Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce "Sosna vítající hosty" (Po odpočinku sestupujeme od Věže nefritového závěsu) z kolekce Sosny ve větru
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 29.6.2004 (14:14:33)
další ve sbírce>

(pro J. H.)

 

Na schodech do nebes je led

a v povětří jiskří mráz

sosna, co kdys uvítala Vás

nám nashledanou řekne teď

 

Již batoh na záda jsem dal

ve skalách můj se ozval krok

a poslední jsem z lahve vypil lok

když pozdrav Váš jsem posílal


Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 29.6.2004 > tak tahle me chytla, taky rada sosny, i kdyz znam jen ty ceske...:)
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.6.2004 > Přeslička> Díky, sosny mám děsně rád, český nejradši. Na Žlutých horách jich po útesech rostou tisíce (kupodivu, čínská krajinomalba není až zas tak vycucaná z prstu:-)).
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 29.6.2004 > Hezká a voní dálkou:-))
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.6.2004 > ALISSIE> Díky, jsi milá žena;-))
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 29.6.2004 > jojo,sosny
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > kam posílal ten pozdrav? a komu? asi sosnám :o)
nejlepčí je borovice blatka ;o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.6.2004 > Kelly> Seš děsná rejpalka:-) Ale trefila ses, jenže jen tej jednej sosně, a tudíž asi i směrem k ní, co je na tom vobrázku. Řek bych, že jde o nejslanější kitajskou sosnu:-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 29.6.2004 > Dýchá čistotou. Čistotou zimy, přírody i významu.
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.6.2004 > Naty> Díky. Jsem rád, že to z toho trochu čiší.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.6.2004 > Emmet_RAY> Díky za body.
<reagovat 
jimmi (Občasný) - 30.6.2004 > Nevím o čem to je. Postrádám melodii.
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.6.2004 > ano ano, pěstujou si mě tu na rejpání ;o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.6.2004 > Kelly> A sážou tě do země hlavičkou, přední nožičkou, zadní nožickou, nebo ocáskem, nebo nějakou kombinací jich?;-)) A jak často kveteš a co plodíš?;.)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.6.2004 > hlavičkou, kvetu modře (nejsem nějaká lecjaká věc) a plodím sžíravé komentáře podle stupně zalití ;o))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.6.2004 > Kelly> Mohu se v tom případě optat, kde asi tak modře kveteš, když jsi hlavičkou v zemi?;-)) Sžíravé komentáře jistě plodíš po zalití nějakým sžíravým líhem, z vody by to snad ani nešlo:-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 30.6.2004 > ano, uhodls ;o))
<reagovat 
čtenář Morglin - 29.11.2007 > hola lidi prosim mam problem shanim bagmaster Uhodls batoh...prosim pokud nekdo vite kde sehnat pisnete mi odkaz co nejdrive diky je to dost dulezite......moc dik:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter