|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Příběh Falun Gongu v Čině, jak se mi dostalo do ruky z Nového Prostoru (tuším č.13), mi (ne)náhodou připomíná příběh a umučení Krista, ač ten už měl na kahánku sotva se narodil, jen kvůli jediné věštbě.
V číně začlo být toto v podstatě volné hnutí pronáslednováno až po překločení počtu praktikujících počet členů jejich komunistické strany (viz. ten článek). Aneb 5 základních tělesně (energetických) cviků, a pro zatvrzele praktikující 10 základních těžce sadistických typů mučení, obvykle po nějakém čase končících smrtí. Ovšem světová ekonomika se musí točit (je potřeba nové trhy i lacinou prac. sílu), a dodržování lidských práv jde stranou, dokud se dotyčných netýká (viz. i náš osud po Mnichově), a tak Olympiáda jistě s velkou slávou proběhne. Ale kdo se po Tibetu (kde jsou původní obyv. asi v 5% menšině) a pravděpodobném potlačení-vyhlazení 55miliónového v podstatě duchovního hnutí Falun Gongu stane obětí diktátorské Číny po vzoru Stalina v dalším kole? Vždyť její ekonomický dopad je už teď velký, stačí zajít kamkoliv, kde neprodávají potraviny. I Nostradamus před žlutým nebezpečím varoval, ale politici tuto problematiku z vesela hážou pod stůl na celém světě! A není divu, jaké stádo, takový vůdci...
http://www.falungong.cz/index.php?article_file=cz_top_line/uvod.html
|
|
|