Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Proud
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 23.2.2001 (00:23:03), v časopise 23.2.2001
Je smrt součást života?
Kdo se ptá?
Já, temnota.

Když je to tak

potom já součást světla jsem
a člověk na svět přiveden
umírá.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 23.2.2001 > Na přemýšlení, pěkný proud.:)
Body: 5
<reagovat 
myšička (Občasný) - 23.2.2001 > Pěkně vyjádřeno. Dobře, že ten prášek nezabral..
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2001 > ale také se někde píše "člověk se rodí proto,aby umřel a umírá proto, aby žil"-(z křes. literatury.)

<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.2.2001 > To vůbec nedává žádnej smysl a jako pocitovka je to v normálu. Asi si zase jen skládal slova za sebe a nechal je pak na sebe působit.
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.2.2001 > Především opět díky všem za reakce! Ale schází mi tu alespoň náznak hlubšího rozboru, o kterej se nejvíc snažila Lucka. Ale stejně jako od Lucky rád slyším, CO se jí nelíbí nebo co jí připadá průměrný, tak od Tebe Myšičko a Martine bych chtěl příště slyšet, CO se vám líbí (nebo nelíbí). Prostě rozbor a ne napsat "je to pěkný". Zdravím všechny, Godard.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 23.2.2001 > Opravdu se mi to líbí. Chceš vědět proč? Tady to máš: Nutí to velice k přemýšlení, a to je dobře! Je v tom hezký rozpor - zároveň však pravda. Jelikož každý člověk od narození (vlastně tedy již dříve, ale to je jedno) stárne, tedy se blíží smrti. Skutečně i temno je do jisté míry součástí světla, neboť kdyby ho nebylo, nebylo by možné kvůli srovnání odlišit, kdy je tma, kdy není. Tak to byl můj rozbor (možná ne nejlepší, ale můj). Přemýšlel jsem nad tím skuteně jistý delší čas i po několikátém přečtení. Vše souvisí se vším. Bez smutku bychom nepoznali radost...
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.2.2001 > KSTK, díky moc za reakci. Jsem rád, že ses to snažil rozebrat a přidal jsi své názory, s kterými velmi souhlasím. Třeba o tom smutku a radosti... Zdravím, Godard.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.2.2001 > Jistej smysl v tom už nacházim, ale pořád je to pro mě napoprvý spíš pocitovka, která říká moudra, který sou tak jasný a známý, až je skoro kupodivu, že to může někoho přimět k přemýšlení....
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.2.2001 > Podle mě ty známý obecný moudra o lidskym životě, o bolesti, o smrti a prostě o všem, co člověk cejtí, byly vyřčený už mockrát, ale jde o to, jakym způsobem je člověk řiká. Jde o hledání novejch forem, způsobů jak to říct. Lidský pocity se v dějinách moc neměněj, ale způsoby vyjádření jo. Mějte se hezky, Godard.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 24.2.2001 > Tak jako Jing a Jang jsou jedno v druhém, i mince má dvě strany, které patří k sobě. Jen Möbiův kroužek má jen jednu, i když to tak nevypadá. Pěkně jsi to vystihl, jak to je! Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Étienne (Občasný) - 25.2.2001 > Bohužel mě tvá b. nijak výrazně neoslovila. Vyjadřuje myšlenku, která je snad všem velmi dobře známá. To by nevadilo, kdyby se tak nedělo zcela "otřelým" a podle mě nepříliš originálním způsobem. Postrádám básnickou invenci. Spíše je to takový menší, nepříliš složitý, hlavolam. Jsem nucen souhlasit s Lucií. Na psanou. Étienne
<reagovat 
Étienne (Občasný) - 25.2.2001 > Ještě avízo k mojí kritice. Zapomněl jsem to zaškrtnout:-).
<reagovat 
Godard (Občasný) - 25.2.2001 > Díky, Étienne za reakci, hlavně žes napsal, CO se Ti nelíbí. Snad Tě další moje věci osloví víc. Měj se fajn, G. PS všem: Copak se moje báseň nelíbí jen Étiennovi a Lucii? Rychle sem s negativní kritikou, lidi, nebojte se!!!
<reagovat 
rifasalo (Občasný) - 25.2.2001 > Trosku jsem si vickrat cital tech par radku, ktere po dalsim precteni byly plnejsi a plnejsi....ale souhlasim, ze je to zcela bezne znama vec....ale zase musim rict, ze i o tech preci premyslime, nebo ne?
Je to zajimave, ale bezne....pekne, ale smutne.....kratke, ale plne.....
PS.Proudy myslenek jsou nevyzpytatelne....
Body: 3
<reagovat 
Petr Krasny (Občasný) - 25.2.2001 > Už to tady zaznělo. Není tam nic, co by nebylo zřejmé na první přečtení. Smrt má asi ráda klišé a ráda pohřbívá nadějné básničky.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter