Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Rozhovor s intuici
Autor: romann (Občasný) - publikováno 8.2.2001 (10:12:02), v časopise 8.2.2001
Uvedomuji si problematicnost mysleni, jak nikdy nemuze nic Uplne pochopit. Ani vyssi casti nemohou. Sedmicka ano? Ani to nevim, pak uz neni pomerovani. Pozor na romantismus. Nechat jednat, ale pak mizi vse zname i ja sam a v nicem se neda orientovat, co z toho sveta zbyde? I tato otazka je zbytecna, nema odpoved. Co s tim? Pracuj na tom. To je meditace? Je. Kam vede? K Byti. Tam ale mizi vsechny pojmy, i Buh? On take neni pojmem, ale Bytim beze slova Byti.
To je odevzdani? To je. Nemysleni ale porusuje kontinuitu a to neni mozne? Ano i ne, plati to o 7cce. Ona je Zaklad, my jen odvozeniny. Co 12ka? Ta jeste v mnohem vetsim meritku, temer absolutnim, pro tebe zcela nepochopitelnem. Sedmnickova nirvana plati pro tento vesmir, 12ka pro nekonecno vesmiru.

Milos: Taky zjistuji, ze postupne nezbyva nic, nez to vecne proudeni, ve kterem je vse a prichazi co ma. Nelze to ridit zespodu, jen odevzdane plynout a prozivat. Já: Jinak to vic boli? Ano. To je ten pristup beze slov a mysleni? Ten. Jaký je proces vyssi dimenze? Tady uz vyssi není, je jen Byti. Konec slov a uvazovani. Vy take prece hodnotite? Jinak a 7ka uz jen JE. A co je pak? Není pak, zadny pojem.
Toho jsem se v meditacich bal. Okamzity pristup ke Konci vseho znameho. Kdepak nejakej Roman a jeho starosti a nazory. Jen neuteci a prijmout to. Vzdyt me to rozhazi na kusy? Hahaha, koho, co, kam? Nic takoveho neni.. . Zadny pojem, nic. Zapomen na vse. Ostatni je hloupost.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter