Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O snu
Autor: Azrael (Občasný) - publikováno 3.5.2004 (00:30:29)

  Myslíte, že by jsme považovali Hitlera za hajzla, kdyby vyhrál válku? Samozřejmě, že ne! Za špatné či dokonce ďábelské považujeme pouze poražené. Stalin, Hitler, Mussolini a mnoho dalších, kteří stály na špatné straně barikády. Všichni prezentovali stejnou myšlenku, jako ti, jenž oslavujeme. Opovrhujeme jimi, protože jejich idea po čase padla. Existuje jedna výjimka. Země a vůdce, jenž prohrála co mohla a přesto se k ní obrací srdce celých národů. Země, která dala slovům jako „tajné“ či „propaganda“ úplně nový rozměr. Spojené státy, policejní stát s celou ságou poražených masových vrahů v čele a vidinou amerického snu, která je živena armádou lidí, jenž trhají na kusy realitu, aby z ní uplácali mozaiku lepšího světa. Jediný stát, který se chlubí svou demokracií. Demokracií ve, které tajná služba ví co jste měli k večeři, jakou velikost spodního prádla nosíte a na jakou televizi se díváte. Amerika si osvojila mechanizmus, kterým zakrývá porážku a úpadek. Prameny jejich války bychom dohledávaly do dávné historie, ale původ této taktiky je nejmarkantnější v 2. světové válce. Poslední „vyhrané“ válce. Vítězství docílila použitím nejmocnější zbraně lidstva a jejím namíření proti lidem. Ne proti nepřátelům, vojákům nebo teroristům, ale proti jejich rodinám, dětem a ženám. Tato taktika zaryla kořeny hluboko do úrodné ideologie Spojených Států. Naučili se, že pokud drží nůž pod krkem nepřítele a v druhé ruce bouchačku namířenou proti masám, může před jejich očima podřezat jejich vlastní děti a nikdo nic neudělá! Zvěrstvo demokracie nabírá v čelistech Ameriky stvůrných rozměrů. Spojené státy stojí uprostřed jezera chladnoucí krve a křičí „SVOBODA“, a komu se to nelíbí skončí zašlapán v bahně propagandy, obrátí se proti němu celý svět. Rozsévají nenávist do všech duší, které uvěří existenci lepšího světa. Vše samozřejmě ve jménu Boha a Demokracie.  Ať vyplave na povrch sebevětší svinstvo už nikdo nevstane a neřekne „Podívejte se na ně! To už se přece někdy stalo! A všichni to teď považujeme za zločiny proti lidskosti.“ Proč jsou Americké koncentráky, testy na lidech, masové vraždy, vydírání, vyhlazování národů, vraždění a mučení nevinných lidí, přehlíženy. Vždy vznikne kolem nové zprávy humbuk, ale vyšumí a vytratí se bez adekvátního trestu.

  Proč nikdo nevstane a neukáže prstem! Nezakřičí „Podívejte se. To jsou vrazi!“

  Nechte si zdát Americký sen, je opravdu jen snem. Podle mě je to spíš noční můra a svět se z ní nemůže probudit.        



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 3.5.2004 > to víš, sou to parchanti, nenechaj si ten kapitalismus rozvracet.....:o)
<reagovat 
jelen (Občasný) - 5.5.2004 > Well, OK, fajn. A sakra. Aha. Hmm a na tos přišel až teď.
<reagovat 
 Azrael (Občasný) - 5.5.2004 > jelen>   Bohu dík ne, ale teď mě už fakt naštvali! A taky mě prudí že to nikdo jinej neřekna nahlas!
<reagovat 
čtenář BooVeeTer - 2.6.2004 > Jenže vonit to lidi říkaj, jen je neposloucháš, nebo posloucháš ty, kerý to neříkaj. Já to říkám a říkám to proto, že jsem antifašista...
<reagovat 
 Azrael (Občasný) - 7.6.2004 > čtenář> Z říkání si Amíci dělaj tak akorát prdel. Žádná mezinárodní smlova pro ně není dost silná na to, aby ji namohli porušit (především beztrestně porušit). Sankce ani embargo proti Americe nikdo nezavede a běda tomu, kdo by chtěl něco jako reparace. Říkání je nezastaví a dělání je tak akorát naštve a oni ve své omezené aroganci obrátí zlobu proti prvnímu, kdo je na ráně (podívejte co udělali z chudáka Usami).
<reagovat 
parmi (Občasný) - 15.9.2004 > teda tohle je dobrý.. štěstí že se zvyšuje počet lidí který tohleříkaj a třeba se i na ty snakce a embarga dostane kdo vi třeba se toho už nedožijem ale jednou to možná všem dojde co se v tý milovaný americe deje
Body: 4
<reagovat 
g morr (Občasný) - 23.6.2005 > Srandisto.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter