Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sen o dialogu
Autor: mperdik (Občasný) - publikováno 17.5.2004 (00:24:46)
Oběť se vrací k útočníkovi, dialog je příliš krvavý na můj vkus....


Poznámky k tomuto příspěvku
clovrdik (Občasný) - 17.5.2004 >

momentka je to určitě dobrá; technicky je fotka příliš světlá, chtělo to upravit kontrast a jas ..


Body: 3
<reagovat 
tronda (Občasný) - 17.5.2004 > neostrost, tddo.clovrdik,cedrik
Body: 2
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 17.5.2004 > Toníku napiš to sem víckrát
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 17.5.2004 > Technická kvalita je slabší, jako fotodokument dobrý okamžik :o) Nedostal jsi nařezáno od lebkounů? :o)
Body: 3
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 17.5.2004 > Cedrik> Vyfotil jsem to a pak upaloval. Neměl jsem moc času na ostření.....
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 17.5.2004 > mperdik> Jojo, fotograf co dělá dokumenty musí rychle ostřit, rychle měřit expozici a pak i rychle upalovat :o) Některý fotodokumenty ukazují, že to jde .o) přeju štěstí. P.S. - tomuhle by pomohla ČB (+nechat tu krev) a zkusit si na PC ještě dodatečně pohrát s expozicí (srovnat histogram - levels). Ale možná kecám tak mě neber vážně :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.5.2004 > Cedrik> sem teda musím napsat, že teď fakt blábolíš:o))tě vidim jak před bandou hololebejch bijců nastavuješ clonu, měříš expozici....:o))) jo a s úpravama?? na co? takhle je to syrovej dokument, byť technicky nekvalitní...
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.5.2004 > Cedrik> ze te pusa neboli..
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 17.5.2004 > quentinbubakoff> Jsem rád, že hodnotíš fotku a ne mě :o)))) Hele, všechno jde. Kdo fotí dokument ten ví. Foťák si můžeš naclonit než ho vytáhneš z tašky a zapneš! Nemusíš ho mít na manuál - stačí AUTO a při takovýchto světelných podmínkách mírně podexponovat - tak na -2/3EV. Okamžik je to skutečně dobrej a to jsem psal... Úpravy jsou nutný, když fotku přeexponuješ. Dělávalo se to i ve fotokomoře a PC fotokomora prostě je. Tím totiž technicky hř povedené foto, pokud má "náboj" zlepšíš. Někdy stačí málo k tomu aby se věci dotáhly. Kdo nechce - dělat to nemusí. Jen se snažím poradit. Nic víc...
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 17.5.2004 > fakt zajímavý okamžik
Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 17.5.2004 > To se zase tuklo na tu techniku. Technika je dulezita, ale neni na prvnim miste. Mozna u profika. Ale dulezitej je dle me napad, myslenka. A technika az potom. Techniku se clovek nauci, anebo ji za nej muzou ovladat jini.
Ostatne: kolik je v republice ucitelu cestiny a kolik je dobrych spisovatelu? Kolik je muzikantu, co znaji bezvadne noty, dovedou cokoli zahrat, ale nic neslozi, nic nevymysli? A kolik muzikantu hraje technicky priserne, profik, kdyz se na nej podiva, omdleva, ziraje na to jak ten tvor drzi nastroj, ale kdyz ten muzikant udela koncert, prijde tam par tisic lidi ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter