Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dopis kamarádovi na vojnu
Autor: Geraldine (Občasný) - publikováno 26.2.2001 (20:59:05), v časopise 1.3.2001
Čau Lee!
Tak co Ty stará vojno, jak se máš a co furt děláš na tý vojně?
Ani nevíš, jak moc dlouho mi trvalo, než jsem se k tomuhle odhodlala. Spíš to bude tím, jak strašně moc se mi stýská. Já ani nevim jestli seš na civilce nebo co, panebože vždyť já ani nevim, jestli vůbec seš na vojně? Podle toho cos mi psal v létě asi jo. Ani na rádiu už nejseš, na maily neodpovídáš… Fakt jenom doufam, že na tý civilce nejseš – slyšela jsem, že je prej delší, nebo co?
Docela mi chyběj naše noční hovory, byla to fakt legrace. Sice jsem se nikdy moc nevyspala, ale bylo to fajn.
Teď toho taky moc nenaspim, pořád chodíme kalit, v noci sedim na netu, navíc v bedně dávaj skvělý pořady – jak jinak v noci. Takže mam ohromnej spánkovej deificit, při mym stylu života to vypadá, že to dospim až o letních prázdninách, jestli vůbec…:oD
Pořád chodim do školy, pořád mě to tam nebaví. Dohodly jsme se s holkama (=vsadily) že řeknu Jiříkovi že ho miluju. Už vidim jak se bude tvářit. Asi jakoby právě dostal palicí do palice…;oD
Pamatuješ jak jsem Ti jednou psala že mam zálibu v emoticon? Teď jsem si na to vzpomněla.
Chci abys věděl jak moc se mi po tobě stýská, jenže to nejde vyjádřit slovama. Pořád na Tebe v sobotu a v neděli večer myslim a ještě pořád naivně chodim do yahoo.co.uk, jestli mi náhodou něco nepřišlo, nakonec zjišťuju, že tam mam jen něco od Detskopu co mi nechala posílat Jana.
Mimochodem, když jsme už u Jany – ve Španělsku se jí moc a moc libí a už to celkem ovládá, ačkoli jí to je ke skoro ničemu, protože chodí do anglický školy, bydlí v anglický přistěhovalecký čtvrti a chodí zásadně do míst kde se mluví anglicky. Ale mam Tě od ní prej pozdravovat.
Effi čeká miminko. Až se to narodí, tak za ní určitě pojedu – pokud ovšem ona nepřijede z Německa za náma. Zase půjdeme do kina na něco s Keanem Reevesem a ona se pak ze mě zblázní. Stejně už to nikdy nebude jako dřív. Nebude to už moje mladá tetička. V květnu jí už bude 20! A mimčo se narodí v červnu. Hustý co?
Ale teď bych se ještě docela ráda dostala k tomu stýskání – ať zahrajou na ‚rejdyju‘ cokoli, vzpomenu si na Tebe. Fakt nekecam. Pořád mi Tě něco připomíná a poslední dobou na Tebe pořád myslím a stýská se mi víc než kdy jindy. Pořád se děje takovejch věcí a já je nemam s kym prodiskutovat, jako vždycky s Tebou.
Pořád potkávám skvělý lidi – kdybych Ti o nich povídala, tak se nasměješ, taky celkově ve světě se dějou věci… Pamatuješ jak jsem Ti volala, že Jana si zlámala ‚snoubík‘? Už dávno má novej, ani nevim, proč jsem si na to vzpomněla.
Mimochodem mam konečně pořádnýho mobila a taky ICQ. To ses ptal mě jestli ho mam nebo Jany? No, to je jedno.
A už jsem nekouřila a pak jsem zase začala. To neslyšíš rád viď? A to jsem si řikala, že po mý narozeninový oslavě v lednu skončim. Jo, houby. Seděli jsme tenkrát až asi do dvou do rána, slavili a slavili a od tý doby jedu. Měla jsem taky nějaký problémy ve škole, ale snad jsem se jich zbavila. –Už nemam nutkání psát si omluvenky. Poslední kapkou byl celej tejden, kdy jsem chodila za školu. Měla jsem strach a už to nikdy neudělam. Koukáš, co? Určitě bys mě nazval nějakym super hyper mega zvířetem…;o)
No vidíš, jaks mi řikal zvíře – to mi taky chybí.
Jo, taky jsem změnila vzhled. To vlastně tak trochu víš. Ale mam podstatně kratší vlasy, trochu jsem nabrala na váze, ale taky na obvodu hrudníku…:oD
Skini mě už nemlátěj. To bude asi tim že se jim vyhybam, ačkoli nejsem anarchistka, ale všichni si to myslej. A já NECHCI, NECHCI bejt anarchistka!!!
Tak já budu končit… Tak se měj fajn, dávej na sebe pozor, a až se vrátíš z vojny, víš kde mě máš hledat!
Ahoj
S@R@


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter