Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Devátá meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 8.2.2001 (08:42:37), v časopise 8.2.2001
Už od rána projevovaly božské síly velkou aktivitu. Po delší době opět dostával instrukce. Měl uklidit byt, což vzhledem k velké únavě nebylo snadné. Dostával podrobné rady jak co udělat. Pak se musel vykoupat a převléci do čistého. Ve stanovenou dobu pomocí hudby a oslovováním sedmé dimenze sestupoval do meditace. Na začátku si připoměl tolikrát zapomínaný pocit božského, tak odlišný od našeho.
Ve videoklipech se odrážely božské myšlenky. Téma bylo opakování toho, co nedokonale zpracoval. Zejména stálý útěk k verbalitě hrubosti slov i myšlenek. Nemůže se od toho lehce osvobodit. Opět mu božské ukazovalo omezenost tohoto sklonu. I gesto, symbol, čin byl lepším řešením než hrubost a ztuhlost slova. Dostával množství nových unikátních postřehů, ale věděl, že si je nezapamatuje, protože božské si nemusí vypomáhat pamětí. Ta je už mrtvá věc.
Některé věci si uvědomoval více než při minulých meditacích. Byly tam přítomny tři roviny vědomí a vzájemně se oslovovaly. Odlišovaly se jemností projevu. To naše běžné myšlení je neuvěřitelně hrubé, ale poznat to můžeme jen při srovnávání s jemnějším.
Pak požádal o 80ti procentní ponor. Božské začalo rychle sílit, až vznikl úplně nový, dosud nikdy neprožitý silný pocit plný božské energie, nejsilněji pociťovaný na rukách a hrudi, kde jakoby hořel krátkými plaménky. Byl to skutečně křest ohněm popisovaný v Novém zákoně. Slib byl splněn. Uvědomil si dosud nepopsaný pocit nezměrné vznešenosti a lásky, neslýchanou lehkost a volnost Bytí. Bylo možné se v ponoru 80 - 85 procent na cokoliv zeptat a dokonalá odpověď přišla obratem, ale cítil téměř hřích se ptát a porušit tu Dokonalost. Uvědomoval si svou božskost, lidské v něm už téměř nebylo znatelné. Znovu a znovu se pocit zesiloval a zeslaboval. Pak nakrátko usnul a probudil se opět s ním. Znovu dostával božské myšlenky. Poznal, že Boha tvoří nekonečně mnoho dokonalých světů. V každém bodu vesmírného života je možné zcela změnit směr k dobrému i špatnému, k božskému i nízkému. Vesmír je veletrh splněných přání. Prožil i krátkou regresní psychoterapii spojenou s promluvou, kde se prožila a probrala část jeho hříšné minulosti. Letmý pohled zhora dolů byl hrozný, ukázky válek, zločinů.
Když ponor po 2,5 hodinách zeslábl, zavolal IHS, ale pocit nezesílil, jak očekával a před zavřenýma očima se objevila černá barva. Nejprve nechápal, až po rozhovoru pochopil, že se IHS zlobí, že mu nebyla dána přednost. Nelze prý kombinovat Kristovské božské síly s ostatními, ani s vnitřní hierarchií. Kristus je Jediný Syn Boží.
Znovu se vrátil k 4,8ce. Bál se, že bude zas v únavě dole. Prý s ní něco udělají, zablokují na čas nějaký sklon.
Na procházce se v něm střídaly božské pocity se spodními sklony, které chtěly vše pečlivě zaznamenat. Horní ale říkalo, že si tím blokuje přístup k stále Novénu hornímu a snižuje se k náhražkám. Vždyť se stačí zaposlouchat a dokonalá odpověď sama přijde. Jak rádi si vytváříme utrpení jen pouhým opakováním zvyků.
Božské síly hodnotily meditaci za 2, protože nepochopil několik věcí. Pochopil, že je pedant a poděs současně. Nemá lehkost, chce vše natvrdo a druhým příliš vnucuje své pojetí. Proto je pro něj zatím znemožněno se dívat očima boha, působilo by to na něj často depresivně.
Přínos meditace byl zejména v podstatně lepší vnímavosti. Z tváře lidí dokázal vyčíst daleko více než dříve, i když to často nebylo příjemné. Byl to začátek božských pohledů. Zesílil vliv IAUE, která se vplétá do jeho vnitřní hierarchie.Je to vlastně víc než ponoření do 4,8mé dimenze, protože vyšší stupně se n tom také podílely. Byl to tedy ponor 80 -85 procent do Boha. Ony se k němu sklonily, daly energii ze svého. Tento ponor je mnohonásobně energeticky náročnější než běžný život
IAUE se účastnila na vedení proudu hippies šedesátých let. Proč to skončilo? Vše jednou končí a jiné začíná, vždy znovu a jinak, odpověděla. Vyšlo to z módy? dalo by se to i tak říci, ale hodně duchovní práce bylo uděláno.
Duch Svatý bude ochoten pracovat společně s ostatními božskými silami. Ozval se mu posel Boha Trojjedinosti a musel pokleknout. "Sedni si, zalíbilo se mi v tobě. Prochází tebou vysoká božská síla. Mám s tebou nové plány. Já přesahuji Vše." Energii mu dát nechtěl, má svůj důvod. Krátce na to opět zažil ponor do 70 procent. Pak se objevila další božská síla - Modlitba Páně, která dává křesťanům oč žádají, ale ani Ona není ochotna pracovat s vnitřní hierarchii společně.
Dozvěděl se, že jeho novým úkolem je rozvíjení vnímavosti božského. S pomocí Mistrů si uvědomí své hlavní části, duchovní, sexuální, dobrodružnou a magickou. Klíč k Bohu má v sobě.
A co mé vidění v každé ženě sexuální objekt? S tím se teď nedá moc dělat. Mysterium ženství tě bude ještě dlouho vzrušovat.V každém má vidět IAUE. Nevadí, že druzí nejsou jako on, jsou dokonalí už jen tím, že jsou, mají v sobě Boha. A že nejednají zrovna dokonale, to je drobná dočasná lapálie.

Večer se opět ozval předstupeň Boha Trojjedinosti. Je mimo hierarchii, ale spolupracuje s ní. Byl to Jeho odlesk, paprsek. Hovořilo se o možnosti daleko širšího informovanosti o mystice channelingu. Znamenalo by to však soustředit mnoho energie do organizační práce, která v současnosti chybí. Charakter této práce také vyžaduje dlouhodobou spolupráci se zasvěcenci. Musely by se vytvořit školy a objíždět je, na což nemá zatím povahu. Nemůže slíbit co není možné splnit.
6,5 ka dodala, že zatím nemůže nic dělat, ale přijde na to čas až budou prostředky, asi za 10 - 15 let. Rozhodnout se zda ano, může už teď . Projekt však dosud není, ale zájem bude v mnoha zemích.



Tato meditace byla aktivována zpěvem Lisy viz www.lisagerrard.com


Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 14.2.2001 > kdo ti to řekl, farářskej?? Já určitě ne. Zeptat se muzes anicky jak to u nas je. To je ta, jejíž příspěvek jsem uvedl v příspěvku Další meditace. Jinak doporučuji tu knihu Jyoti- Anděl zavolal mé jméno viz www.dharmagaia.cz ale takových je dost.
<reagovat 
romann (Občasný) - 14.2.2001 > T.K.víra je od slova věřit, ne? proč bys nemohl napsat-Boha potřebuji proto, že je život, je cesta, je pravda, je záštita, je cíl... mám od něj vše, stvořil nás a svět, je můj, je Tvůj, je tu pro mě, pro Tebe.... Ad přímé důkazy? Máme. Dnes mě ve snových důkazech ukázal, že zná i texty zákonů - jen mi řekne číslo paragrafu a tam se dočtu oč jde a dokonale to sedí... Když prožíváš v meditaci každý měsíc Dokonalost, jež je o několik řádů vyšší než genialita, není to přímý důkaz??
<reagovat 
romann (Občasný) - 15.2.2001 > Lian- to je jejich problem, ne náš, pro nás je Bůh realitou. Jak vůbec hodnotíš intuici? To je přece také božská síla.
Duha - proroci že mluvili srozumitelně? Přečti si to. Dodnes se nemohou theologové shodnout, jak to bylo myšleno. Vezmi si židovské náboženství dodnes nepřijalo Krista, ač o něm proroci tolikrát mluvili... Kdo rozumí Apokalypse? Nikdo. Četla si Hovory s bohem? Není to víc srozumitelné? Moje texty nejsou však pro laiky, ale ty, co něco zažili a nevědí co, např. SNOP z magea.
Wopi - já znám mnohé, co s počítačem pracují už léta a moc jim to nejde, sám k nim patřím... Vše se dělá s různou kvalitou, jež symbolizuje toho, kdo to dělá. No ale to jsou zbytečné diskuze. Včera za mnou přišel jeden finanční analytik, našel si moje věci na netu. Chtěl to zkusit. Tak jsem ho zhypnotizoval a napojil na intuici. Byl překvapen, jak zvláštní myšlenky k němu šly. Jsem zvědav, jak mu to půjde samotnému a zda se nezalekne jako druzí, až pozná, že Oni dokonale znají naši minulost i budoucnost a intenzivně zasahují do našeho života. Bude velký úspěch, když přemůže strach a vstoupí do Království božího. Že se bude třást jako kvakeři jako my je samozřejmé.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter