Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chtíč
Autor: výtvarnice (Občasný) - publikováno 16.6.2004 (00:31:36)

Chtíč

Jak snadné je podléhat iluzím
Jak snadné je podléhat citům
Které vymizí
Vteřinu po explozi vášně

Vteřiny živočišné vášně !
Beze slov, jen ladné pohyby
Zrychlení a záchvěv...

Pak náhlé proudy uvolnění
Konec snění
Nastává realita
Nabažená do polosyta

Chvíle emočního zkratu
Cizí muž, cizí žena
Kalhoty stažené pod kolena

Chtíč s kapkou alkoholu
Vášeň s trochou strachu
Pachuť nicoty a prachu

A další den....
Je všední....
Nevšední...



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 16.6.2004 > se mi to fakt líbí, asi ti budu dávat pravidelnou porci déček, já si vždycky jednou za čas najdu oblíbence a pak ho krmím :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > Emmet_RAY> Jsem ráda .) Díky :)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.6.2004 >

Koukám, to muselo být psané v hodně špatné náladě, viď? Není špatné, ale podle mne by to chtělo hodně zkrátit...méně slovy něco říci mi přijde silnější a tady by se to určitě hodilo...


<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > Martin> To je vlastnost nás žen (i některých mužů), všechno "okecat" a dostat ty negativní emoce ven. Máš pravdu a jako ventil pstát poezii vřele doporučuju. Když nic jiného, můžeš se u toho zamyslet, co bylo špatně a jak se tomu vyvarovat. Ale nemám jen smutnou poezii.... i když je jí většina...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 16.6.2004 > výtvarnice> Ano, je to jeden z hlavních důvodů, proč je poezie psána.  všední... i nevšední výpověď.
Body: 5
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > anae> vystřízlivění mívá téměř vždy své dozvuky, díky ....
<reagovat 
Lei (Občasný) - 16.6.2004 > Taky bych to zkrátil, aby to bylo sevřenější.
Body: 5
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > Lei> Ano, je to dlouhé, jsou to jen slova.... a díky
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 16.6.2004 >

já teda často nadávam, že je něco dlouhý, ale tady jsem ten pocit neměl, aspoň v tom smyslu, že jsem dočetl do konce a nenudil se. Možná se mi to trefilo do nálady. Je to dobrá výpověď a dobré postřehy a dobrá poezie


Body: 5
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > jakpro> Díky.) Snad to má nějaký náboj aby u toho čtenář neusnul :))))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 17.6.2004 >

Já osobně se domnívám, že by na obsah sdělení docela dobře stačilo:

 

Chvíle emočního zkratu
Cizí muž, cizí žena
Kalhoty stažené pod kolena

Chtíč s kapkou alkoholu
Vášeň s trochou strachu
Pachuť nicoty a prachu

Takhle by to mělo šťávu a koncentrovaný náboj.To ostatní mi připadá jako nadbytečná a ne právě zdařile použitá výplň.


<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 17.6.2004 > Naty> Takhle krátné mi to nic neříká, ale díky za snahu :)
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 16.6.2004 >

když si uvědomím, že si takový situace jsem schopnej uvědomit, i když je toho chlastu i víc než kapka alkoholu, je to možná ještě horší než pocit viny z masturbace. je to jednoduchá a přímá výpověď pocitu (je osobní .... / neosobní?).

 

2 Mika: no a co? (dobrá) báseň nepotřebuje nutně metaforu

 

hodnotím 3-4


<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 16.6.2004 > milhaus> Ptáš se mne, jestli je to má osobní zkušenost? Ne, ale v každém je fantazie která pracuje. Tak jako myšlenky, tak i život plyne a vlastně je to osobní zpověď i když jen "reálná smyšlenka" (mám docela ráda neslučitelná sousloví, to jen pro případ, že by jsi mne na to chtěl upozornit) jsem takový "opatrný rebel" :))
<reagovat 
 milhaus (Občasný) - 17.6.2004 > výtvarnice> ne vůbec jsem nechtěl vyzvídat, to osobní/neosobní? byla spíš jen tak do větru nadhozená poznámka - vůbec se mi nemusíš v ničem zpovídat. neslučitelnost sousloví láká hodně lidí. líbilo se mi, že v tomto případě nebyla samoúčelná. jinak "opatrný rebel" :)) měj se
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 18.6.2004 > milhaus> to já vím, ale otázka padla, tak to ber jako upřímnost a dál to pitvat nemusíš :)))) jinak "opatrný rebel" :))))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.6.2004 >

Chvíle emočního zkratu
Cizí muž, cizí žena
Kalhoty stažené pod kolena

 

tohle se mi líbí, celkově  bych to krapet seškrtal.....ale to tady koukám, už předemnou navrhovali jiní...takže nejsem moc originelní...:)))


<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 18.6.2004 > quentinbubakoff> Potom by to nebylo originelní ani originální, mohl by to být rovnou citát, proč se "patlat" s básní :))))
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.6.2004 > Když já tam nevidím žádnou metaforu...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 18.6.2004 > MiKa> :) Co se týče metafor, v předešlé básni jsis mohl přijít na své :))) A co se týče metafor, líbí se mi, když autor "jiný" dokáže psát různé básně, s, bez, bez ohledu na, přesmyšky, jednoduchost.... a tak :)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.6.2004 > podle mě je z toho znát, že jde spíš o potřebu "vypsání se" z nějakého pocitu než o snahu vytvořit opravdu propracovanou poezii - můžu se zeptat, jak dlouho jsi to psala? :o)
jako mnozí přede mnou, i já podotýkám, že je to hodně popisné a filozofující - zkus si někdy svůj text napsat vcelku, bez rozdělení na verše, a uvidíš, jestli ti spíš připomíná prózu či úvahu než poezii :o) neříkám, že je to zrovna stoprocentně platné pro tenhle příspěvek, protože se snažíš o jakýsi rým a rytmus - ale některé pasáže opravdu působí dost prozaicky :o)
Body: 3
<reagovat 
Bernie (Občasný) - 29.6.2004 > líbí ... vím o čem jsi psala, znám tyhle pocity a snažím se jim předcházet. Ale někdy to prostě nejde.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Albina (Občasný) - 19.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter