Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mé pracoviště
Autor: rakovinoha (Občasný) - publikováno 2.6.2004 (04:10:58)


 Pierre Bosquet (Občasný) - 7.6.2004 > stanislav> Stano, jsem rad, ze ses opet ukazal ve spravnym svetle a pomoh mi tak ukazat, jaky ubozatko ve skutecnosti jsi...snazil jsem se byt uprimny, zda se, ze ti to nevoni...pochop, ze ty jsi tak neunavne otravnej a lezes tady fure lidi na nervy svym stupidnim vystupovanim, ty jsi ten, ktery si neumi dat voraz a systematicky napada a urazi sve neoblibence...nesnazim se nic ukazat, snazim se ti rict, co si o tobe myslim, to je zrejmy a to, ze to tva mysl, ktera je zjevne neschopna docela vnimat realitu takovou jaka je, nedokaze pobrat, je tvuj problem...nebudu to tady rozmazavat, kdybys to chtel slyset muzu ti to rict do oci :)...tak jak to delas zajiste i ty a ta tvoje parta prislintavacu okolo...hehehe...a zachovej klid, Stano, nerozciluj se, neslusi ti to...ja se taky bavim...nemam te rad, stejne jako ty jsi bezduvodne nemel rad me od samyho zacatku, tak jsme si to pekne rekli a muzem klidne spat...bluhehe...to jsem mel na mysli, kdyz jsem ti prve psal, tak bud tak hodnej, Stano, a neprisuzuj mi, prosim, kdejake osklive snahy, ju?...papa...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pierre Bosquet
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter