Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> Nemuzes mi narizovat co rikat smim a co ne. Promin, nejsem naprosty anarchista, ale totalni svobodu slova vyznavam (i kdyz souhlasim, ze nekteri lide by v tomto ohledu omezovani byt meli).
Neoslovilo, protoze za tim nic nevidim. Pak nemuzu tvrdit, ze ano a dokonce ani, empaticky, pritakavat, neb bych byl jako vsichni Ti co se divali na cisarovy nove saty, ale ja jsem to dite co ukazalo (a trebas i potvrdilo svou hloupost).
Ostatni za hloupe nepovazuji, jen za mojim "nic" videli "neco", tot vse.
Text nemusi byt psan nahodile, aby mel X vykladu pro ctenare a nezasvecene. Jen se podivej na texty velkych filosofu. Uz jen rozpory ve vykladu filosofie Neitzscheho jsou podkladem k esejum o samotnych rozporech, coz jen ztvrzuje rozdily v nazorech na texty o nichz mel, snad, pisatel jasnou predstavu. Lepe receno, o jejichz vykladu mel jasnou predstavu.
Inspiruj se klidne billboardy, ja Ti to neodsuzuju a verim, ze i za vymyslenim tupeho sloganu je spousta psychicke namahy. Navic se to libi spotrebni spolecnosti a masovost prece nemusi nutne byt cosi negativniho. Ja se ji radeji vyhybam, neoslovuje me to, stejne jako to nedela Tva basen a stejne jako to nedela ani velkolepy Shakespear. Proti gustu zadny disputat, tak to pochop.