Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
To jsem já...borg. :o)
Autor: andraste (Občasný) - publikováno 1.3.2001 (18:58:30), v časopise 13.3.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Ladiss (Občasný) - 24.11.2003 > Celkově povedené a líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.3.2001 > Hm bork(g)o takhle by se tě asi nikdo nebál s tím mírumilovným výrazem ve tváři.-))))) Ta zbraň a to co ti zakrývá oko/čelo nepůsobí moc plasticky. Stín se mi líbí.
Body: 3
<reagovat 
efa (Občasný) - 13.3.2001 > to je fakt...moc mírumilovnej pohled na cyborka ale kvéra sis namalovala slušnýho :)
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 > další žabka v postroji? no jo. nazval bych to "před zkouškou amatérského divadla", pěkné foto do památníčku, ale to neznamená, že je to špatné
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 > flinta je falešná, v této ráži se nikdy nevyráběla!
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.3.2001 > Ajaj, nějaký čtenář mi sebral plánovanou poznámku o žábě...
Takovouhle bych bral ochranku :-)).
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.3.2001 > To není dobrej nápad wopi - v zimě by ti zmrzla :-))))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.3.2001 > V zimě mě chrání několikavrstvé oblečení, takže by měla volno na totemovou tvorbu
:-))).
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 13.3.2001 > ... ti s mírumilovným pohledem jsou nejhorší... usmějou se na tebe... a pak bác.. hlava pryč:))) teď vážně... fakt by byl lepší nějaký jiný výraz, ale jinak jsi to dotvořila dost slušně:)
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 13.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.3.2001 > :-))))
<reagovat 
andraste (Občasný) - 14.3.2001 > Thomas: Co ty vis co mam za technologie ktery me hrejou? :o)))
Marjanka: Ty si to vystihla nejpresnejc. :o)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 14.3.2001 > Jojo to jste celý vy - tvářit se jak mílius a pak vraždit nó jó :-)))) Pochybuju ale že by si nikdo nevšimnul té malinké pistolky co máš na zádech :-)))

No zatím to nevím co máš za technologie, ale brzo to zjistím a to dost podrobně - mám na to speciální předmět ve škole : Výroba a Technologie Materiálů :-)))))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 15.3.2001 > Tu pušku máš z duralu ne? (ten málo napnutý popruh)
a ps: hádej kudy vedou ženskejm dycky popruhy (pásy) v autě :-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.3.2001 > Tipoval bych že ty pásy vedou tamtudy, co vedou ty jednopáskový tašky co je prodávaj na václaváku a teď už vlastně všude:-)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 16.3.2001 > andraste: jasně, taky jsem ženská, takže vím, o co jde:)))) těm chlapům to stejně asi nikdy nedojde;-))
<reagovat 
andraste (Občasný) - 22.3.2001 > JiKo: Jenze ja nesedim v aute, jak sis jiste dobre vsim. :o))))

Thomas: Ne. Takovouhle tasku nevlastnim uz z principu ze ji ma kazdej. :o)
Andre: Priste napravim......:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter