Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Selekce erekce
Autor: pavson (Občasný) - publikováno 5.6.2004 (21:18:09), v časopise 8.6.2004

     Selekce brambor, patnáct let a dva měsíce. V půl šestý na valníku na pole. Drncání traktoru a mladá cikánka vedle mě. Ranní erekce. Poť se mnou večer na hótel do Téply. Musim myslet na něco jinýho, jinak budu muset chodit v předklonu! Myslim na technologii výroby drátu. Povedlo se, doufám jen, že až to budu jednou potřebovat, bude to fungovat i vobráceně. V předklonu ale stejně chodim, selekce brambor se jinak dělat nedá.

     První vopice. Tři piva a malej becher. Mnichov. Dobrej název vesnice pro první vopici. Hrušouna musíme na ubytovnu vodtáhnout. Všechno je jednou poprvý. První šavle. První kamínky zadřený v dlani. První kocovina. Ráno zase myslim na drát.

     Je veux coucher avec toi ce soir. Překládám to Romanovi. Pro patnáctiletýho kluka od třicítky dobrá pecka. Učitelka jak má bejt. Odpoledne jezdíme na vypůjčený mašině. Jawa 350 Californian. Prostě Kalif, náš tajný sen. Jablečný víno. Už něco snesem. Už ani neblejem.

     Sundej si to tričko! Probouzím se. No tak, sundej si to tričko! Netušim, kde jsem. Proč by ksakru učitelka v noci někomu řikala, aby si sundal tričko? Někomu, kdo leží na posteli přes uličku? Vrzání postele. Pomalu mi to dochází. Všechno je jednou poprvý. Jsem rád, že jsem Romanovi tu větu ráno přeložil správně. Učim se francouzsky první rok. Zase musim myslet na technologii výroby drátu.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lyryk (Občasný) - 5.6.2004 > radosti chutí života .-)
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 6.6.2004 > po delší době mi asejc něco "sedlo" ... skvělý ;o)
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 6.6.2004 > Hezkááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.6.2004 > správně surový.....:)
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 7.6.2004 > príma šlehy. zapsáno velmi jiskrně!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jelen (Občasný) - 8.6.2004 > No comment
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jelen (Občasný) - 8.6.2004 >
<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.6.2004 >  Pěkný. Pobavilo a pohladilo
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.6.2004 > Lian> pohladilo? se nezdáš lian...:))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.6.2004 > ještě že jsou na světě ty dráty ;o)
maldistvě svěží dílko :o)
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 16.6.2004 > bomba !!!
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 12.7.2004 > Skvělé!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter