to nemá žádný hlubší význam Godarde?? Zamysli se nad názvem......Ňadra KOZO (zopak tam je asi ukryto?) ROŽKY (copak tu přípomíná růžky?) .... mám rád hru se slovy a skrejvání významů i když nevím jesti to tak bylo myšleno, ale i kdyby nebylo tak to prostě dopadlo dobře :)
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 11.2.2001 > Kdekdo se pídí po bližžších údajích nositelky, já bych tipoval, že je to autoportrét. Ale ať je to tak nebo tak, jsou to křivky nádherné.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.2.2001 > možná je, možná není....:)
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 14.2.2001 > Tu neostrost ti neodpářu, to nezamluvíš ;-)
Souhlasím s Godárdem že je to moc přímé, ale na druhou stranu uvážím li tu slovahříčku je to skvělý :-)
Body: 1
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 14.2.2001 > Ještě mě napadá Kozy Ňadroložky ..ééé ale to je mimo :-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.2.2001 > No to je fakt docela mimo :-))))))
<reagovat 
adammo (Občasný) - 8.3.2001 > pekna fotka,stejne jako to ostatni,me by stacilo kdyby byl ostry ten privesek
Body: 3
<reagovat 
efa (Občasný) - 19.3.2001 > kozy no...
Body: 1
<reagovat 
Mike (Občasný) - 21.3.2001 > Skenovat fotky z casopisu docela umis. Akorat Tvuj usmev mi unika.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 21.3.2001 > Mike: nechápu, o čem mluvíš? jaký fotky z časopisu, jakej úsměv?
<reagovat 
 Mike (Občasný) - 2.4.2001 > Lucie> tak se podívej na tu fotku
<reagovat 
garcon (Občasný) - 11.6.2001 > Jsem moc sexy na to, abych si kupoval časopisy. Miku, my vážně netušíme, z kterýho časáku to je. Já beru akorát švýcarský Du, a z našich snad ještě Vesmír, Psychologii a Živel a Biograph a tam to neni. Aspoň myslim.
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.6.2001 > Mike, garcon: Jsem příliš sexy na vaše blbý kecy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter