Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kůň
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 30.6.2004 (12:17:58)
Perokresba A4


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 30.6.2004 > kdybych byl zlomyslny asi bych rekl, ze autoportret, ale vydarilo se..
Body: 5
<reagovat 
danilka (Občasný) - 30.6.2004 >

Hmmm, nekdo proste umi, no ... Opravdu povedene


Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 30.6.2004 > Paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 30.6.2004 >
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 30.6.2004 > technicky veľmi dobré ...
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.6.2004 > Ty jo, coby moc nekreslir smekam...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ardilla (Občasný) - 30.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 30.6.2004 > super.................
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 30.6.2004 > V náhledu z toho koukala fotkovitost, tady z toho přímo čumí kreslířský Um
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 30.6.2004 > protěž> 

Díky!!!


<reagovat 
káda (Občasný) - 30.6.2004 > tak to jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.6.2004 > to nemá chybu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.7.2004 > špic!!miluji Karlův most, teplý vítr a vafle....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 1.7.2004 > Pěknej oř :o)
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 1.7.2004 > obdivuhodné !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
asiJa (Občasný) - 1.7.2004 > hmm...dost dobre..zacina me pritahovat krosba s durazem na celkovou realisticnost...a nulovym piplanim se s texturou
Body: 5
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 2.7.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tan (Občasný) - 3.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jolana (Občasný) - 1.7.2004 > tvé kresby prostě obdivuju
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.7.2004 > Jolana> 

 nápodobně!


<reagovat 
Sandra (Občasný) - 3.7.2004 > nádher,krása,nedá se to pomalu ani popsat jak to je krásný
Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.7.2004 > díky
<reagovat 
jancal (Občasný) - 3.7.2004 > moc hezké.....jako ostatně všechny Tvoje díla Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.7.2004 > jancal> 

Díky!!!

Jsem rád když se ti líbí.

 


<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 7.7.2004 > Je mi jedno,co je na Karlově mostě...obrázek se mi líbí a ačkoli jsem si v náhledu myslela,že jde o foto,nejsem zklamána...Obdivuji,když někdo umí tak pěkně malovat a ten koník má i hezký výraz...jen tak dál:o)
Body: 5
<reagovat 
Niccc (Občasný) - 10.7.2004 > Nadherna prace, co vic lze dodat? :)


Jak dlouho ti takovy obrazek trva?
Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 11.7.2004 > Peanut> 

Tato kresba trvala asi 4 hodiny.


<reagovat 
CybERpunkER (Občasný) - 30.6.2004 > Technicky podařený kýč.Na Karlově mostu najdete podobných "obrazů" stovky.A nejen tam.
Body: 2
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 30.6.2004 > CybERpunkER> 

Věř, že já si kreslím pro vlastní radost. Až jednou budu pro tebe kreslit na zakázku, pak se budu muset přizpůsobit tvému gustu. Ale v této chvíli nic měnit nebudu – to bych už nebyl já a přišel bych o svůj vlastní rukopis. K lidem na Karlovým mostě: Jsou stejní jako třeba v Paříži a je mezi nima velký množství výtvarníků kteří zvládají své řemeslo na vysoké úrovni. Není měřítkem kvality honosnost galerie.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 30.6.2004 > CybERpunkER> ja bych mu za to tech 5bodu nechall, tohle mu nahodou de, hlavne at se nepousti do vetsich forem, jednoduche studie, no proc ne??
<reagovat 
 CybERpunkER (Občasný) - 30.6.2004 > vomi>  Děkuji,ale pokud si budu chtít něco nakreslit,namalovat,nebo prostě vytvořit,tak se obejdu bez cizí pomoci.:o)
Ano,i na Karlově mostu se najdou opravdu dobří umělci.Sám jich pár z Pražského "Montmartru" znám.
Osobně upřednostňuji vlastní performance ve vlastních prostorech,než vystavovat v galeriích.Už kvůli lidem.Pokud je to "soukrommá" akce,většinou se objeví pouze lidé do umění zainteresovaní a celková atmosféra je daleko lepší.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 12.7.2004 > vomi> Ale tohle není tvůj rukopis. To je téma tak zprofanované, že to není ničí rukopis. Je to jako kdybys psal písmem Times a tvrdil, že je to tvůj rukopis.

Technicky ovšem bez chyby.

Jiná věc je, jestli je technika všechno. Dokonalá technika bez obsahu je cirkusáctví.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 13.7.2004 > Minerva> 

"Cirkusáctví"? Ta kresba je pro mne vyplnění věčerních chvilek s rádiem a šálkem čaje. Myslím že není důležité valit jeden obraz za druhým přímou drahou do galerií. Konfrontoval jsem tvůj názor a myslím, že za těch několik let kresby jsem se k vlastnímu kreslířskému rukopisu dopracoval. Kdyby nebyl - nepoznal bych své práce mezi hromadou ostatních. Tvé první poznámce jsem vůbec neporozuměl.

 

Zajímalo by mne, co bys mi sám doporučil jak se výtvarně zaměřit. Co v tvých očích už by nebylo mrháním „talentem“.

Mně totiž vůbec nevadí kreslit růži nebo bagr. Je to snad špatně?


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.7.2004 > vomi> S galeriema to nemá nic společného, pokud bys chtěl obrázky hlavně prodávat, pak jsi na správné cestě.

Všichni malujou koně, podívej se třeba jenom na Totem! Ty prašivé hajtry už každém lezou krkem. Koňský salám z nich nadělat. To máš jako by ses naučil hrát na kytaru, moc, strašně moc technicky dobře, všecky stupnice zespodu nahoru a křížem krážem, pak skládat, taky úžasně, a nakonec bys to všecko použil abys složil a zahrál písničku o tom, jak sluníčko zapadá a starej tremp na osadě drnká na svý ukulele. Rozumíš?

Kde je v obrázku koně příběh, konflikt, ha? Nikde. Je to jen technika a líbivost. Bezpohlavní kultura.

Růži? Fujtajxl. To je mi uvažování, když ne koňa, tak růži. Marně přemýšlím co je horší.

Ovšem bagr je jiná! Bagr nikdo nemaluje! Malovat bagr, to už je názor. Bagr jak rozjezdil na sračky celé stádo koní v záhonku růží, to je obraz! Ten bych si koupil. Velký formát, mrtvoly koní, rozlámané smradlavé růže a nade vším se vítězně pne Bagr. To by bylo!
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 15.7.2004 > Minerva> 

Díky za názor a hlavně za to, že jsi si udělal tolik času na jeho sepsání a neodbyl to jen jednou větou. Tvé představy o dalším směru vývoje mojí kresby jsou však pro mne trošku depresivní a asi by to ztratilo pro mne to hlavní – radost z kreslení. Vývojem barevné fotografie nezanikla ta černobílá. Je jen jí už málo. Tak je to s moji kresbou. Je velmi popisná a nadsázky moderního malířství je v ní málo. Je to hlavně asi tím, že jsem původní profesí strojař a tam pro nadsázku je málo místa, cení se přesnost a popisnost. Tento styl mi je nejbližší a tak je logické, že budu i na dále v něm pokračovat, přestože to pro mnohé bude budit dojem mrtvé kresby.

 

 

 


<reagovat 
juddita (Občasný) - 15.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
bestek (Občasný) - 16.7.2004 > Vidím krásný obrázek
Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 16.7.2004 > bestek> 

Díky za hodnocení. Po řadě rozporuplných názorů z poslední doby je to příjemné slyšet.


<reagovat 
MPosp (Občasný) - 15.7.2004 > nádhera ... vždycky jsem chtěl dělat takovéhle obrázky "jen tak", prostě vzít tužku nebo akvarel a šup s tím na papír ... ale nemám na to buňky, tak jsem nakonec rád, že alespoň udržím fotoaparát a můžu si vše cvaknout! 
Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 16.7.2004 > MPosp> 

Však cvakáš velmi dobře! A jsem velmi rád z tvé přítomnosti na Totemu. Pozoroval jsem tvé různé hodnocení které jsou velmi dobře podány a tvůj obdivuhodný klid v rozbouřených vodách Totemu.


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 16.7.2004 > vomi>  ... díky, budem se tu potkávat často
<reagovat 
rell (Občasný) - 17.7.2004 > ..dobrá perokresba,hezký kun,co dodat....
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 8.9.2004 > Hezký... to je stájová uzdečka od Maxe Hakena, že ? ;o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 14.9.2004 > 5+ 5 jé to je nádhera!!! Koně mám problém i nafotit. Ale koňskou hlavu jsem vyšila křížkovým stehem :).
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 19.9.2004 > perokresba Vám jde rozhodně nejlíp, a tahle je obzvláště povedená!!!
Body: 5
<reagovat 
Mahora (Občasný) - 5.2.2005 >

musí to být paráda, umět takhle nádherně kreslit... za každé své dílko máš můj obdiv,  jen se omlouvám, že nepíši ke každému, ačkoliv si to právem zaslouží  


Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 5.2.2005 > Samicka.007>  moc díky za zhodnocení. Vítám tě na Totemu
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 12.2.2005 > Paráda! (I když mám trochu hrůzu z majestátní velikosti toho zvířete, když jej vidím z takového podhledu:) )
Body: 5
<reagovat 
marchie (Občasný) - 21.2.2005 > jůůůůů....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter