Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Na co asi myslí?
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 10.2.2001 (16:34:44), v časopise 12.2.2001
Když jedete metrem, tramvají, autobusem a díváte se na ty znuděné obličeje kolem, napadá vás, na co asi všichni ti lidé myslí? Třeba ta dlouhonohá kráska, ta zamyšlená babička, bezdomovec se psem, co má tak smutné oči, ten chlápek v obleku a s kruhy pod očima nebo ta puberťačka s Bravíčkem…. Vidět jim tak do hlavy, číst jejich myšlenky. Vědět, jestli jsou šťastní……


…..Babi, já nechtěl. Ty víš……..Je mi to vážně líto. Ach Bože.. Kdybych věděl, že……nikdy bych. Je mi to tak strašně líto. Promiň babičko. Já to tak nemyslel. Já se chtěl omluvit, ale…….

……Ty nohy…….páne jo……..vidíte to někdo? Božský nohy. Vedou až do nebe……Určitě jsou jako ze sametu. Chtěl bych….

…….No tak, Udělej to, chyť se tý tyče. Máš jí otevřenou, taková provokace, tak jí pusť, chyť se, upadneš. Já jí přeci vidím, naditá…kolik tam asi máš, panenko? Jen se hezky chyť a já už to přepočítám…

…..Chleba, nějaký rohlíky, jogurt, salám a..sakra, ještě něco….no tak, vzpomeň si..Jo!!! Mraženou zeleninu

…..3 měsíce. Za tři měsíce se mi narodí malý Filípek. Tomáš bude tak šťastný, že bude mít syna. Jsem ráda, že jsem mu to neřekla, krásné překvapení….

…..Prosím, prosím aspoň pro toho psa, když už ne mě…Já vím, že smrdíme, ale věřte mi, já si to nevybral. Ale..Pája musí žrát, on za nic nemůže, je to jen zvíře, tak prosím……….

…Lá la, tudum tudum……lá la….tudum, tudum……lá la…….

…..Možná, když se teď nenápadně ohlídnu, zjistím, že se na mě pořád dívá. Nebo taky ne. Radši se neohlédnu a budu si představovat, že……..

……Takhle už to dál nejde, každé ráno, celý víkend to samé, milý je jen v noci…Už se sebou nenechám takhle mávat. Rozejdu se s ním, Ano. Hned teď. Ne, zavolám mu z práce. Ne, radši až přijdu domů. Nebo po večeři?…..

…..Spát, bože chvilku spát…..Ta dračice..Ale co, stojí to za to, i za ty kruhy pod očima. Krásná únava. Miluju Tě, beruško moje. Těším se na večer…..

…..Brade, Brade…….můj budoucí muži. Ty seš tak krásnej. Počkej, Budu modelka, odjedu do Ameriky a vezmu si Tě, uvidíš.Jsem lepší, než nějaká Jennifer..rozmazlená nána..anorektička…..

Už nebudu chlastat, slibuju. Tenokrát to myslím vážně a dodržím to….S tou travkou si to příště taky rozmyslím. Kolik vůbec je? Ten čas je tak pružnej, natahuje se jak kšandy……že mi zas ujel vláček….

No tak dělej, rychle…Honem, nebo to nestihnu…Co když tam už nebude? Lásko moje vydrž, vydrž, už jedu. Za chvilku jsem u tebe. Sakra, koupím si toho mobila……..

………Sbohem Františku. Byls moje životní láska. Vydrželo nám to..no, skorem 60 let. Život s tebou,to bylo to nejlepší, co mě mohlo potkat. Nevím, co si tu bez tebe počnu. No, snad už tady taky dlouho nebudu, půjdu za tebou…..





Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 12.6.2003 > Nápad dobrý, zpracování špatné.

Nezdá se mi, že by tolik lidí vidělo před očima tmu, resp. tolik smutných věcí. Proč tam není alespoň jeden člověk, který přemýšlí nad něčím radostným. Tohle je velmi smutná tramvaj či autobus.

Druhá myšlenka - s nohama. Pochybuju, že by takhle chlap zamýšlel - bylo by to plné vulgarismů a obscéností. Rozhodně by slovíčku "samet" na chuť nepřišel.

A ten bezdomovec je šíleně sentimentální. Takhle by nikdy neuvažoval.

Přijde mi to celé jako jeden pohled na věc, což je přirozené, ale trocha toho rozhledu by to vynesla do jiných výšin.

Na závěr jsi mohla dát něco zajímavého. Třeba přenesení myšlenek pozorovatele a následné "skandální" odhalení či zjištění.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.6.2003 >

Radostným? A co těhotná žena? Muž obdivující nohy?

Komická puberťačka? Komickej zhulenej vožralka?

Zamilovaná holka?

Možná, že Ty uvažuješ jako prase, ale jsou i civilizovaní, slušní, romantičtí básníci, kteří takhle uvažují (samet), a to vím jistě.

Bezdomovce všichni vidí jedním jediným pohledem, hnusej se nám, přijdou nám zlý, líný a jánevímcoještě, tohle je jinej, novej a ne můj pohled....

Většinu z těch myšlenek bych si nikdy nemyslela, nejsou z mojí hlavy:-) Jsou různý...na každýho to působí jinak....na Tebe negativně, na mě mile, vesele a hravě...co naděláš, lidi jsou prostě různí......


<reagovat 
 MZF (Občasný) - 13.6.2003 > Lian> Moc se mi v tvé výpovědi líbí, jak jsi zpočátku byla naštvaná a podle toho psala: "Radostným? A co těhotná žena? Muž obdivující nohy? Komická puberťačka? Komickej zhulenej vožralka? Zamilovaná holka?" - to vše svědčí o tom, že si za tím stojíš a nepřijmeš jiný názor. A také jsem byl nazván "prasetem"
- emoce jsou krásná věc.

Naopak poté jsi hodně přibrzdila, dokonce se objevuje i smajlík, na každého to působí jinak atd. Ještě ti tam chybí omluva.

Neber si to osobně, navíc od prasete, jen si to zkus po sobě přečíst, ne teď, protože už se ti jistě v hlavě honí, jak mě zase bryskně oslovit, ale za několik hodin. Sama to uznáš.

Pobavilas
:)


<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 11.2.2001 > Pekne rozhlednuti okolo sebe-libilo a inspirovalo
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.2.2001 > Možná bys to mohla Péťo mírně rozvést - takhle je to takové útržkovité a zmatené...udělat z toho třeba nějaký příběh....co si myslí o sobě navzájem nebo tak něco :)
Body: 3
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 12.2.2001 > Abych se přiznala, často přemýšlím o myšlenkách druhých. Nechtěně vyslechnuté útržky hovorů tě na okamžik vtáhnou do děje, ale za chvíli již věnuješ pozornost někam jinam. Jinak tvé dílko je velice pěkné !!!
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 12.2.2001 > :)pěkné, Lian. Představovala jsem si ty lidičky...Kolik lidskych osudu,životů,tužeb... se "sejde" třebas v jednom autobusu:).
Body: 5
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 12.2.2001 > Strasně se mi to líbí. Také jsem si představil všechny ty přemýšlející lidičky! Hezky si vystihla většinu pasažérů. Snad i sebe bych z nich dal dohromady?!
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 13.2.2001 > Hezké... já mám takové myšlenky vždy, když jdu sama potemnělými ulicemi a vidím rozsvícená okna v domech... Přemýšlím, co se děje za těmi zdmi, kolik štěstí, smutku a krutosti se tam skrývá...
Souhlasím ale s Thomasem, chtělo by to možná trošku rozvést...
Body: 3
<reagovat 
Paula (Občasný) - 14.2.2001 > Je to super Lian, premzslim presne na to same pokazde, kdyz jedu MHD...obcas se mi stava ze do lidi ponorim, do jejich duse ktera se jim vyleva z ocnich dulku...staci se jen podivat...jejich zivotni osudy jim jdou cist z vrasek na obliceji..staci se jen poradne rozhlednout, podivat, otevrit oci a probudit se z vlastnich myslenek...osudy si precist obcas muyeme, ale mzslenky, to jedine asi, nikdy...tz casto nejdou ani popsat....:-)))))))
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 14.2.2001 > Opravdu zajímavé! Myslel jsem nejdřív, že to bude nějaká nudná úvaha o lidech v metru... Nebyla!! Jinak je zcela zřejmé, že jistá lidská "prázdnota a apatie" ve výrazu tváře je mnohem víc častá u lidí ve městě, obzvláště větším; hlavní město pak naprosto vede! Vždy se do Prahy rád podívám; ještě raději zas odjedu...
Body: 5
<reagovat 
Dharmo_dhej (Občasný) - 15.2.2001 > je to zajímavé, ale trošku nepřehledné. Každopádne se mi to hodně líbí
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.2.2001 > Nápad je to Petro výborný a to povídání hodně výstižné, tak jak jej člověk opravdu mezi davem slyší, jen bych řekl, že té povídce schází tak trošku závěr...
Body: 3
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 20.2.2001 > Lian, mluvíš mi z duše - také já se nad tím zamýšlím. Jen tak dál...
Body: 5
<reagovat 
Honza P. (Občasný) - 20.2.2001 > Zajímavé postřehy.
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 3.4.2001 > Pěkné. Jsem z menšího města a vždy, když jsem v Praze, tak mi tyhle myšlenky běhají hlavou.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter