Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vážně
Autor: Teri (Občasný) - publikováno 21.2.2001 (14:52:37), v časopise 22.2.2001
Vážně

Nemám ráda
šaty s vlečkou
a pompézní oslavy
smutná rána
věty s tečkou
a úřední průtahy.

Nemám ráda
dětské slzy
a "upřímné rady"
věty typu:
"To mě mrzí,
ale byli jste moc mladí."

Já vážně NEMÁM v lásce rozchody.


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > je to naprosto upřímné ... chválim ... kdysi jsem napsal taky hafo věcí o bolesti dětskejch slz a podobně ...

k formě ... vadí mi tam kontrast vzletnosti (ty šaty s vlečkou a pompézní solavy) ... oproti třeba těm úředním průtahům a pod. ... tim se to všechno shodí ... začneš hezkou lyrickoepickou báseň, ale timhle to shodíš do přízemna ...

ten konec je hezký, ale ... má to dva významy ...
1) nemáš ráda rozchody?
2) ve Tvé Lásce se nenachází rozchody? nepočítáš s nimi?

ale to je jen drobnost ...

fakt se mi to líbí ...
Body: 3
<reagovat 
Teri (Občasný) - 22.2.2001 > Díky, máš pravdu, ty průtahy to schazují, ale ono to tak je. Chce to asi jen lepší výraz.
Jo a s tím koncem...za 1) :-))..s rozchody člověk počítá možná víc než s láskou.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.2.2001 > Nejmelodičtější je ta první sloka, v té druhé sloce ty "věty typu" trošku zadrhnou, ale zas tak nevadí. Líbí se mi, že básnička má myšlenku a hlavně že je tak upřímná.:)
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > Teri presne tak ... pohrej si s tim ... fakt se to vytribi, ja kdyz po sobe ctu mnohe basne, trham si vlasy ;o)
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 22.2.2001 > Souhlasím s Martinem i s Petrem. Rozhodně to stojí ještě za mírné dotažení.. Ale spíše v závěru - domnívám se, že "úřední průtahy" vůbec nevadí!! (tedy myslím v básni, v reálu štvou strašně - konečně jsem taky "ouřednik.."). Doporučuji místo mě užívat častěji mne - je to jemnější...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter