Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mafiánova snídaně
Autor: vrtusík (Občasný) - publikováno 1.3.2001 (22:50:16), v časopise 5.3.2001
    Když František snídal, vrazil do kuchyně zabiják s namířenou pistolí a zařval: "Odhoď ten rumový perníček!!"
    "To není rumový perníček," odtušil chladně František, "to je rumový biskvit."
    "Odhoď to, ať je to cokoliv, a pracky nahoru," procedil mezi zuby zabiják.
    "Dobře, ať je po tvém," řekl František a učinil žádané.
    "A teď mi můžeš sdělit svá poslední slova," pravil zabiják, "rád je u svých obětí poslouchám a zapisuji si je do památníčku."
    "Inu, co bych ti tak řekl... Snad jen to, že ač nejsem ještě stár, s mojí potencí je to již vskutku povážlivé."
    "Tvá otevřenost je prostě odzbrojující," prohlásil zabiják a na znamení toho znechuceně odhodil pistoli do koše na odpadky, "takže já zase půjdu."
    "Vezmi si na cestu perníček," řekl František a natáhl ruku se sáčkem.
    "Říkal jsi přece, že jde o biskvit," zavrčel zabiják.
    František se smál, až slzel: "Nalétl jsi starému mafiánovi!"


Poznámky k tomuto příspěvku
Duhová víla (Občasný) - 14.4.2002 > ..dala bych si taky "perníček"..ale ne ve společnosti čtyřprocentního...uaááá
Body: 3
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.4.2002 > jo, skvělé, hodně ujeté ... ale zajímavé ...
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 16.7.2002 > :o)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.9.2002 > velmi dobře vykreslené praktikly podsvětí, bravo!
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 15.9.2002 > Taky bych si dala perníček... ale radši ne od Františka. :o)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2002 > Je to ujete, ale musim se tomu moc smat.
Body: 5
<reagovat 
amba (Občasný) - 21.9.2002 > Ten ctenar jsem ja, nebyla jsem prihlasena.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 11.3.2004 >

zupa


Body: 5
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 11.3.2004 > :)))) biskvit
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 11.3.2004 > :oD tak jsem se koukla, co řiká můj english woerterbuch na bizzquit: čajové pečivo, horký vdoleček, kamenina, keks, nepolévaný porcelán, suchar, sušenka, vdolek (USA) :o)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář morrmoň - 11.3.2004 > ipřesním tu kameninu (definica č. 2 podle ak. slovnika cizejch slov): dvakrát vypálený surový a pórovitý porcelán bez glazury.

tož ta první tři slova to vystihují :)))
<reagovat 
čtenář morr moň - 11.3.2004 > no nejenom... bez galzury...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.3.2004 > tak to je ale skutečně ta nejlepší povídka,jakou jsem tady četl,jo..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 4.5.2005 > Hustý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.5.2005 > sem si to tehdy neuložil, safra safra..
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 24.5.2005 > Ano, ano, skvěle!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fff (Občasný) - 1.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 1.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 4.1.2006 > je to moooc roztomilý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
adammo (Občasný) - 15.3.2001 > vrtusik je buh
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter