|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 4.8.2004 > ariel> Jaký hovna kámo? Tohle je prostě život, takhle vypadá existence celýho lictva - netřeba nic přikrášlovat... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Strašlivý jest pohled do zrcadla... jojojojo
Ale dík aspoň za slovíčko - ostatní se lekli tak, že radši nic.... checht
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > ariel> Týýýýýýýýý jo k tomuhle legendu.
Možná bych neřikal úchylnosti,ale nesmyslný činnosti, třeba jen: než začne dělat hlavní a nejdůležitější úkol dne, řekne si, že vyřídí všechen ten malej marast. Na konci dne si úlevou oddychne, že toho malého bylo tolik, že se k tomu hlavnímu nedostal. A všem řiká, kolik má práce.
Příklad 2: většina zemědělských dotací nejde ekologickým zemědělcům, ale velkým koncernům, které tyto dotované produkty vyváží do rozvojových zemí tam ničí místní zemědělce, kteří se pak stěhují do slumů.
Samozřejmě je i spousta úchylek vyloženě úchylek. Tady mi spíš šlo o: člověk oběšen na vlastním výtvoru s hnijící přírodou f xifftě.
A kdo to je Levý?
| | | <reagovat |
|
ariel (Občasný) - 5.8.2004 >
Jako bizarnost, kterou udělal kdos neznámý v Želízech, beru. Osobně mám spoustu úchylek, ale snažím se s nimi moc neobtěžovat ostatní (to je konstatování, ne výčitka). Cos dělal v Želízech? Nebyl ses podívat, co jim tam romantický sochař Václav Levý v lesích udě lal s pískovcem?
O rozvojové země se nestarám. V tomto smyslu jsem egoista. Nestarám se ani o svůj okamžitý prospěch. V tomto smyslu nejsem krátkozraký. Nenapadlo tě někdy, že svým zájmem o okolní svět obcházíš své vlastní nedořešené problémy?
| Body: 5
| | <reagovat |
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > ariel> Ty romantický sochy, jasně, z těch sčem se málem posral smíchy.
Tohle není moje úchylka, ale úchylka světa.
Třetí svět byl jen ilustrace nesmyslného úchylného jednání.
To se děje leckdy. Vidíme tísku v partnerově, ale ne břevno v oku svém.
Prostě tohle je poukázání na něco co je špatně.
| | | <reagovat |
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > Koper> Koukám, že zde máme dalšího formalistu. Ano, nejde o to, co to vypovídá o světě a jeho interpretaci, ale nakolik co dodržené příručky. ;-)))))))))))
Co když jsem chtěl mít ten plot rozjetej? Co když to byl úmysl? Napadlo tě to VŮBEC????????? Ne viď?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|