Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zemědělci
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 15.2.2001 (20:50:16), v časopise 11.3.2001

Možná tomu nebudete chtít věřit, ale tahle fotka vznikla za jízdy v rychlíku Českých drah, kdy jsem s foťákem vykukovala z okna a hledala, co zajímavýho by se tak dalo vyfotit. A náhle se  objevili zemědělci...:)
Možná tomu nebudete chtít věřit, ale tahle fotka vznikla za jízdy v rychlíku Českých drah, kdy jsem s foťákem vykukovala z okna a hledala, co zajímavýho by se tak dalo vyfotit. A náhle se objevili zemědělci...:)

 

Omlouvám se za neostrost spůsobenou skenováním.



Poznámky k tomuto příspěvku
epoxy (Občasný) - 11.3.2001 > Na fotku z rychlíku...líbí:-)
Body: 3
<reagovat 
wopi (Občasný) - 11.3.2001 > Už chápu, co mysleli, když mi při zkouškách říkávali, že jsem to viděl z rychlíku! :-)))
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 11.3.2001 > Mně se ta fotka dost líbí. A nehodnotím ji z toho pohledu, jestli je focena z rychlíku nebo ne, i když je obdivuhodný, že se Ti tak povedla. Prostě je to vydařená fotka, sytý barvy a tak. A taky je v tom hodně života! Trochu mi to připomíná fotku z nějakejch starejch komunistickejch novin (nemyslím to pejorativně, jen mě to po chvíli napadlo)...
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.3.2001 > :-) Sem si vzpomněl na dobu chmelu, když v tý prdelce ve který jsme byli byl jedinej dopravní prostředek Traktor a nebylo tam vidět jinýho řidiče v traktoru než pořádkný macatý selky :-)))
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.3.2001 > JZD Chvojkovice-Brod. No, co. Zřejmě slušnej oddíl...
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 12.3.2001 > Fotodokument? Nějak mi tam chybí život. Nechápu co se to tam vlastně děje. Maj sváču? Kopou brambory?
Nic v tom nevidím. Dokument typu něco někde je mi bez doprovodného textu vyzní dost suše
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.3.2001 > andré: Co? Nechápu...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.3.2001 > andré: Přečti si to v mym vyprávění u fotky v menu autorů.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 17.3.2001 > Andre, Tvůj komentář k týhle fotce je fakt scestnej. Kolik je Tobě?
<reagovat 
Godard (Občasný) - 19.3.2001 > Další scestná poznámka, andré.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 21.3.2001 > Ne, nejde. Měla by to bejt věcná kritika příspěvku.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 21.3.2001 > Tomu říkám odpověď na úrovni, andre.
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 8.5.2001 > No, tady se andre zase ukazal. :c)))

Fotka je dobrá. Sice z mého pohledu nicneříkající, ale dobrá. A to že je z rychlíku....?

Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter