Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kritikům a obzvlášť Emmetu Rayovi
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 7.5.2004 (09:59:54)

No tak blééé, no tak nudím

no tak mám nános šminek

moc hrubě na tváři

možná mám obočí

až příliš vytrhané

možná mám obočí

přes půlku tváří, možná jsem žena

možná jsem pes, možná jsem koník

u žlabu, možná jsem košík

s ošatkou hadů, možná jsem ručník

uprostřed ringu, možná jsem zapomněla

všechna písmena, možná znám příliš

trapná slova, možná je používám

příliš nedbale, možná jsem v pyžamu

možná jsem v gala, možná jsem mladá

možná jsem stará, co komu do toho

z jakého zdroje

to o čem píšu

vytryskává?

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 7.5.2004 > do pohody, Emmet je klasik vkusného podotknutí, z toho se přeci nestřílí... aspoň neni trapně fádní jako někerý jiný zdejší klasici utahaný pouetry... :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
***** (Občasný) - 7.5.2004 >

A možná jsi úplně v pohodě, když zrovna takhle nešílíš:)))

 

Osobně mi Tvůj styl psaní přijde kouzelný. Dáváš mi možnost prohlédnout si filmek, když Tě čtu.

 

Teda nemyslím tenhle kousek, to je jen naježený vlk...


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > moser> Zcela legální vztekání. Ne šílení. Občas - jednou za dlouhý čas - to na člověka sedne - a musí to jít ven. Na mou duši, tohle se nedá polykat.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 7.5.2004 >

možná tohle nemáš zapotřebí...

 

kritici, kteří se zabývají tebou, a ne tvými básněmi, nestojí ani za písmenko. natož za celou báseň.:)


<reagovat 
oukej (Občasný) - 7.5.2004 > A proč bych neměla vědět, odkud to teče, když se v tom mám ráchat?

Ale mě ve skutečnosati nezajímá, ani že to vytryskává, můžou to z tebe klidně tlačit jak zubní pastu.

Milá hysteria.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > oukej> Nefandi si, trubko. :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.5.2004 > ouvej> a to nevíš, že nadávat trubkám do trubek není sportovní a čestné? hi hi
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > stanislav> Ne? Kde se kurnik poděl můj smysl pro to, co je sportovní a čestné?
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2004 >

Egile: děkuji.

 

Oukej: po zvážení a laskavém štulcnutí: nejsi trubka, jen malá trubička. :-)


<reagovat 
Simonka (Občasný) - 7.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > Emmetovy poznámky jsou někdy hooodně trapný :o) kašli na něj, pokud to jde... kdyby věnoval tolik úsilí své vlastní tvorbě, asi by na tom byl líp ;o)))

ovšem ke kritice obecně - "stížnost je dar" - může ti přinést cenné informace, pokud je v ní umíš najít a využít :o))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2004 >

A máš pocit, že jsem nenašla?  

 

Vždyť já pochopila, co mi říká. Že píšu jako ponocný těsně před kolapsem. Tohle má tedy šťávu, nebo ne? Tohle tedy frčí.

 

A to jsem takhle zplodila v jednom zápřahu asi pět takových vzteklých ryčivých kvílivých šíleností - a všechny je vhodila na Písmák, teď se v tom tam koupou - celí ustrnulí z toho šrumce. Chacha.

 

 

 


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > Jo, mimochodem, tohle je legální dílko, nikolivěk pouze stížnost, suplika k vrchnosti, kde je známečka?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > mám pocit, že umíš najít - u kritik, které se fakt snaží něco ti sdělit a ne jen blbě rýt - takže by mě zajímalo, proč kromě Emmeta směřuješ tuhle výtku též jiným kritikům :o)
jo a jako supliku to beru, jako dílko se mi to moc nelíbí - právě proto, že z toho na mě moc čišé ta "stěžovačnost" - ale to může být můj subjektivní pocit :o)
ryčná šílenost se šťávou mi asi k "uměleckému dojmu nestačí" ;o)) - ale líbí se mi ručník v ringu, to je dobrej nápad :o)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2004 >

On to asi bude subjektivní pocit, protože dílko vzniklo včera - a Emmetovu skvělou kritiku jsem si přečetla dnes. Takže podnět k napsání tady toho byl krapítko jiný - a jiné směrování - ono to vztekání není ani tak nasměrováno ke kritikům - a dokonce ani ne k Emmetovi, ačkoliv název je závadějící - jen mírně. Zdálo se mi to vhodné to věnovat jemu.

 

Já pod tou obhroublostí cítím pravdu, proto se vztekám. Takže ve finále - je v tom vztek i na mě. A vlastně na ten tlak, který cítím, tu bedničku pro křečky, kterou mi pořád kdosi stlouká, ať si tam jako debil běhám.  

 

Manifest - vzteklý manifest. Vzpurný manifest. Nic víc, nic míň.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > tak ten název mě fakt zavedl :o) a manifest se mi subjektivně nechce hodnotit, sorry :o)
<reagovat 
Exil Felipe (Občasný) - 7.5.2004 > Milá nejmilejší a mezi pseudopoetickou chátru Totemu spíše ani nepatřící...
Nechápu, co to sem napsala Kelly. Tahle věc by klidně mohla být úvodem, nebo závěrem sbírky.
Ostatně - vydala jsi už knihu? Jestli ano - kde? Jestli ne - PROČ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 7.5.2004 > nechápu proč máš vztek na sebe?? to snad že stárneš nebo že píšeš jak ponocný (jak to údajně napsal emet)?
a odkdy je arogantní kritika nejakého puberťáka kritikou, která má co sdělit
ptám se ptám


<reagovat 
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 > I kdyz nemam rada basne psane z negativniho popudu....klobouk dolu. Myslenka je fajn a dokazala si to napsat s vtipem. Dokonce basen nezanechava horkou chut v ustech ctenare, jak jsem podle uvodu ocekavala, ba naopak. Bravo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.5.2004 >

Poezii nepíšu a asi jí ani nerozumím...ale řekla bych, že i poezie může být různá a že Ouvej prostě někoho osloví, někoho ne. A když Emmeta (apod.) neosloví, protože jsou prostě založeni jinak než Ouvej, nezdá se mi fér, aby byl ve svém hodnocení hrubý, nevím proč by nemělo platit, na hrubý pytel hrubá záplata, navíc tohle je velmi decentní (vůbec ne hrubá) odpověď - ani si ji Emmet nezaslouží:-) On to možná..možná někdy pochopí.

A proč by Ouvej neměla odpovědět právě tak jak odpověděla?

Mně se to líbí, zdá se mi takové opravdové a naprosto to chápu.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > blondýna> 

Zaujalo mě, jak neberu v potaz psychologické působení věcí, které píšu. Můžeš vysvětlit? Já totiž skutečně nepíšu s tím, že bych kalkulovala, jak která věc může působit, ale v tvé poznámce tuším něco víc.

 

Rekapitulace života, nu ano. Taky si z toho dělám občas srandu, že mi teď možná nezbývá nic jiného, než zemřít, víš ty, kolik autorek bylo nejplodnějších poslední rok svého života?  Prolínání - rovněž hodněkrát vysvětlovala a obhajovala.

 

 


<reagovat 
Adina (Občasný) - 7.5.2004 > Hezká vzteková sebepsychoanalýza :-) Emmet je někdy trochu náročnější :-)
Body: 5
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > blondýna> 

Děkuji. Řekla bych, že je to hodně přesné. To balancování mezi vzpurností a rezignací.

 

Koneckonců - i já přiznávám, že se v tomhle zlobím i sama na sebe - o něco níž, v odpovědi Kelly, všimla sis? Zlobím se na sebe - a zlobím se na ty, co mě pořád peskují, jak psát a nepsat. Nemohla bych být sama sebou? Komu se zodpovídám za to, co píšu, a jak píšu? Někdy to přestávám vnímat jako kritiky, ale spíš jako potírání mě samotné. Odmlčím se, nechci psát - a pak je to tady znova. Jsem stará, blbá autorka. No a co?

 

A chci být mladší a dobrá autorka. Tak co?

 

Obhajoba je regulérní, nebo ne? Nebo - opravdu hodit ten ručník do ringu?


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > blondýna> hezký rozbor, líbí :o)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > Ano, Kelly, hezký rozbor, opravdu, a tvá kritika těsně nad tím, kde se ptám já na tak pro mě dost důležitou otázku. Copak není třeba odpovědět? I když se neptám přímo tebe? Copak tam - mezi Blondýniným rozborem a tvou poznámkou proplulo cosi bezvýznamného, jako duch, neviditelného, hodného přehlédnutí?
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > blondýna> Snažím se to vstřebat. Jestli to mohu aplikovat na sebe - tak taky čistěji "hodnotím", když nejsou na place moje věci. Nepoměřuji, nerdím se, neholedbám, nenafukuji, neurážím atd. Ech. Ale nevím, jestli jsem úplně pochopila.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > blondýna> 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > Promiň, jednak mám pocit, že jsem podobné věci už rešily, jednak to blondýna napsala pěkně, takže se pod ní můžu podepsat, a jednak fakt nestíhám tohle zrovna teď nějak podrobněji rozebírat, sorry. To přeci neznamená, že tě přehlížím.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 7.5.2004 > Kelly> No dyk jo, taky se za tu poznámku stydím.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.5.2004 > ouvej> OK / ale na úsměv pro tebe si čas najdu :o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.5.2004 > perfektní název ;-)
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 9.5.2004 > **********
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter