Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ostrava za zády z kolekce průmysly
Autor: al dente (Občasný) - publikováno 23.5.2004 (08:49:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
GabrielRonay (Občasný) - 23.5.2004 > Dobrý nápad
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.5.2004 > doufám, že to byl handsfree fotoaparát.....:)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.5.2004 > proč ne
Body: 5
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 23.5.2004 > skvele 
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 23.5.2004 > Docela jo.
Body: 3
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 23.5.2004 >

------> .quentinbubakoff (Pravidelný,Redaktor) ...ne, jen se snazim poradit lidem a jen tem který to chtej vedet jak dosáhnout lepsí úrovne fotografií a pokud vím tak má kazdej s mých odkazu v sobe jeste pár jinejch odkazu (teda abych propagoval jeste ty jiný jak píses) a navíc já to delám beze zisku (poslanec), jediným mým uspokojením je lepsí úroven fotografiie, jestli ti moje dobrovolná cinnost nevoní, tak si ji proste nevsímej a zádná moc te nedonutí click (navíc za to nemuzu ze redakce totemu má o vkusu a fotografii a úrovni fotopríspevku tak málo znalostí - a to je na tom hodnocení videt!)

 pozdravuj pana Haška


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.5.2004 > Martyfoto> jsem rád, mistře, že jsi zdůraznil tou rozkošnou červenou barvou tu funkci redaktora....milý génie, jsem kdyžtak redaktor prózy a nikdo mi nezakáže hodnotit a poznámkovat fotky:o))a taky džoukovat u takových mistrů jako jsi ty...protože tvoje rady, tak to je snůška kázání fotopánaboha tupému lidu......ale tvůj web je super....už umím rozlišit šedou od červené......:o)))a škoda, že neznáš tu pasáž z Dobrého vojáka, kde je tak úžasně popsán ten neodbytný pán......ale chápu....musel jsi nastudovat tuny odborné literatury, aby si otevíral prostému lidu oči....
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 23.5.2004 > No, ten převod na ČB nic moc, ale jinak pěkný.
Body: 4
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 23.5.2004 > pěkné...)
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 23.5.2004 > geniální nápad! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 23.5.2004 >

->jquentinbubakoff (Pravidelný,Redaktor) .."sem rád, mistře,milý génie, jsem kdyžtak redaktor prózy a nikdo mi nezakáže hodnotit a poznámkovat fotky:o))a taky džoukovat u takových mistrů jako jsi ty...protože tvoje rady, tak to je snůška kázání fotopánaboha tupému lidu"

 

 

 

 

 

prima, nejak se uz s tím musís vyrovnat


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.5.2004 > Martyfoto> som z toho volaký zmetený, už jsem byl šťastný, že sem tě aspoň naučil používat tlačítko reagovat.....teď koukám, že to je v samostatných odpovědích......ech......:)ale já se s tím vyrovnám a budu se pilně učit na tvém webu na rozlišování barev.....ukázal jsem to své očařce a ta tě nazvala Mirkem Dušínem Totemu.....:)nezištná pomoc....to se dnes už téměř nevidí....:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.5.2004 > quentinbubakoff> 

Quentine, tyhle formalisti sou kouzelný, já bych je chtěl domu gumový, na pružince jak je takovej ten fotbal už asi vot šedesátejch let.

Škoda v tom zpětným zrcátku měla bejt eště ňáká stodváca nebo žigul, pak by to mělo správný napětí jako že minulost  a přítomnost... a eště v Ostravě....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.5.2004 > quentinbubakoff> Mám někdy pocit, že to ty lidi dělaj schválně, abys vypadal jak blb, co jim nedokážeš odpovědět.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 24.5.2004 > Luk Malér> no....já zase byl na pochybách jestli mistr pochopí moji repliku s Mirkem Dušínem....s panem Haškem se moc nechytal..ale on mistr ležel poslední léta v odborné literatuře......:)))
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 23.5.2004 > ........je to hroznej sedák (mrkni se na histogram), nehlede o tisíckrát videno lepsí, prevod barvy do cb se delá takle
Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 23.5.2004 > Martyfoto> se mi líbí, jak tady neúnavně propaguješ svůj web......čoveče, z tebe by moh bejt poslanec jak už psal pan Hašek.....:)))
<reagovat 
 al dente (Občasný) - 23.5.2004 > Martyfoto> vyzkoušela jsem různý škály šedivý.. jenže tenhle se mi líbil nejvíc, protože ta ostrava.. je fakt bez bílý a černý..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.5.2004 > Martyfoto> A co když to tak autorka chtěla, takhle to evokuje šedesátý léta, jen tam měla dosta do záběru ňáký starý šunky. Ach vy formalisti...
<reagovat 
xmark (Občasný) - 24.5.2004 > Víc kontrastu by tomu asi neškodilo (a minulému příspěvku v kolekci taky ne).
Přijde mi to moc natěsno oříznutý, kdyby bylo vidět víc z toho auta, co jede kolem... (?)
Body: 4
<reagovat 
delikt (Občasný) - 29.5.2004 > Tak tohle... je bomba naprostá.. A to čb zprac. post soc témátku nemá chybku..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter