Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ateista
Autor: keetch (Občasný) - publikováno 28.4.2004 (17:44:44)

V každé modlitbě

je strach

 

a doufání

je vrah



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 29.4.2004 > nápad ale skutek utek...
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 29.4.2004 >

Z principu křesťanských náboženství, kde pokud vím se každý člověk sice rodí jako nevinný, ale dlouho mu to nevydrží, mi to s tou modlitbou přijde docela pravdivé, i přes Přesliččin výklad.

S tím doufáním je to sice trochu nadsázka, ale v podstatě taky pravdivá.

Sakra, koukám, že můj komentář je delší, než samo dílo.

No prostě mě se nezdá, že by skutek utek. Je to sice zkratka, ale dobrá.


Body: 4
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 28.4.2004 > pletes se a jeste to nema valneho zpracovani...
<reagovat 
 keetch (Občasný) - 28.4.2004 > Přeslička> jen s názvem si nejsem na 100% jistej, jinak s Tebou nesouhlasím
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 29.4.2004 > keetch> problem je v tom, ze pises "v kazde modlitbe", predestiras neco, co nemuzes vedet, jen pro tvou informovanost, jiz z teoretickeho hlediska ma modlitba 4 rozmery - litujici, prosici, chvalici, dekujici - nektere z nich ani primarne neobsahuji rozmer strachu a u ostatnich? Opravdu znas duvody VSECH modliteb? Jinak k nazvu - Ateista je ten, kdo stoji proti bohu...samozrejme obecne pouzivani toho vyrazu by sedelo i k tvemu prispevku...

<reagovat 
 keetch (Občasný) - 29.4.2004 > Přeslička> problém? to snad ne
myslím, že je v tom kus zdravé provokace
<reagovat 
 Newton (Občasný) - 8.5.2004 > Přeslička> ateista nestojí proti Bohu, jen...mimo
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 30.4.2004 > keetch> neni v tom "problem" jako spor, jenom je problem v tech 100% jistoty, jistotu zahod, zvlast tu stoprocentni (mensi rada do zivota:))), provokace mi nevadej, ba naopak, ale lepsi zpracovani by zlepsilo i provokaci, tohle je jen prvoplanovy vykrik, ale dal by se pekne rozpracovat...
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 8.5.2004 > Newton> to je prave ten rozdil mezi obecne prijimanym a puvodnim vyznamem slova... a-teista je z latinskeho proti Bohu... agnostik je ten,ktery Boha nepoznal, no a pak je jeste vyraz pro cloveka, jemuz je existence Boha ukradena, ale ten si ted bohuzel nevybavim, no a obecne se vsechny tyto roviny setkali ve slove ateista...
<reagovat 
 keetch (Občasný) - 30.4.2004 > Přeslička> ale ale menší rady do života si nech
mám rád své jistoty (možná i Ty bys nějaké měla najít)
pobuřuje Tě obsah - v pohodě
máš ráda jiné formy - chápu


<reagovat 
 Newton (Občasný) - 8.5.2004 > Přeslička> a co antiteista?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter